Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση newsautoEXECUTIVE | newsautoCHOICE

Newsmoto

Honda NT1100 2022

  • Γιάννος Κατσιμπάρος (giannoskatsibaros@gmail.com)

Η Honda παρουσίασε επίσημα την καινούρια της sport touring μοτοσικλέτα, NT1100 διευρύνοντας την οικογένεια τουρισμού.

Η μοτοσικλέτα είναι βασισμένη στην Africa Twin CRF1100L καθώς δανείζεται τόσο τον κινητήρα όσο και το πλαίσιο και απευθύνεται σε αναβάτες που θέλουν άνεση,  επιδόσεις, τεχνολογία χωρίς τις μεγάλες διαστάσεις και τον «όγκο» μιας adventure μοτοσυκλέτας.

Η συγκεκριμένη κατηγορία γνωρίζει άνθηση εμπορικά τα τελευταία χρόνια στην Ευρώπη και τις ΗΠΑ, ενώ η Honda δεν είχε και έως τώρα έναν δικό της εκπρόσωπο στην κατηγορία, αφού το τετρακύλινδρο CBF 1000 είχε σταματήσει να παράγεται και βέβαια τεχνολογικά είχε μείνει και πολύ πίσω σε σχέση με τον ανταγωνισμό.

Στον σχεδιασμό, η μοτοσικλέτα θυμίζει έντονα το X-ADV στο εμπρός μέρος με αιχμηρή μάσκα και LED φωτιστικά σώματα με DRL τεχνολογία για φώτα ημέρας.

Τα πλαϊνά φέρινγκ καλύπτουν το μεγαλύτερο μέρος του κινητήρα προσφέροντας κάλυψη στον αναβάτη, ενώ η ζελατίνα είναι ρυθμιζόμενη σε πέντε σημεία για τη μέγιστη δυνατή προστασία από τον αέρα.

O κινητήρας είναι ο γνωστός δικύλινδρος σε σειρά, των 1.084 κ.εκ. που αποδίδει 102 ίππους και 10,6 kgm ροπής – ουσιαστικά, προέρχεται απευθείας από την Africa Twin 1100 ενώ θα είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις, με συμβατικό κιβώτιο ταχυτήτων και τελευταίας γενιάς DCT.

Το πλαίσιο είναι ημίδιπλο, όπως το περιγράφει η Honda, συνδυασμένο με ψαλίδι αλουμινίου. Το μεταξόνιο είναι 1.535 χλστ. και το ύψος σέλας βρίσκεται στα 820 χλστ. Το βάρος της έκδοσης με το συμβατικό κιβώτιο ταχυτήτων είναι 238 κιλά και με το DCT 248 κιλά.

Οι αναρτήσεις προέρχονται από την Showa με ενα ανεστραμμένο μπροστινό πιρούνι τύπου SFF-BP 43 χλστ. με διαδρομή 150 χλστ που ρυθμίζεται σε προφόρτιση και ένα πίσω  αμορτισέρ με σύστημα μοχλισμού με ίδια ρύθμιση και ίδια διαδρομή.

Στα φρένα συναντάμε δύο δίσκους 310 χλστ. μπροστά με τετραέμβολες ακτινικά τοποθετημένες δαγκάνες και έναν δίσκο 256 χλστ. πίσω με δαγκάνα μονού εμβόλου.

Τα ηλεκτρονικά συστήματα του μοντέλου περιλαμβάνουν 3+2 riding modes (οι 2 πλήρως ρυθμιζόμενες), Traction Control 3 επιπέδων και Wheelie Control 3 επιπέδων, αλλά και ρυθμιζόμενο φρένο κινητήρα. Στην έκδοση με το κιβώτιο DCT, ο αναβάτης μπορεί φυσικά να επιλέξει μεταξύ αυτόματης και χειροκίνητης λειτουργίας, με 3 επίπεδα «S» ή σπορ αυτόματης λειτουργίας.

Το NT1100 θα είναι διαθέσιμο σε γκρι (matte iridium grey metallix), λευκό (pearl glare white) και μαύρο (graphite black).

Αναμένουμε περισσότερες ανακοινώσεις, για την διαθεσιμότητα του Honda NT1100 2022 στην χώρα μας, αλλά και την τιμή του.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: 
Δοκιμή Honda CB 500X 2021: Αστική περιπέτεια (+video)
Honda ΝΤ1100 2022 επίσημη παρουσίαση 21 Οκτωβρίου (+video)
Δοκιμή: Honda Forza 750 (+video)

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto