Live Κίνηση
Περισσότερα
NEWSMOTO

Honda CB350RS: Το δεύτερο ινδικό βήμα

Ελλάδα 21:05
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Honda CB350RS: Το δεύτερο ινδικό βήμα

NEWSMOTO

Honda CB350RS: Το δεύτερο ινδικό βήμα

NEWSMOTO

H Ηonda India συνεχίζει να μας εντυπωσιάζει με τις δημιουργίες της και αυτή τη φορά μας τραβάει την προσοχή με την προσθήκη ενός δεύτερου μέλους στην οικογένεια CB350.

Advertisement
Advertisement

Έτσι λοιπόν, το CB350 που παρουσιάστηκε πέρυσι το φθινόπωρο αποκτά μια ακόμα έκδοση ονόματι RS, με το αρκτικόλεξο να σημαίνει πως έχουμε να κάνουμε με μια περισσότερο sport εκδοχή της μοτοσυκλέτας. Η έννοια sport δεν αγγίζει βέβαια τα κύρια χαρακτηριστικά του βασικού μοντέλου, αμφότερα μοιράζονται τον ίδιο κινητήρα, πλαίσιο, αναρτήσεις, φρένα και πίνακα οργάνων.

Οι διαφοροποιήσεις βρίσκονται στις λεπτομέρειες, οι οποίες καλούνται να δικαιολογήσουν τον όρο RS και να προσεγγίσουν ένα περισσότερο “θερμόαιμο” κοινό. Η Honda India δεν δυσκολεύτηκε να πάρει την απόφαση και να παρουσιάσει σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα το RS, οι πωλήσεις του CB350 έχουν ήδη ξεπεράσει τις 10.000 μονάδες σε λιγότερο από 6 μήνες και αυτό από μόνο του αρκούσε για το επόμενο βήμα.

Advertisement
Advertisement

Οι διαφορές

Λίγες μεν, στοχευμένες δε οι επεμβάσεις των μηχανικών, που κλήθηκαν να δημιουργήσουν κάτι “καινούριο” χωρίς να κουραστούν πολύ. Ξεκίνησαν με τον τύπο των ελαστικών, τα οποία στο RS είναι πλέον διπλής χρήσης, δίνοντας έναν τόνο “scrambler” στη μοτοσυκλέτα. Συνέχισαν τοποθετώντας φυσούνες στα καλάμια του πιρουνιού και πλαστικά φτερά μικρότερου μεγέθους μπροστά και πίσω, τα οποία είναι βαμμένα μαύρα ματ και φωνάζουν “χώμα”. Οι μαύρες λεπτομέρειες όμως δεν σταματούν εδώ και συνεχίζονται σε όλο τον κινητήρα, στο λαιμό και στο τελικό της εξάτμισης, ακόμα και στα ελατήρια των αμορτισέρ.

Advertisement

Το πίσω ελαστικό έχει αλλάξει διαστάσεις και είναι πλέον 150/70-17 από 130/70-18 (μπροστά παραμένει 100/90-19), η σέλα έχει νέα σχεδίαση και πιο λιτή κατασκευή συνολικά, το τιμόνι έχει χαμηλώσει προκειμένου να προσφέρει μια πιο “σκυφτή” θέση οδήγησης, ενώ τα μαρσπιέ του οδηγού έχουν μεταφερθεί λίγο πιο πίσω. Τα φλας είναι πλέον τεχνολογίας LED και αφήσαμε τελευταία την αλλαγή που έχει γίνει στο πίσω μέρος της μοτοσυκλέτας, με το φωτιστικό σώμα να φωλιάζει στη βάση της σέλας και να ενισχύει, μαζί με το ελαφρά υπερυψωμένο τελικό, τον χαρακτήρα “scrambler”.

Advertisement

Μένουν ίδια

Ο κινητήρας είναι τετράχρονος μονοκύλινδρος 348,36cc με 1ΕΕΚ, φέρει αντικραδασμικό άξονα και τροφοδοτείται μέσω ηλεκτρονικά ελεγχόμενου ψεκασμού (PFM-F1). Η απόδοσή του είναι 21Hp στις μόλις 5.500rpm και 30Nm ροπής στις 3.000rpm, ενώ σύμφωνα με τα λεγόμενα της Honda εφαρμόζει τεχνολογίες χαμηλής τριβής προκειμένου να επιτυγχάνει αξιοπιστία σε βάθος χρόνου και περιορισμένη κατανάλωση καυσίμου. Η μοτοσυκλέτα εξακολουθεί να διαθέτει σύστημα ελέγχου πρόσφυσης (HSTC) με δυνατότητα απενεργοποίησης, συμπλέκτη περιορισμένης ολίσθησης με υποβοήθηση και φωτιστικά σώματα τεχνολογίας Led, όχι όμως και σύστημα συνδεσιμότητας Bluetooth με κινητό τηλέφωνο και φωνητικό έλεγχο, το οποίο συναντάμε στην “ακριβή” έκδοση DLX Pro του απλού CB350. Πιθανά στο μέλλον το RS να αποκτήσει και αυτό τη δική του “πλουσιότερη” έκδοση, στον εξοπλισμό της οποίας θα περιλαμβάνεται και αυτό το τόσο χρηστικό καλούδι.

Advertisement

Το σύστημα πέδησης απαρτίζεται από δύο υδραυλικά δισκόφρενα 310 και 240mm, ένα σε κάθε τροχό, τα οποία συνεργάζονται με δικάναλο -μη απενεργοποιούμενο- ABS. Τέλος, οι ζάντες εξακολουθούν να είναι χυτές και αλουμινένιες, πιστεύουμε ότι ένα ζευγάρι ακτινικές θα ταίριαζαν καλύτερα στο σύνολο. Πιστεύουμε επίσης πως οι Ινδοί κάπου τα μπέρδεψαν χρησιμοποιώντας στην ονομασία του μοντέλου το αρκτικόλεξο RS, το οποίο σαφώς προσδιορίζει μια μοτοσυκλέτα δρόμου. Αν το ονόμαζαν CB350 Scrambler σίγουρα θα έπεφταν πιο κοντά στον χαρακτήρα του RS.

Όπως είχαμε γράψει και στην παρουσίαση του απλού CB350, ευχόμαστε και ελπίζουμε πως σύντομα η Honda θα προσαρμόσει τα δύο μοντέλα στις προδιαγραφές του Euro5, προκειμένου να τα δούμε να έρχονται και κατά Ευρώπη μεριά.

Διαβάστε επίσης:

KTM 1290 Super Adventure R: Χωμάτινος οδοστρωτήρας

Triumph Street Twin: Το πέρασμα στο Euro5

Harley-Davidson Pan America 1250: Περιπετειώδες αμερικάνικο όνειρο