Live Κίνηση
Περισσότερα
NEWSMOTO

Keeway: Νέα γενιά σπορ μοτοσικλετών

Ελλάδα 8:58
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Keeway: Νέα γενιά σπορ μοτοσικλετών

NEWSMOTO

Keeway: Νέα γενιά σπορ μοτοσικλετών

NEWSMOTO

Απόβαση στα 300 κ.εκ. κάνει η Keeway με δύο νέα σπορ μοντέλα για το 2023.

Advertisement
Advertisement

Η Keeway επεκτείνει συνεχώς την γκάμα των μοτοσικλετών της παρουσιάζοντας νέα μοντέλα σε όλες τις κατηγορίες. Η πιο φρέσκια αποκάλυψη της κινεζικής μάρκας έγινε στην Ινδία και πρόκειται για δύο νέα μοντέλα στην κατηγορία των supersport και naked μοτοσικλετών.

Τα K300R και K300N έρχονται με άγριες διαθέσεις να πάρουν θέση στην ανταγωνιστική κατηγορία των 300αριών στην οποία συναντάμε σημαντικές μοτοσικλέτες όπως τα μικρά KTM Duke, το BMW G310R, το CFMoto 300SR, αλλά και τα Yamaha MT-03 και Honda CB300R. Βασικό στοιχείων των δύο νέων μοντέλων είναι ο κινητήρας. Πρόκειται για ένα μονοκύλινδρο σύνολο 292 κ.εκ. το οποίο αποδίδει 27,5 ίππους και 25 Nm ροπής.

Advertisement
Advertisement

Το σύνολο συνοδεύεται από δύο επιλογές οδήγησης και 6τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων, ενώ ο συμπλέκτης είναι περιορισμένης ολίσθησης. Στον τομέα της οδηγικής συμπεριφοράς τόσο η K300R όσο και η K300N είναι εξοπλισμένες με ένα ανεστραμμένο πιρούνι εμπρός 37 χιλ. και ένα μονό αμορτισέρ πίσω, ενώ τα φρένα αποτελούνται από έναν δίσκο 292 χιλ. εμπρός με 4πίστονη δαγκάνα και έναν δίσκο πίσω 220 χιλ. με ABS. Οι τροχοί είναι 17 ιντσών με ελαστικά δρόμου.

Αλλαγές έχουμε στο βάρος των δύο μοντέλων με το γυμνό K300N να είναι 151 κιλά με ρεζερβουάρ χωρητικότητας 12,5 λίτρα και ύψος σέλας στα 795 χιλ. Αντίθετα, στο K300R το βάρος της μοτοσικλέτας είναι μεγαλύτερο στα 165 κιλά με λίγο μικρότερο ρεζερβουάρ στα 12 λίτρα και λίγο πιο χαμηλό ύψος σέλας στα 780 χιλ. Οι δύο μοτοσικλέτες της Keeway έκαναν την πρώτη τους εμφάνιση στην αγορά της Ινδίας και είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα τις δούμε στην Ευρώπη και την Ελλάδα μέσω της Motoway.

Advertisement

Βίντεο παρουσίασης των Keeway K300R και K300N.

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Ανεβάζει ταχύτητα η Keeway με το νέο cruiser V302C
Δοκιμή: Benelli TRK502X
EICMA 2021: Benelli Leoncino 800 & 800 Trail