Live Κίνηση
Περισσότερα
NEWSMOTO

Οδηγούμε τη Royal Enfield HNTR 350

Ελλάδα 1:00
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Οδηγούμε τη Royal Enfield HNTR 350

NEWSMOTO

Οδηγούμε τη Royal Enfield HNTR 350

NEWSMOTO

Βρεθήκαμε στην πρώτη παρουσίαση στην Ελλάδα του Royal Enfield HNTR 350 και αναφέρουμε…

Advertisement
Advertisement

Τα βήματα που ακολούθησε η Royal Enfield από την πρώτη στιγμή που βρέθηκε στα χέρια των Ινδών με έδρα το Chennai, πίσω στο μακρινό 1955, μέχρι και την μετάβαση στην Madras Motors μπορεί να ήταν αργά, αλλά ήταν πάντα σωστά δομημένα και με πλήρη σεβασμό στην τρομακτική κληρονομιά της βρετανικής μάρκας. Από τον σχεδιασμό του θρυλικού Bullet (την μοτοσικλέτα με την μακροβιότερη παραγωγή στον κόσμο), μέχρι την συνεργασία με την Harris Performance, η Royal Enfield έδειξε ότι ξέρει να κάνει υπομονή, ξέρει να επιλέγει σωστούς συνεργάτες και ξέρει πολύ καλά πότε πρέπει να «χτυπήσει».

Η στιγμή του «χτυπήματος» φαίνεται πως έφτασε καθώς η Royal Enfield εδώ και δύο χρόνια έχει βάλει «μπροστά τις μηχανές» παρουσιάζοντας μια σειρά από εξαιρετικές μοτοσικλέτες με έντονη προσωπικότητα. Το πιο φρέσκο δείγμα αυτής της… επίθεσης είναι το HNTR 350 το οποίο παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στην Ελλάδα από την Muvus (αντιπροσωπεία στη χώρα μας) στον Ιππικό Όμιλο Κουβαρά.

Θα κάψει καρδιές

Advertisement
Advertisement

Η πρώτη αντίδραση για τη νέα μοτοσικλέτα ήταν μια απορία και είχε να κάνει με το όνομα του μοντέλου. Όταν παρουσιάστηκε πρώτη φορά στην Ινδία, η συγκεκριμένη μοτοσικλέτα ονομάστηκε Hunter 350 και σε όλο τον κόσμο εκτός από την Ευρώπη διαδόθηκε με το αυτό το όνομα. Στην Ευρώπη όμως, επειδή η ονομασία «Hunter» ήταν ήδη κατοχυρωμένη, οι άνθρωποι της Enfield αποφάσισαν να της δώσουν το όνομα HNTR 350. Κάπως έτσι λύθηκε η πρώτη και μοναδική απορία.

Το θερμό καλωσόρισμα των ανθρώπων της Royal Enfield συνοδεύτηκε με την πρώτη οπτική επαφή με την μοτοσικλέτα. Δεν χωράει αμφιβολία ότι το πιο δυνατό όπλο στην φαρέτρα της νέας μοτοσικλέτας είναι η εμφάνισή της. Η HNTR 350 είναι μικρή σε διαστάσεις, χαμηλή σε ύψος και ξεκαθαρίσει με τη μία ότι ανήκει στην κατηγορία των ρετρό roadster μοτοσικλετών με έντονες αναφορές στο παρελθόν και το παρόν της εταιρείας.

Advertisement

Τα σημεία στα οποία μπορεί να σταθείς κανείς είναι ο κλασικός στρογγυλός προβολέας εμπρός, το ρεζερβουάρ τύπου σταγόνα, η (σχεδόν) επίπεδη σέλα και τα διπλά αμορτισέρ πίσω, ενώ και ο κατάμαυρος συνδυασμός κινητήρας/εξάτμισης δίνει τη δική της πινελιά στην εκλεπτυσμένη μορφή της μοτοσικλέτας. Εκεί που θα σταθεί σίγουρα ο παρατηρητής είναι στην ποιότητα βαφής σε κάθε σημείο της HNTR 350 η οποία είναι κορυφαία σε όλους τους συνδυασμούς, ενώ η ποιότητα κατασκευής επίσης ακολουθεί έναν ανώτερο ποιοτικό δρόμο.

Κινητήρας γεμάτος συναίσθημα

Advertisement

Το δελεαστικό παρουσιαστικό της μοτοσικλέτας μας δημιούργησε μια ανυπομονησία να βρεθούμε στη σέλα της, κάτι που δεν άργησε να έρθει. Επέλεξα την HNTR στον μπλε/λευκό χρωματισμό, ο οποίος κατά τη γνώμη μου ήταν και ο πιο όμορφος, και γύρισα τον διακόπτη της μίζας για να έρθει στη ζωή ο κινητήρας. Το μονοκύλινδρο, αερόψυκτο σύνολο των 349 κ.εκ. είναι γνώριμο από την Meteor 350 και την Classic 350 και αποδίδει 20,5 ίππους και 27 Nm ροπής. Συνοδεύεται από ένα μαλακό 5τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων.

Δύο είναι τα δυνατά σημεία του συγκεκριμένου συνόλου. Το ένα είναι η γραμμική, πολύ φιλική απόκριση στο γκάζι την οποία εξασφαλίζει ο άψογος ψεκασμός της εταιρείας. Το δεύτερο είναι αυτός ο μοναδικός ήχος που αφήνει πίσω της κάθε «πιστονιά» του μηχανικού συνόλου. Έπιασα τον εαυτό του να βρίσκομαι πίσω από ένα HNTR 350 στην όμορφη οδηγική διαδρομή που είχαν χαράξει οι άνθρωποι της Muvus και να μαγεύομαι από τον ήχο του μονοκύλινδρου κινητήρα του HNTR, σαν άλλος μαγικός αυλός του Μότσαρτ.

