Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | Choice: Scooters 125 cc

Newsmoto

Ionex e-scooter: Νέο ηλεκτρικό brand από την Kymco

  • του Νίκου Βιτσιλάκη

To επόμενο βήμα για το ασιατικό εργοστάσιο είναι η δημιουργία μιας νέας μάρκας ηλεκτροκίνητων scooter, τα οποία θα ενστερνίζονται τη φιλοσοφία των εναλλάξιμων μπαταριών.

Ο μεγαλύτερος κατασκευαστής του Ταϊβάν αποφάσισε να μπει για τα καλά στο χορό της ηλεκτροκίνησης και να αντιμετωπίσει την κυριαρχία της Gogoro, η οποία κατέχει το 77% της τοπικής αγοράς στο συγκεκριμένο τομέα. Σε απόλυτα νούμερα αυτό το 77% μεταφράζεται σε 345.190 πωλήσεις e-scooter, πολύ περισσότερες δηλαδή από τις 19.215 της Kymco (πάντα στην αγορά του Ταϊβάν).

Η απάντηση ονομάζεται Ionex, ένα όνομα που μας έγινε γνωστό προ τριετίας και το οποίο αποτελεί το όραμα της Kymco για έναν πράσινο πλανήτη. Σύμφωνα με τα λεγόμενα του CEO Allen Ko, το πρώτο κύμα μοντέλων Ionex θα περιλαμβάνει 11 διαφορετικά e-scooter, αρχής γενομένης από τον επόμενο μήνα, τα οποία μέχρι τα τέλη του 2021 θα έχουν γίνει 21! Τόπος κατασκευής θα είναι το υπάρχον εργοστάσιο της Kymco, σε μια προσπάθεια να κρατηθεί το κόστος χαμηλά και να μην επιβαρυνθούν οι τιμές πώλησης των νέων μοντέλων.

Μέχρι σήμερα, η αγορά ενός ηλεκτρικού οχήματος σήμαινε αποδοχή τεράστιων συμβιβασμών. Η εύρεση ενός χώρου φόρτισης ήταν δύσκολη, η μπαταρία απαιτούσε μεγάλο χώρο αποθήκευσης, η αφαίρεσή της ήταν επίσης κουραστική και το μεγάλο βάρος της πολύ περιοριστικό στη μεταφορά. Η Kymco πρωτοπορεί τεχνολογικά και δίνει τη δυνατότητα αφαίρεσης των μπαταριών με πολύ εύκολο τρόπο. Με το πάτημα ενός κουμπιού ανοίγει το δάπεδο και ένας αθόρυβος μηχανισμός φέρνει τις μπαταρίες στην επιφάνεια και σε ιδανική θέση για τη συρταρωτή ανύψωσή τους. Οι χειρολαβές στο πάνω σημείο κάνουν την προσθαφαίρεση εύκολη και γρήγορη.

Οι μπαταρίες του συστήματος Ιonex είναι compact διαστάσεων και ιδιαίτερα κομψές σε σχεδίαση. Ζυγίζουν λιγότερο από 5 κιλά και μεταφέρονται εύκολα από οποιονδήποτε. Η τοποθέτησή τους κάτω από το δάπεδο, πέραν της ευχρηστίας, βοηθά και στην επίτευξη χαμηλότερου κέντρου βάρους του οχήματος. Ταυτόχρονα, αυτή η αρχιτεκτονική προσφέρει μεγάλο αποθηκευτικό χώρο κάτω από τη σέλα. Ωστόσο και αν ο αναβάτης απαιτεί τη μεγαλύτερη δυνατή αυτονομία του οχήματος, αυτός ο ίδιος χώρος κάτω από τη σέλα μπορεί να φιλοξενήσει έως και τρεις εξτρά μπαταρίες!

Η πεποίθηση που επικρατούσε μέχρι σήμερα είναι πως, αφού συνδέσετε το όχημα για να το φορτίσετε μέσω πρίζας, θα πρέπει να περιμένετε για μεγάλο χρονικό διάστημα. Από την άλλη, αν βγάλετε τη μπαταρία για να τη φορτίσετε σε άλλο χώρο, δεν μπορείτε να πάτε πουθενά. Η Kymco αναθεωρεί αυτή την ανεπιθύμητη κατάσταση και δημιουργεί μια επαναστατική εφαρμογή μέσω του συστήματος Ιonex. Αυτό σημαίνει πως τώρα πια, θα μπορείτε να οδηγήσετε το όχημα ακόμα και όταν αφαιρεθούν οι μπαταρίες. Γιατί απλά κάθε scooter Ιonex θα διαθέτει και μια μόνιμη εσωτερική μπαταρία. Όταν οι αναβάτες φορτίζουν τις αφαιρούμενες εκτός του οχήματος, το scooter θα τη χρησιμοποιεί σαν μοναδική πηγή ενέργειας προκειμένου να συνεχίσει να λειτουργεί. Δεν θα απαιτεί μέριμνα από τον αναβάτη, καθώς θα διατηρείται συνεχώς πλήρως φορτισμένη από τις προσθαφαιρούμενες.

Η Ionex θα παρέχει 1.500 σταθμούς ανταλλαγής ή/και φόρτισης μπαταριών σε ολόκληρη τη χώρα έως τα τέλη του 2021, με στόχο να τους κάνει 4.000 έως τα τέλη του 2022. Οι εξαγωγές των νέων ηλεκτρικών scooter θα γίνονται κάτω από την επίβλεψη της Kymco, κοινώς θα διατίθενται στους καταναλωτές μέσα από το υπάρχον δίκτυό της, το οποίο φυσικά θα αναλάβει και τα service τους.

Στο video που ακολουθεί θα δείτε τον πρόεδρο της εταιρείας να αναλύει το όλο project με κάθε λεπτομέρεια.

Διαβάστε επίσης:

MotoGP, Portimao: Ταχύτερος ο Bagnaia, στον Quartararo η Pole!

Triumph Trident 660: Άφιξη Ελλάδα και η διαμόρφωση στο επίκεντρο

KTM Central Store: Μια νέα εμπειρία στην επιλογή

 

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto