Live Κίνηση
Περισσότερα
NEWSMOTO

Το αξέχαστο πείραμα της Dodge των 8,3 λίτρων

Ελλάδα 11:01
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Το αξέχαστο πείραμα της Dodge των 8,3 λίτρων

NEWSMOTO

Το αξέχαστο πείραμα της Dodge των 8,3 λίτρων

NEWSMOTO

Το  Dodge Tomahawk V10 αποτελεί ακόμα και σήμερα ένα θαύμα της μηχανικής με ακραίες επιδόσεις.

Advertisement
Advertisement

Για όσους κατά καιρούς έχουν ασχοληθεί με το θρυλικό παιχνίδι καρτών Υπερατού, στην κατηγορία των superbike μοτοσικλετών θα έχουν παρατηρήσει ένα μοντέλο που τα κερδίζει όλα.

Πρόκειται για το Dodge Tomahawk V10 το οποίο κατασκευάστηκε πριν από σχεδόν 20 χρόνια και συνεχίζει ακόμα και σήμερα να αποτελεί μια από τις πιο τρελές κατασκευές.

Η ιστορία του Tomahawk ξεκίνησε ως ένα πείραμα των υπαλλήλων της Dodge, ωστόσο δεν άργησε να πάρει σάρκα και οστά χάρη τους σπεσιαλίστες Μπομπ Σρέντερ και Ντέιβ Σιζ. Εκείνο που είχαν στο μυαλό τους οι δύο μηχανικοί ήταν να καταφέρουν να χωρέσουν τον V10 κινητήρα της Viper σε μια μοτοσικλέτα.

Advertisement
Advertisement

Ο κινητήρας είχε χωρητικότητα 8.3 λίτρα με την απόδοση να ξεπερνάει τους 500 ίππους. Οι επιδόσεις ήταν ακραίες με τα 0-100 χλμ./ώρα να έρχονται σε 2,5 δευτερόλεπτα και την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα εξωφρενικά 644 χλμ./ώρα. Το βάρος της μοτοσικλέτας ήταν 680 κιλά.

Advertisement

Ο κινητήρας όμως δεν ήταν το μοναδικό τρελό πράγμα σε αυτήν τη μοτοσικλέτα. Η Dodge δανείστηκε το εμπρός σύστημα ανάρτησης της αγωνιστικής Elf 3 Honda του 1983 με διπλό ψαλίδι εμπρός και πίσω.

Η χρήση δυο τροχών σε κάθε άκρο ήταν αναγκαία και το σύστημα διεύθυνσης ήταν παρόμοιο με εκείνα των τρίτροχων scooter.

Advertisement

Η Dodge Tomahawk V10 κατασκευάστηκε σε μόλις ένα αντίτυπο και η εταιρεία ανάφερε ότι ήταν πλήρως λειτουργικό. Παρόλα αυτά, η μοτοσικλέτα δεν δοκιμάστηκε ποτέ σε πλήρη ισχύ, κάτι που σημαίνει ότι κανείς δεν μπορεί να επιβεβαιώσει τις επιδόσεις της.

Δείτε μια ανάλυση για το τέρας της Dodge.

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Τύχη βουνό για τον κλέφτη του πανέμορφου Dodge Charger
Έκπληξη! Τα κορυφαία Dodge έρχονται στην Ευρώπη
Που το πάει η Dodge;