Live Κίνηση
Περισσότερα
NEWSMOTO

Gas Gas: Η είσοδος στη Moto3 είναι γεγονός

Ελλάδα 7:59
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Gas Gas: Η είσοδος στη Moto3 είναι γεγονός

NEWSMOTO

Gas Gas: Η είσοδος στη Moto3 είναι γεγονός

NEWSMOTO

To τρίτο μέλος της οικογένειας του ομίλου Pierer Mobility AG, η Gas Gas, βρίσκει για πρώτη φορά τη διέξοδο στην άσφαλτο μέσω της junior κατηγορίας του MotoGP.

Advertisement
Advertisement

Όπως η KTM αλλά και η Husqvarna, έτσι και η Gas Gas φημίζεται για τα εκτός δρόμου δίτροχα της. Από το 2021 όμως, το αυστριακό group ρίχνει στην αρένα της Moto3 και τη Gas Gas. Μετά την εξαγορά της πάλαι ποτέ ισπανικής εταιρείας από την ΚΤΜ το 2019 και παρά τις παγκόσμιες συνθήκες της πανδημίας, οι προθέσεις των ανθρώπων της KTM είναι εμφανείς. Το πέρασμα από το χώμα στην άσφαλτο θα γίνει με τον αγωνιστικό τρόπο του Jorge Martinez και της Aspar, η οποία θα είναι και η ομάδα που με αναβάτες τους Sergio Garcia και Izan Guevara θα αναζητήσει διακρίσεις και προβολή για την Gas Gas.

Μια (πρώην) ισπανική εταιρεία με Ισπανούς αναβάτες είναι ένας συνδυασμός που προμηνύει καλό κλίμα για την ομάδα που παρά τα λογότυπα της Gas Gas στην -ψηφιακά- δημιουργημένη εικόνα στην αρχή του κειμένου, θα έχει μοτοσυκλέτες της ΚΤΜ με το RC 250 GP να βάφεται στα κόκκινα. Ένα χρώμα που ταιριάζει άλλωστε και στον ιδιοκτήτη της ομάδας, καθώς o Jorge Martinez υπήρξε μέσα σε 30 χρόνια, ούτε λίγο ούτε πολύ 4 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής. Η ομάδα του μετράει 95 νίκες και 304 βάθρα από το 1992 μέχρι σήμερα, έχοντας φτάσει ως και στην κατηγορία των MotoGP. Από το 2019 έχει.. κατασταλάξει στις Moto3, Moto2 και MotoE.

Advertisement
Advertisement

Για την ιστορία και το παρασκήνιο της εξαγοράς, ήταν στις αρχές του 2015 όταν η Gas Gas αντιμετώπισε τεράστιο οικονομικό πρόβλημα, που την υποχρέωσε αφενός να κλείσει τις γραμμές παραγωγής της και αφετέρου να ξεκινήσει την αναζήτηση χρηματοδότη. Αυτός βρέθηκε σχεδόν άμεσα και ήταν ο ισπανικός όμιλος Torrot, ένας ιδιαίτερα επιτυχημένος -εντός των ισπανικών συνόρων- κατασκευαστής μικρών ηλεκτρικών μοντέλων ονόματι Muving. Όμως, τα τέσσερα χρόνια αυτής της συνεργασίας δεν απέδωσαν τα αναμενόμενα, οπότε οι εξωτερικές επενδύσεις έγιναν απαραίτητες.

Advertisement

Η ΚΤΜ άδραξε την ευκαιρία και προχώρησε στην εξαγορά του ισπανικού εργοστασίου, αφήνοντας να εννοηθεί πως στο πλαίσιο της όλης κοινοπραξίας η παραγωγή μοτοσυκλετών και ηλεκτρικών μοντέλων της Gas Gas θα συνεχιστεί στο εργοστάσιο της Girona στην Καταλονία της Ισπανίας. Τα νέα “ισπανικά” χωμάτινα μοντέλα θα βασίζονται στην πλατφόρμα των KTM – Husqvarna, θα έχουμε δηλαδή πανομοιότυπες μοτοσυκλέτες που θα διαφοροποιούνται στα σημεία. Όσον αφορά στην Torrot και τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα της -και με δεδομένη την τεχνογνωσία των ισπανών σε αυτόν τον τομέα- μην απορήσετε αν δείτε μοντέλα της να κυκλοφορούν ανά τον κόσμο με λογότυπα των δύο αυστριακών brands.

Το δεδομένο είναι πως η συμμετοχή της Gas Gas πρώτα σε χωμάτινους αγώνες παγκόσμιου βεληνεκούς και η επερχόμενη είσοδος στα ασφάλτινα αγωνιστικά σαλόνια, θα επιφέρει την επιστροφή στην επιφάνεια, την προβολή και εν τέλει τις πωλήσεις, που είναι και το διακαές ζητούμενο της Αυστροϊσπανικής σύμπραξης.

Advertisement

Διαβάστε επίσης:

BMW F 900 R: Streetfighter καθημερινότητας

Moto Guzzi V7 MY2021: Το πέρασμα στη νέα εποχή

Advertisement

Peugeot Metropolis 400i MY2021: Η 3η γενιά είναι εδώ