Live Κίνηση
Περισσότερα
NEWSMOTO

Honda SH350i MY2021: Η εξέλιξη βελτιώνει το είδος

Ελλάδα 15:23
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Honda SH350i MY2021: Η εξέλιξη βελτιώνει το είδος

NEWSMOTO

Honda SH350i MY2021: Η εξέλιξη βελτιώνει το είδος

NEWSMOTO

Ισχυρότερο, ομορφότερο και ηλεκτρονικά εξοπλισμένο, το μεγάλο SH αποκτά μεγαλύτερο κινητήρα και συνεχίζει την πορεία του στην κατάρριψη των ρεκόρ πωλήσεων.

Advertisement
Advertisement

Aν ρίξουμε μια ματιά στις μεγαλουπόλεις της Ευρώπης θα δούμε δύο γράμματα να βρίσκονται παντού γύρω μας: SH. Πάνω από ένα εκατομμύριο scooter με αυτό το αρκτικόλεξο έχουν κυκλοφορήσει στην Ευρώπη τα τελευταία 36 χρόνια, καθιστώντας ουσιαστικά την οικογένεια SH σαν “μάρκα μέσα στη μάρκα”, όντας προϊόντα με ξεχωριστό προφίλ και -παράλληλα- την υπογραφή της Honda στα καίρια επίπεδα της αξιοπιστίας, της χρηστικότητας και -πάνω από κάθε τι- της ποιότητας κατασκευής.

Πραγματικό εργαλείο

Advertisement
Advertisement

Το SH300i με το μεγάλο επίπεδο δάπεδο και τους επίσης μεγάλους τροχούς των 16 ιντσών αποδείχθηκε στο πέρασμα του χρόνου ιδανική λύση για όσους ήθελαν να κινούνται παντού. Μέσα στην πόλη, γύρω ή και μακριά από αυτή. Η δύναμη του κινητήρα και η οδική συμπεριφορά που παρέχουν οι 16 ίντσες ήταν οι κύριοι λόγοι που έκαναν πολλούς μοτοσυκλετιστές να στραφούν στην απόκτησή του. Και ας μην ξεχνάμε πως είναι το πρώτο Honda που συμμορφώθηκε στις προδιαγραφές του Euro4 το 2015, με ταυτόχρονη βελτίωση στις τιμές της ροπής και της κατανάλωσης καυσίμου!

Η εμφάνισή του έγινε πιο μυώδης, ενώ το πλαίσιο δέχθηκε τις απαραίτητες επεμβάσεις προκειμένου αφενός να επεκτείνει τον αποθηκευτικό του χώρο και αφετέρου να διατηρήσει την ευκολία στο χειρισμό του. Το 2019 απέκτησε σύστημα ελέγχου ευστάθειας μέσω της λειτουργίας Honda Selectable Torque Control (HSTC), αλλά και Smart Key για έλεγχο όλων των λειτουργιών χωρίς τη χρήση κλειδιού, ακόμα και για το άνοιγμα της βαλίτσας top case.

Advertisement

Bήμα μπροστά

Advertisement

Για το 2021 η ιστορία συνεχίζεται προς το ακόμα καλύτερο, με το νέο SH350i να αποκτά περισσότερα κυβικά και άλογα πίσω από ένα νέο παρουσιαστικό, με ραφιναρισμένο -και πάντα κομψό- στυλ. Και από πολυτέλεια όμως δεν πάει πίσω σε κανένα τομέα, με το φινίρισμα, τη βαφή και την όλη συναρμογή να συνεχίζουν να βρίσκεται σε κορυφαία επίπεδα.

Εξεζητημένη εμφάνιση

Advertisement

Οι νέες γραμμές στη σχεδίαση προξενούν μια πλέον μυώδη εμφάνιση, η οποία οφείλεται κατά βάση στους δυο full LED προβολείς στο κάτω μέρος της ποδιάς. Αυτοί διαθέτουν ενιαίο κρύσταλλο, δημιουργώντας την εντύπωση ότι ο προβολέας είναι ένας, ενώ τα επίσης LED φώτα θέσης βρίσκονται στο τιμόνι. Ξανασχεδιασμένο είναι και το πίσω φωτιστικό σώμα, ομοίως τεχνολογίας LED όπως και τα φλας, τα οποία πλέον διαθέτουν σύστημα αυτόματης ακύρωσης και αναβοσβήνουν στην περίπτωση απότομου φρεναρίσματος για να προειδοποιήσουν τους επερχόμενους οδηγούς.

