Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | newsautoCHOICE

Newsmoto

Νέα απάτη! – Πουλάνε δίκυκλα 50άρια αλλά είναι 125 κ.εκ.

  • Γιώργος Κ. Ανδρής (ga@newsauto.gr)

Μια νέα κομπίνα έχουν στήσει επιτήδειοι έμποροι μοτοποδηλάτων δημιουργώντας τεράστια προβλήματα στις νόμιμες επιχειρήσεις του κλάδου.

Χιλιάδες καινούρια δίκυκλα έχουν εισαχθεί και ήδη πωλούνται στην Ελλάδα που ενώ στα Πιστοποιητικά Συμμόρφωσης φαίνονται ότι κινούνται από έναν κινητήρα χωρητικότητας 50 κ.εκ. στην πραγματικότητα ο κινητήρας τους είναι χωρητικότητας 125 κ.εκ. δημιουργώντας αθέμιτο ανταγωνισμό στις υπόλοιπες και νομοταγείς επιχειρήσεις του κλάδου και βέβαια «κοροϊδεύοντας» τους ελεγκτικούς μηχανισμούς στα Τελωνεία αλλά και τις Διευθύνσεις Μεταφορών.

Η αρχή έγινε πριν μερικούς μήνες όταν κάποιοι επιτήδειοι εμφανίστηκαν ως εισαγωγείς καινούριων δίκυκλων από την Κίνα με κινητήρες που αντί για 50 κ.εκ. που αναγράφουν στα πιστοποιητικά από το εργοστάσιο αλλά και στην άδεια κυκλοφορίας τους στην πραγματικότητα τα εν λόγω δίκυκλα κινούνται από πολύ ισχυρότερο κινητήρα που κανονικά ο αναβάτης μπορεί να οδηγήσει μόνο αν έχει άδεια οδήγησης 125 κ.εκ. και όχι μοτοποδηλάτου!

Το θέμα αναμένεται να λάβει πολύ μεγάλες διαστάσεις καθώς οι επιτήδειοι εισαγωγείς δεν διστάζουν να το διαφημίζουν μέσω του Διαδικτύου ότι τα μηχανάκια τους έχουν κινητήρα 50-125 κ.εκ. και τα επιλέγουν πολλοί καθώς οδηγείται με δίπλωμα μοτοποδηλάτου ενώ από την άλλη μεριά το κόστος ασφάλισης είναι χαμηλότερο και το σημαντικότερο δεν περνούν από ΚΤΕΟ!

Δυστυχώς τα δίκυκλα με κυβισμό έως 50 κ.εκ. που ανήκουν στην κατηγορία των μοτοποδηλάτων δεν περνούν από Τεχνικό Έλεγχο οπότε και μειώνονται οι πιθανότητες να ανακαλύψει κάποιος την κομπίνα.

Τώρα όσον αφορά στις Αρχές οι επιτήδειοι έχουν το θράσος να αναζητούν και αντιπροσώπους σε όλη την Ελλάδα διαφημίζοντας ότι τα δίκυκλά τους έχουν άδεια μοτοποδηλάτου αλλά στη πραγματικότητα κινούνται από κινητήρες 125 κ.εκ. επισημαίνοντας ότι κανείς δεν πρόκειται να τους ανακαλύψει αφού στα χαρτιά του εργοστασίου αναγράφεται ο μικρός κυβισμός και δεν λειτουργεί το κέντρο ελέγχου του Υπουργείου που κάποτε διαπίστωνε τον ακριβή κυβισμό των κινητήρων.

Ωστόσο οι αντιπρόσωποι άλλων εταιρειών αρχίζουν να αντιδρούν έντονα καθώς η ζήτηση για δίκυκλα από 50 κ.εκ. έως και 125 κ.εκ. έχει αρχίσει να είναι πολύ έντονη εξαιτίας της αλλαγής της νομοθεσίας που αφορά στην απόκτηση των συγκεκριμένων αδειών οδήγησης και οι επιτήδειοι που έχουν εισάγει τα συγκεκριμένα δίκυκλα δημιουργούν τεράστιο αθέμιτο ανταγωνισμό και βέβαια οι ανυποψίαστοι καταναλωτές που τα επιλέγουν κινδυνεύουν μέχρι και με κατάσχεση των δίκυκλων και την καταβολή υψηλών προστίμων σε έναν υποχρεωτικό έλεγχο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Άλλαξαν οι όροι έκδοση έγκρισης τύπου σε δίκυκλα, τρίκυκλα και τετράκυκλα
Τι ισχύει για τα ενοικιαζόμενα ηλεκτρικά μικροαυτοκίνητα και δίκυκλα
Χάος στην Κρήτη από δίκυκλα με γυρισμένα χιλιόμετρα!

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto