MotoGP: Πρώτος σε Γερμανία και βαθμολογία ο Μαρκέθ
NEWSMOTOMotoGP: Πρώτος σε Γερμανία και βαθμολογία ο Μαρκέθ
NEWSMOTOΜία υπέρ-πολύτιμη νίκη πανηγύρισε στη Γερμανία και την πίστα του Σάχσενρινγκ ο Μαρκ Μαρκέθ. Με αυτή, ο εργοστασιακός αναβάτης της Honda πέρασε στη κορυφή της βαθμολογίας μετά από οκτώ αγώνες! ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ (twitter.com/SeitanF1)
Παρότι οι πρώτοι τερμάτισαν… όπως εκκίνησαν, ο αγώνας που ήταν ο ταχύτερος που έχει γίνει ποτέ στη συγκεκριμένη πίστα σπάζοντας κατά 7 δευτερόλεπτα το προηγούμενο ρεκόρ, μόνο προβλέψιμος δεν ήταν.
WHAT CAR
Στην εκκίνηση ο Βαλεντίνο Ρόσι ήταν εκείνος που έκλεψε τη παράσταση και τα ηνία, παρότι ήταν τρίτος στο grid. Δεν κράτησε όμως πολύ την πρωτοπορία αφού λίγο αργότερα, ο τοπικός ήρωας Στέφαν Μπαντλ της δορυφορικής LCR Honda, κατάφερε να τον περάσει, προς τέρψη των θεατών στις κερκίδες.
Παρά το κακό ξεκίνημα, ο Μαρκέθ βρήκε ρυθμό και σύντομα τοποθέτησε εκ νέου το όνομα του στη κορυφή της κατάταξης, με τον Ρόσι να παίρνει το αίμα του πίσω από τον Μπραντλ στον 8ο από τους 30 γύρους του αγώνα. Όμως ο “Γιατρός” δεν κατάφερε να κρατήσει τη θέση του όταν έπεσε η απόδοση των ελαστικών του και στα μισά του δρόμου, αναγκάστηκε να υποχωρήσει πίσω από τον Καλ Κράτσλοου με τη Yamaha της ιδιωτικής Tech 3.
Έτσι η τριάδα επέστρεψε στις αρχικές της θέσεις και όπως εκκίνησε, τερμάτισε, με τον Μαρκέθ να πανηγυρίζει διπλά αφού όχι μόνο κέρδισε τον αγώνα αλλά εκμεταλλευόμενος τις απουσίες των Χόρχε Λορένθο και Ντάνι Πεδρόσα, επέστρεψε και στην κορυφή της βαθμολογίας!
Μάλιστα, με άγνωστο ακόμα το τι θα γίνει με τους δύο τραυματίες ενόψει του επόμενου αγώνα του MotoGP, o rookie της εργοστασιακής ομάδας της Honda τρίβει τα χέρια του από ικανοποίηση αφού η δεύτερη φετινή του νίκη, τον τοποθετεί σε θέση ισχύος ενόψει της μάχης του τίτλου!
Για τον Κράτσλοου ήταν μία ακόμα εξαιρετική εμφάνιση, με τον Βρετανό να είναι ξανά ιδιαιτέρως πειστικός με την απόδοση του ενώ ο Ρόσι βρέθηκε για δεύτερη συνεχόμενη φορά στο βάθρο – μετά τη νίκη του στο Άσεν.
Εντυπωσιακή η όγδοη θέση του Αλεϊς Εσπαργκαρό της Aspar Electronics που όχι μόνο ήταν πρώτος ανάμεσα στις CRT μοτοσυκλέτες αλλά είδε τη καρό σημαία του τερματισμού μόλις 30 δευτερόλεπτα πίσω από το νικητή, πράγμα που σημαίνει πως έχανε μόλις 1 δεύτερο ανά γύρο!
Αναλυτικά η κατάταξη:
Αναβάτης | Ομάδα | Χρόνος | Διαφορά | |
1 | ΜΑΡΚΕΘ | Repsol Honda Team | 41’14.653 | |
2 | ΚΡΑΤΣΛΟΟΥ | Monster Yamaha Tech 3 | 41’16.212 |
1.559 |
3 | ΡΟΣΙ | Yamaha Factory Racing | 41’24.273 |
9.620 |
4 | ΜΠΡΑΝΤΛ | LCR Honda MotoGP | 41’28.645 |
13.992 |
5 | ΜΠΑΟΥΤΙΣΤΑ | GO&FUN Honda Gresini | 41’36.428 |
21.775 |
6 | ΣΜΙΘ | Monster Yamaha Tech 3 | 41’39.733 |
25.080 |
7 | ΝΤΟΒΙΤΣΙΟΖΟ | Ducati Team | 41’44.680 |
30.027 |
8 | ΕΣΠΑΡΓΚΑΡΟ | Power Electronics Aspar | 41’44.977 |
30.324 |
9 | ΧΕΪΝΤΕΝ | Ducati Team | 42’00.008 |
45.355 |
10 | ΠΙΡΟ | Ignite Pramac Racing | 42’01.795 |
47.142 |
Βαθμολογία αναβατών: 1. Μαρκέθ 138, 2. Πεδρόσα 136, 3. Λορένθο 127, 4. Κράτσλοου 107, 5. Ρόσι 101, 6. Ντοβιτσιόζο 74, 7. Μπραντλ 64, 8. Μπαουτίστα 58
Επόμενος αγώνας, χωρίς διάλειμμα, την προσεχή εβδομάδα στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής και τη πάντα συναρπαστική Λαγκούνα Σέκα.