Νέος κινητήρας eSP+

Ουσιαστικά, η σημαντικότερη αλλαγή έχει να κάνει με την αντικατάσταση του κινητήρα. Ο νέος είναι πλέον τεχνολογίας enhanced Smart Power+, κάτι που σημαίνει πως φέρει τεχνολογία χαμηλότερων τριβών κατά τη λειτουργία του, με σημαντικά οφέλη σε απόδοση και αξιοπιστία σε βάθος χρόνου. Είναι προσαρμοσμένος στις προδιαγραφές του Euro5 φυσικά και με αυξημένη συνολική χωρητικότητα στα 330cc (51cc παραπάνω από τα 279 του SH300) προσφέρει -όπως είναι λογικό- και περισσότερη δύναμη, κάτι που μεταφράζεται σε 4,2 παραπάνω ίππους (29,4Hp πλέον) και 0,5kgm ροπής (3,7kgm συνολικά).

Οι διαστάσεις του είναι πιο “υποτετράγωνες” σε σχέση με τον προηγούμενο (77×70,7mm από 72×68,5mm), διαθέτει κατά 10% ελαφρύτερο στρόφαλο, σώμα ψεκασμού με μεγαλύτερη διάμετρο (36mm από 34), αναθεωρημένο χρονισμό βαλβίδων και μεγαλύτερες βαλβίδες εισαγωγής. Όλα αυτά εγγυώνται μια πιο γεμάτη απόδοση στις χαμηλές στροφές και βελτιωμένες επιταχύνσεις, ειδικά εν κινήσει (ρεπρίζ). Η κατανάλωση που ανακοινώνεται από τη Honda είναι 3,3lt/100km, δηλαδή κατά 0,3 λίτρα αυξημένη από πριν. Με το ρεζερβουάρ των 9,1 λίτρων (από 9,0) η αυτονομία εκτιμάται περί τα 275 χιλιόμετρα.

Προσεγμένος ο εξοπλισμός

Με το απενεργοποιούμενο σύστημα ελέγχου ευστάθειας HSTC και το αντίστοιχο keyless να παραμένουν στη θέση τους, έρχεται μια θύρα USB C-Type τοποθετημένη κάτω από τη σέλα για να δώσει πόντους στη χρηστικότητα. Τελείως νέος είναι και ο πίνακας των οργάνων, όπου οι τρεις αναλογικές οθόνες του 300 έχουν δώσει τη θέση τους σε δύο ανισομεγέθεις ψηφιακές LCD υψηλής ευκρίνειας, τοποθετημένες η μία πάνω από την άλλη. Διαθέτουν πλήθος ενδείξεων και το ακόμα καλύτερο είναι πως ο έλεγχός τους γίνεται και με μπουτόν που βρίσκονται στο τιμόνι.

Νέο και το πλαίσιο

Ο “σκελετός” του SH350i έχει δεχθεί μικρές βελτιώσεις, είναι ελαφρύτερος κατά ένα κιλό και έχει διατηρήσει τα ίδια χαρακτηριστικά ακαμψίας με το προηγούμενο μοντέλο. Μικρή διαφορά παρατηρούμε στα γεωμετρικά χαρακτηριστικά, με το μεταξόνιο στα 1.452mm (από 1438) και το “ίχνος” στα 99mm (από 98). Η γωνία κάστερ παραμένει στις 27,5 μοίρες και το ύψος της σέλας στα 805mm, ενώ καλοδεχούμενη είναι η σημαντική απόσταση του scooter από το έδαφος, που αυξήθηκε κατά 27,8mm (συνολικά 157,8mm από 130). Τέλος, το συνολικό βάρος του SH βρίσκεται πλέον στα 174kg (πλήρες υγρών), δηλαδή 5 περισσότερα από πριν.

Για την ώρα δεν υπάρχει ενημέρωση για τιμή και άφιξη του μοντέλου στη χώρα μας, κάτι που αναμένεται να γίνει λίαν συντόμως. Μάθαμε όμως πως θα έρθει σε 4 χρωματισμούς, οι οποίοι είναι οι εξής: Mat Carnelian Red Metallic, Mat Ruthenium Silver Metallic, Pearl Cool White και Black.

Διαβάστε επίσης:

Michelin Road Classic: Αφιερωμένο στη modern classic εποχή

BMW F 900 R: Streetfighter καθημερινότητας

Switch eScrambler: Ηλεκτροκίνηση με στυλ κλασικό