Live Κίνηση
Περισσότερα
NEWSMOTO

Ποιο είναι το μυστικό του κινητήρα της Suzuki V-Strom 800DE

Ελλάδα 7:30
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Ποιο είναι το μυστικό του κινητήρα της Suzuki V-Strom 800DE

NEWSMOTO

Ποιο είναι το μυστικό του κινητήρα της Suzuki V-Strom 800DE

NEWSMOTO

Η Suzuki παρουσίασε αναλυτικά τον καινούριο της δικύλινδρο κινητήρα με τον οποίο εξοπλίζει τα V-Strom και GSX-8S.

Advertisement
Advertisement

Ένα από τα σημαντικότερα, αν όχι το σημαντικότερο γεγονός της φετινής Έκθεσης EICMA στο Μιλάνο ήταν η παρουσίαση από την Suzuki δύο νέων μοντέλων. Το βασικό στοιχείο που έκανε τη διαφορά ήταν το νέο μηχανικό σύνολο το οποίο είχε μεγάλη ανάγκη η ιαπωνική μάρκα προκειμένου να μπει ξανά δυναμικά στην αγορά των μεσαίων χρηστικών μοτοσικλετών.

Η Suzuki, εδώ και 20 χρόνια έχει μείνει στον δικύλινδρο V2 κινητήρα της (V-Strom 650, SV650) ο οποίος παρά το γεγονός ότι είναι αποδοτικός και αξιόπιστος, είχε μείνει πίσω σε θέματα όπως κατανάλωση και εκπομπές ρύπων. Η δημιουργία λοιπόν ενός νέου συνόλου ήταν ζωτικής σημασίας για να μπορέσει να ακολουθήσει τους υπόλοιπους μεγάλους κατασκευαστές, αλλά και τις ανερχόμενες δυνάμεις από την Κίνα.

Advertisement
Advertisement

Το δικύλινδρο σε σειρά σύνολο των 776 κ.εκ. είναι υγρόψυκτο, με δύο εκκεντροφόρους και τον στρόφαλο με γωνία 270 μοιρών για ομαλή και ροπάτη απόδοση. Συνεργάζεται με σύστημα Ride-by-Wire ηλεκτρονικό γκάζι, ενώ είναι συμβατός με quickshifter στο κιβώτιο ταχυτήτων για ανέβασμα και κατέβασμα σχέσεων χωρίς χρήση συμπλέκτη.

Μια από τις καινοτομίες που διαθέτει ο κινητήρας της Suzuki είναι το φίλτρο αέρα των 6 λίτρων. Είναι σχεδιασμένο σε υπολογιστή CAD για τη μέγιστη αποτελεσματικότητα στην εισροή αέρα στην εισαγωγή του κινητήρα προκειμένου να βελτιώσει τόσο την απόδοση όσο και την κατανάλωση. Ένα ακόμα σημαντικό στοιχείο του κινητήρα είναι ο διπλός αντικραδασμικός άξονας Cross Balancer ο οποίος είναι τοποθετημένος σε γωνία 90 μοιρών σε σχέση με τον στρόφαλο και καταφέρνει να συγκρατήσει στο μέγιστο βαθμό τους κραδασμούς.

Advertisement

Προσεκτική δουλειά έχει γίνει και στα υλικά των κυλίνδρων με διαδικασία Composite Electrochemical Material, ενώ τα πιστόνια είναι σφυρήλατα από την FEM με έμφαση στην ανθεκτικότητα και στην καλύτερη δυνατή απαγωγή της θερμότητας. Το σύστημα εξάτμισης είναι «2 σε 1» και συμβάλει στις προδιαγραφές ρύπων Euro5, ενώ και το σύστημα ψύξης είναι σχεδιασμένο από την αρχή με την προσθήκη ενός εξελιγμένου συστήματος θερμοστάτη (Inlet Control Thermostat Valve).

Advertisement

Ανυπομονούμε να οδηγήσουμε τα νέα μοντέλα της Suzuki στην Ελλάδα και φυσικά να δούμε τις εκπλήξεις που μας επιφυλάσσει η εταιρεία στο μέλλον.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Η Suzuki πάει στην… πρέσα τις αγωνιστικές GSX-RR (+video)
EICMA 2022: Δικύλινδρη επίθεση από την Suzuki
Δοκιμή: Suzuki GSX-S1000GT

Advertisement