Live Κίνηση
Περισσότερα
NEWSMOTO

KTM Duke 125/390 MY2021: Οι γόνοι των θηρίων

Ελλάδα 5:10
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

KTM Duke 125/390 MY2021: Οι γόνοι των θηρίων

NEWSMOTO

KTM Duke 125/390 MY2021: Οι γόνοι των θηρίων

NEWSMOTO

Η ΚΤΜ αναβαθμίζει τους μικρούς της “Δούκες” και τους δίνει χαρακτήρα και εξοπλισμό απευθείας από τα θεριά 890  και 1290!

Advertisement
Advertisement

Τα μικρά Duke 125/390 του 2021 συνεχίζουν να ενσωματώνουν τον χαρακτήρα των μεγάλων, όχι μόνο στον τομέα της εμφάνισης αλλά και στο κομμάτι των –τηρουμένων των αναλογιών- επιδόσεων και της οδηγικής ευχαρίστησης.

125 Duke – Μικρό στο μάτι

Ο πιο μικρός Δούκας της οικογένειας απευθύνεται στο νεαρό -και όχι μόνο- κοινό που ψάχνει ένα καθημερινό μεταφορικό μέσο δίχως να στερείται και ελαφρών δόσεων συγκίνησης όταν το επιθυμεί. Ο συμπαγής και ελαφρύς κινητήρας είναι πλέον Euro5 με την απόδοσή του να φτάνει τους 15Hp, ενώ χάρη στο εξελιγμένο σύστημα ψεκασμού η αυτονομία φτάνει τα 300km. Το χαμηλό κέντρο βάρους σε συνδυασμό με τις αναρτήσεις της WP (ανεστραμμένο πιρούνι μπροστά και ρυθμιζόμενο -ως προς την προφόρτιση- αμορτισέρ πίσω), συνθέτουν ένα στριφτερό παιχνίδι για εντός και εκτός πόλης διαδρομές.

Advertisement
Advertisement

Στα φρένα της ByBre έχουμε δυο δισκόφρενα στα 300 και 230mm, εμπρός και πίσω αντίστοιχα, τα οποία συνεργάζονται με ένα δικάναλο ABS.  Στο κομμάτι της –πλέον επιθετικής- εμφάνισης, συναντάμε δυο χρωματισμούς, με το μαύρο στα πλαστικά να κάνει την αντίθεση με το πορτοκαλί του χωροδικτυώματος, κάνοντας το μοντέλο να μοιάζει ακόμα περισσότερο με τα μεγαλύτερα αδέρφια του.

Advertisement

390 Duke – Διασταυρώνοντας όπλα με παιχνίδια

Ανεβαίνοντας κυβικά ανεβαίνουν και οι ορέξεις για παιχνίδια, με το 390 να σε βάζει στο τρυπάκι της πλαγιολίσθησης θέλοντας και μη. Είτε ο αναβάτης είναι κάτοχος άδειας Α2 ή απλώς θέλει να χαμογελά μέσα από το κράνος καθημερινά, το 390 Duke λέει «ναι» και στα δύο χάρη στην αναλογία απόδοσης/βάρους. Ο Euro5 κινητήρας, που τροφοδοτείται από ένα ρεζερβουάρ χωρητικότητας 13,4lt, αποδίδει 44Hp, με το βάρος άνευ υγρών να είναι μικρότερο από 150kg.

Advertisement

Ηλεκτρονικό –ride by wire- γκάζι και συμπλέκτης ολίσθησης δίνουν το παρών, ενώ στις προαιρετικές επιλογές υπάρχει και Quickshifter για τα ανεβάσματα. Αυτό που όμως που κάνει τη διαφορά είναι το Supermoto Mode, που όταν ο αναβάτης δει τη σχετική ένδειξη να προβάλλεται στην TFT οθόνη, τότε τα.. παιχνίδια θα είναι μονόδρομος. Όταν έρθει η ώρα των φρένων, τα δισκόφρενα της ByBre και το ABS θα σταθούν εξίσου αντάξια των προσδοκιών με τις αναρτήσεις της WP, με το μπροστινό σύστημα να υιοθετεί την τεχνολογία «open-cartridge» και την πίσω ανάρτηση των 150mm να έχει ρυθμιζόμενη προφόρτιση.

Advertisement

Και εδώ η αγριεμένη εμφάνιση αποτελεί δυνατό χαρτί, με τον γκρι χρωματισμό με το πορτοκαλί πλαίσιο να κάνει τη διαφορά, ενώ διαθέσιμη είναι και η λευκή σε πλαστικά και χωροδικτύωμα επιλογή. Στα συν του παρουσιαστικού προσθέστε και τον αιχμηρό led προβολέα.

Ο Adriaan Sinke, Επικεφαλής της Διαχείρισης Προϊόντων της KTM, δήλωσε σχετικά: «Έχουμε μεγάλη υπερηφάνεια για τη γκάμα των Duke επειδή γνωρίζουμε ότι οι μοτοσυκλέτες μπορούν να προσφέρουν τόσο μεγάλη απόδοση και απόλαυση σε φανταστική τιμή. Υπάρχει μια μοτοσυκλέτα που ταιριάζει σε κάθε γούστο, προτίμηση ή χρήση. Πιστεύουμε ότι το KTM 125 DUKE αποτελεί απόλυτη αναφορά στην κατηγορία και οι νεαροί αναβάτες δεν θα βρουν πιο συναρπαστική αίσθηση σε δύο τροχούς. Το KTM 390 Duke θα μπορούσε να θεωρηθεί αναβάθμιση κάνοντας τις στροφές όνειρο. Οι τεχνικές προδιαγραφές μιλούν από μόνες τους. Η ανανέωση της εμφάνισης και του στυλ των KTM Dukes ήταν μια σημαντική κίνηση για εμάς και πιστεύουμε ότι έχουμε φτάσει τους στόχους για το 2021. ”

Οι τιμές των μοτοσυκλετών έχουν ήδη καθοριστεί και είναι 4.980€ για το 125 και 5.790€ για το 390. Η διάθεση του 390 θα ξεκινήσει μέσα στον ερχόμενο Μάρτιο, ενώ το 125 θα έρχεται κατόπιν παραγγελίας. Για περισσότερες πληροφορίες και πλήρη τεχνικά χαρακτηριστικά δείτε εδώ.

Διαβάστε επίσης:

Moto Guzzi V85 TT & TT Travel MY2021: Μηχανική και ηλεκτρονική αναβάθμιση

Αφιέρωμα: 30 χρόνια Honda CBR Fireblade

Suzuki Hayabusa MY2021: Το γεράκι εφορμά ξανά!