Advertisement

Φιλικό και διασκεδαστικό στο δρόμο

Από τα πρώτα μέτρα που θα κινηθείς με το HNTR 350 καταλαβαίνεις ότι η μοτοσικλέτα είναι κατασκευασμένη για να διασκεδάσει τον αναβάτη σε όλες τις πραγματικές καθημερινές διαδρομές. Η θέση οδήγησης σε βάζει «πάνω» από τη μοτοσικλέτα, το σώμα είναι σχετικά όρθιο και η σέλα πολύ άνετη. Νιώθεις τη μοτοσικλέτα μικρή ανάμεσα στα πόδια σου (και είναι), ωστόσο αμέσως σου εμπνέει εμπιστοσύνη να κινηθείς είτε ζωηρά, είτε χαλαρά. Άλλωστε ο κινητήρας μπορεί να ακολουθήσει και στις δύο περιπτώσεις με χαρακτηριστική άνεση, ενώ θα φτάσει με άνεση τα 120 χλμ./ώρα.

Το ατσάλινο πλαίσιο της Harris Performance σε συνδυασμό με τις καλές αναρτήσεις με τηλεσκοπικό πιρούνι εμπρός 41 χιλ. και δύο αμορτισέρ πίσω με ρύθμιση προφόρτισης, έχουν συνθέσει ένα ευέλικτο και ευχάριστο στην οδήγηση σύνολο. Η ανάλαφρη αίσθηση και οι εύκολες αλλαγές κατεύθυνσης είναι το βασικό στοιχείο της HNTR 350, κάτι στο οποίο παίζουν ιδιαίτερο ρόλο οι τροχοί των 17 ιντσών εμπρός και πίσω.

Το HNTR 350 είναι σίγουρα ένα ευκολοδήγητο commuter το οποίο θα θριαμβεύσει στην καθημερινότητα με τον ευέλικτο, ανάλαφρο και ποιοτικό χαρακτήρα του. Αυτό όμως δεν είναι το μοναδικό πράγμα που θα προσφέρει στον αναβάτη αφού έχει εξαιρετικές ικανότητες και στη σπορ οδήγηση. Η μοτοσικλέτα, μόλις βρεθεί σε δρόμο με στροφές βγάζει έναν στιβαρό χαρακτήρα γεμάτο… πρόσφυση και εμπιστοσύνη.

Άμεσα ο αναβάτης αποκτά αυτοπεποίθηση να στρίψει με μεγάλες κλίσεις έχοντας το άκαμπτο πλαίσιο στο πλευρό του. Τα φρένα είναι σωστά ισορροπημένα ανάμεσα στη δύναμη και την προοδευτικότητα, ενώ δείχνουν να μην κουράζονται όταν ανεβαίνει ο ρυθμός. Ο ρυθμός μπορεί να μην είναι επιπέδου MotoGP, ωστόσο ακόμα και ο πιο έμπειρος θα ευχαριστηθεί στο έπακρο την επιθετική γεωμετρία του πλαισίου και τις πολύ καλά ρυθμισμένες αναρτήσεις.

Χαλάρωσε και απόλαυσε cool μετακινήσεις

Η Royal Enfield έβαλε ανάμεσα στα Meteor 350 και Classic 350 την HNTR 350 για να δώσει κυρίως στο νεανικό κοινό μια cool πρόταση διασκεδαστικής καθημερινής μετακίνησης. Η HNTR 350 είναι ξεχωριστή, όμορφη και πολύ διασκεδαστική με έντονο χαρακτήρα και εργονομικές λύσεις που κάνουν τη ζωή του αναβάτη εύκολη. Αν σε όλα αυτά προσθέσουμε την τιμή η οποία ξεκινάει από τα 4.390 ευρώ (4.490 ευρώ για την έκδοση με διπλό χρωματισμό Rebel) τότε αδιαμφισβήτητα αυτή η μοτοσικλέτα θα μας απασχολήσει έντονα τους επόμενους μήνες.

Όλα τα στοιχεία για το Royal Enfield HNTR 350

Τεχνικά Χαρακτηριστικά – Royal Enfield HNTR 350
Κινητήρας: Μονοκύλινδρος, αερόψυκτος
Κυβισμός: 349 cc
Ισχύς: 20,5 PS / 6.100 rpm
Ροπή: 27 Nm / 4.000 rpm
Τροφοδοσία: Ηλ. Ψεκασμός με ECU
Κιβώτιο: Αυτόματο CVT
Πλαίσιο: Ατσάλινο διπλό Harris Performance
Μεικτή κατανάλωση: 2,65 L/100 km (εργοστασιακή μέτρηση)
Ρεζερβουάρ: 13 L
Τροχοί: 17 ιντσών εμπρός και πίσω
Φρενα: Δίσκοι εμπρός και πίσω με ABS
Βάρος: 181 kg
Τιμή πώλησης: 4.390 ευρώ (4.490 έκδοση Rebel)

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Με καρδιά από Interceptor η νέα Royal Enfield Super Meteor
Στροφή στην ηλεκτροκίνηση για την Royal Enfield
Royal Enfield: Νέοι χρωματισμοί για το Meteor 350