Live Κίνηση
Περισσότερα
NEWSMOTO

Harley-Davidson Bronx: Καλά, εσύ χάθηκες νωρίς..

Ελλάδα 8:24
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Harley-Davidson Bronx: Καλά, εσύ χάθηκες νωρίς..

NEWSMOTO

Harley-Davidson Bronx: Καλά, εσύ χάθηκες νωρίς..

NEWSMOTO

H αμερικάνικη εταιρεία περνάει την πιο δύσκολη περίοδο στην ιστορία της και προκειμένου να επιβιώσει προχωρά σε πλήρη αναδιοργάνωση καταργώντας μοντέλα πριν καν τα παρουσιάσει..

Advertisement
Advertisement

To πρώτο θύμα αυτής της ολικής αναδιοργάνωσης είναι το πρώτο streetfighter στην ιστορία της Harley, μια μοτοσυκλέτα ονόματι Bronx που θεωρητικά θα αποτελούσε σημαντικό μέλος των -πάλαι ποτέ- επεκτατικών σχεδίων του κατασκευαστή παρέα με το μεγάλο On/Off Adventure Pan America . Στο επίσημο δημοσιογραφικό site της H-D υπάρχει ένας τομέας ονόματι “Future Vehicles” (μελλοντικά οχήματα), στον οποίο μέχρι πρόσφατα υπήρχαν τα δύο παραπάνω μοντέλα, για τα οποία αξίζει να αναφερθεί πως παρουσιάστηκαν στο περσινό σαλόνι μοτοσυκλέτας του Μιλάνου σαν μοντέλα 2020. Αυτή τη στιγμή το Bronx δεν υπάρχει στη συγκεκριμένη σελίδα (ούτε καν το φιλμάκι του στο κανάλι της εταιρείας στο youtube), χάθηκε ως δια μαγείας αφήνοντας μόνο του το Pan America, για το οποίο μάλιστα οι αμερικανοί δηλώνουν πως -τελικά- θα παρουσιαστεί κάπου μέσα στο 2021 (λογικό είναι με την πανδημία να καθυστερούν όλα τα projects).

Αμφότερες οι μοτοσυκλέτες συγκέντρωσαν το ενδιαφέρον όλου του πλανήτη από τότε που είδαν το φως της δημοσιότητας, καθώς είναι αυτές που θα έβαζαν τη Harley σε κατηγορίες που ποτέ δεν συμμετείχε στην πολύχρονη ιστορία της (Streetfighter και Big On/Off). Παράλληλα, συγκέντρωσαν το ενδιαφέρον και για τους τελείως νέους V-2 60° κινητήρες “Revolution Max” των 975 (Bronx) και 1.250 (Pan America) κυβικών εκατοστών, με απόδοση 115 και 145Hp αντίστοιχα.

Advertisement
Advertisement

Το όλο σκηνικό

Το 2020 είναι μια χρονιά μεγάλων αποφάσεων για το αμερικανικό εργοστάσιο, με τον νέο CEO της εταιρείας Jochen Zeitz να εφαρμόζει πρόγραμμα “safe mode” και να πετάει στα σκουπίδια τη στρατηγική του προηγούμενου προέδρου «More Roads to Harley». Eφαρμόζοντας μια νέα και περισσότερο συντηρητική επιχειρησιακή δομή με το πρόγραμμα «Rewire» (το οποίο θα ακολουθήσει μια νέα στρατηγική «Hardwire» το 2021), το σχέδιο του Zeitz καταγράφει μια επιστροφή στα βασικά και μια σοβαρή μείωση του αριθμού των νέων μοντέλων.

Advertisement

Γνωρίζαμε ότι μερικά από τα φημολογούμενα μοντέλα (συμπεριλαμβανομένου ενός café racer) θα “κοβόντουσαν”, αλλά λαμβάνοντας υπόψη όλη τη διαφημιστική εκστρατεία που δημιούργησε η εταιρεία γύρω από το νέο της streetfighter δεν περιμέναμε ότι το Bronx θα ήταν το πρώτο θύμα. Αν σκεφτούμε πόση δουλειά έχει πέσει και πόσα χρήματα ξοδεύτηκαν για την εξέλιξη του νέου κινητήρα Revolution Max, τότε το λιγότερο που μπορούμε να πούμε είναι πως βρισκόμαστε μπροστά σε μια αλόγιστη σπατάλη πόρων.

Advertisement

Σύμφωνα με τα γραφόμενα στην ιστοσελίδα motorcycle.com, η H-D έκανε την εξής δήλωση: «Η άμεση εστίαση των νέων προϊόντων της Harley-Davidson το 2021 θα είναι στην κυκλοφορία του Pan America, της πρώτης μας μοτοσυκλέτας Adventure Touring. Για να διασφαλίσουμε μια εξαιρετική επιτυχία για το Pan America, δεν θα λανσάρουμε το Bronx τον επόμενο χρόνο».
Και απάντηση δεν δόθηκε

Στην ερώτηση γιατί έχετε αφαιρέσει το άμοιρο το Bronx από τα μελλοντικά σας μοντέλα απάντηση δεν πήραμε. Με δεδομένη όμως την εφαρμογή του προγράμματος Hardwire από το 2021, εύκολο είναι να μαντέψουμε ένα εξαιρετικά δυσοίωνο μέλλον για το μοντέλο. Ή μήπως όχι;

Advertisement

Διαβάστε επίσης:

BMW F 900 R: Streetfighter καθημερινότητας

Moto Guzzi V7 MY2021: Το πέρασμα στη νέα εποχή

Peugeot Metropolis 400i MY2021: Η 3η γενιά είναι εδώ