MotoGP Philip Island: Φωτιά στη μάχη τίτλου!
NEWSMOTOMotoGP Philip Island: Φωτιά στη μάχη τίτλου!
NEWSMOTOΝέα διάσταση στην υπόθεση τίτλος μετά το ανατρεπτικό MotoGP της Αυστραλίας όπου ο Χόρχε Λορένθο νίκησε και ο Μαρκ Μαρκέθ αποκλείστηκε!
ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ (twitter.com/SeitanF1)
WHAT CAR
Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Ήταν ο πρώτος αγώνας του θεσμού που είχε υποχρεωτικό pit stop για αλλαγή μοτοσυκλέτας! Κι αυτό διότι η Bridgestone παραδέχθηκε πως δεν εκτίμησε σωστά τις αυξημένες θερμοκρασίες στα ελαστικά της λόγω του νέου ασφαλτοτάπητα στο Philip Island και τόνισε πως δεν μπορούσε να εγγυηθεί την ακεραιότητα των ελαστικών σκληρής γόμας για περισσότερους από 14 γύρους. Εκτός της υποχρεωτικής αλλαγής μοτοσυκλετών, αποφασίστηκε και η μείωση του αγώνα κατά 8 γύρους, από τους 27 στους 19.
Στο πρώτο μέρος, ο Λορένθο εκμεταλλεύτηκε την pole position και έφυγε μπροστά, με τις εργοστασιακές Honda να τον καταδιώκουν. Παρότι όμως η Yamaha διαχειρίστηκε τέλεια τα νέα δεδομένα, επιτρέποντας στον Ισπανό να επιστρέψει γρήγορα στην πίστα, στη Honda υπήρξε… τραγωδία.
Ενώ το «παράθυρο» για το pit stop ήταν στους γύρους 9 και 10, ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας Μαρκέθ μπήκε στον 11! Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να δει τη μαύρη σημαία και να αποκλειστεί. Αυτό έδωσε επιπλέον ώθηση στον αντίπαλο του στο κυνήγι του φετινού τίτλου, που άνοιξε τη διαφορά και τελικά έφτασε με άνεση στη νίκη, μειώνοντας τη μεταξύ τους διαφορά στους 18 βαθμούς, με δύο αγώνες να απομένουν. Αυτή ήταν και νίκη Νο50 στον μαγικό κόσμο των δύο τροχών.
Έτσι ο Λορένθο πολλαπλασίασε τις μέχρι πρότινος πενιχρές του ελπίδες και θα μεταφέρει τη μάχη στον τελευταίο αγώνα, στις 10 Νοεμβρίου στη Βαλένθια της Ισπανίας, αν τη προσεχή Κυριακή στην Ιαπωνία και το Μοτέγκι, τερματίσει έστω δεύτερος. Αυτό θα αποτρέψει τη στέψη του Μαρκέθ και ανάλογα του που θα τερματίσει ο εκπληκτικός ρούκι, θα δούμε κατά πόσο θα πάμε για γκραν φινάλε στα ίσια ή αν ο Λορένθο θα αναζητά ένα θαύμα.
Ο Ντάνι Πεδρόσα έκλεψε στην αρχή τα ηνία αλλά μόνο για μία στροφή ενώ τελικά τερμάτισε δεύτερος «πληρώνοντας» επίσης ένα λάθος στα pit, όπου είχε ταχύτητα μεγαλύτερη του επιτρεπτού ορίου. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να υποχρεωθεί να παραχωρήσει μία θέση αν και τελικά την ανέκτησε στη πορεία.
Το βάθρο συμπλήρωσε, για έκτη φορά φέτος, ο Βαλεντίνο Ρόσι με την εργοστασιακή Yamaha, που επικράτησε του Καλ Κράτσλοου με τη Yamaha της δορυφορικής Tech3 σχεδόν στο… φώτο-φίνις, με τον Αλβάρο Μπαουτίστα (Honda Gresini) ακριβώς πίσω τους.
Αναλυτικά η κατάταξη:
Αναβάτης | Ομάδα | Χρόνος | Διαφορά | |
1 | ΛΟΡΕΝΘΟ | Yamaha Factory Racing | 29’07.155 | |
2 | ΠΕΔΡΟΣΑ | Repsol Honda Team | 29’14.091 | 6.936 |
3 | ΡΟΣΙ | Yamaha Factory Racing | 29’19.499 | 12.344 |
4 | ΚΡΑΤΣΛΟΟΥ | Monster Yamaha Tech 3 | 29’19.615 | 12.46 |
5 | ΜΠΑΟΥΤΙΣΤΑ | GO&FUN Honda Gresini | 29’19.668 | 12.513 |
6 | ΣΜΙΘ | Monster Yamaha Tech 3 | 29’35.418 | 28.263 |
7 | ΧΕΪΝΤΕΝ | Ducati Team | 29’40.108 | 32.953 |
8 | ΙΑΝΟΝΕ | Energy T.I. Pramac Racing | 29’42.217 | 35.062 |
9 | ΝΤΟΒΙΤΣΙΟΖΟ | Ducati Team | 29’42.259 | 35.104 |
10 | ΝΤΕ ΠΟΥΝΙΕ | Power Electronics Aspar | 29’44.581 | 37.426 |
Βαθμολογία:
1. Μαρκέθ 298, 2. Λορένθο 280, 3. Πεδρόσα 264, 4. Ρόσι 214, 5. Κράτσλοου 179, 6. Μπαουτίστα 147, 7. Μπραντλ 135, 8. Ντοβιτσιόζο 127
Φωτογραφίες: Bridgestone