Live Κίνηση
Περισσότερα
NEWSMOTO

Daytona G155 SR: Ακόμα πιο scrambler

Ελλάδα 11:31
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Daytona G155 SR: Ακόμα πιο scrambler

NEWSMOTO

Daytona G155 SR: Ακόμα πιο scrambler

NEWSMOTO

Στο τέλος του 2020 παρουσιάστηκε το G155, ένα μοντέλο της σειράς Daytona by Zontes που σχεδιαστικά ανήκει στην κατηγορία των scrambler. Το G155 SR πρόκειται για τη δεύτερη έκδοση του μοντέλου, με τους ακτινωτούς τροχούς να του προσδίδουν μια πλέον ρετρό εικόνα.

Advertisement
Advertisement

Αυτό που οπωσδήποτε αποτελεί σημείο αναφοράς είναι ο νέος Euro5 κινητήρας των 155cc. ‘Οντας υγρόψυκτος και τετραβάλβιδος, αποδίδει 18Hp και μέγιστη ροπή στα 16Nm, με τη σχέση συμπίεσης να βρίσκεται στο 12,5:1. Συνοδεύεται από διπλή χαρτογράφηση (Eco/Sport), 6τάχυτο κιβώτιο, συμπλέκτη περιορισμένης ολίσθησης και σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού (EFI) της Bosch.

Το μεγάλο ψυγείο με την υψηλή απόδοση εγγυάται την απαγωγή της θερμότητας, ενώ με την κατανάλωση να είναι στα μόλις 2,3l/100km το ρεζερβουάρ καυσίμου των 20lt μπορεί να προσφέρει αυτονομία μέχρι και 850km με ένα γέμισμα. Το ψαλίδι είναι ασύμμετρο, κατασκευασμένο από χυτό αλουμίνιο, υιοθετώντας ένα σχήμα “τόξου” στη δεξιά πλευρά και προσφέροντας χώρο στο κοντό τελικό της εξάτμισης. Πέραν του μειωμένου βάρους, προσφέρει υψηλότερη στρεπτική ακαμψία και αυξημένη σταθερότητα.

Advertisement
Advertisement

Στα φρένα έρχεται να αναλάβει την πέδηση ένα μεγάλο δισκόφρενο 300mm με διπίστονη δαγκάνα μπροστά και ένα των 230mm πίσω, ελεγχόμενα αμφότερα από δικάναλο σύστημα ABS της Bosch. Το σύστημα αναρτήσεων αποτελείται από ένα ανεστραμμένο πιρούνι 37mm και ένα μονό αμορτισέρ πίσω. Η κεντρική πίσω ανάρτηση έχει εσωτερικό δοχείο αζώτου υψηλής πίεσης με τη συνολική σχεδίαση να είναι προσανατολισμένη στην οδηγική άνεση, με δυνατότητα μικρομετρικής προφόρτισης του ελατηρίου για την προσαρμογή στις ανάγκες του κάθε αναβάτη.

Εμφανισιακά, το SR δίνει την εντύπωση μοτοσυκλέτας μεγαλύτερης κατηγορίας. Παρά την εικόνα του όμως, το κοντό μεταξόνιo στα 1373mm αυξάνει την εντός πόλης ευελιξία. Φορώντας ακτινωτούς τροχούς -πέραν της ρετρό εικόνας- επιφέρεται μείωση του φερόμενου βάρους, κάτι που έχει πολλαπλά οφέλη στην οδήγηση σε δρόμους με κακοτεχνίες. Τα tubeless ελαστικά παντός εδάφους με το βαθύ πέλμα διευρύνουν το πεδίο δράσης και σε off road διαδρομές, προσφέροντας μεγαλύτερη ασφάλεια στην οδήγηση κατά τις βροχερές μέρες.

Advertisement

Ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί στις πλαϊνές προστατευτικές μπάρες καθώς και στα προστατευτικά μανέτας φρένου και συμπλέκτη, κατασκευασμένα από κράμα αλουμινίου με ενσωματωμένους καθρέπτες τύπου “café racer”. Η retro σχεδίαση του G155 SR συνοδεύεται με τη χρήση κλασικού κλειδιού και με τον κεντρικό διακόπτη να διαθέτει μαγνητικό πορτάκι για ασφάλεια από πιθανή κλοπή. Τα φωτιστικά σώματα τύπου LED αποτελούνται από ένα εντυπωσιακό στρογγυλό εμπρός προβολέα με DRL φώτα ημέρας σε σχήμα δακτυλίδι και ένα πίσω φανάρι που έρχεται σαν σε συνέχεια των χειρολαβών του συνεπιβάτη.

Advertisement

Οι απαραίτητες πληροφορίες κατά την οδήγηση παρέχονται από μια συνοπτική και ευδιάκριτη ψηφιακή οθόνη υγρών κρυστάλλων (LCD), ενώ η διπλή θύρα USB με έξοδο 2,1Α επιτρέπει τη γρήγορη φόρτιση δύο συσκευών ταυτόχρονα. Ωραία λεπτομέρεια και οι διακόπτες με το διακριτικό κρυφό φωτισμό κατά τη διάρκεια της νύχτας.

Η τιμή του G155 SR διαμορφώθηκε στα 2.945€ και το μοντέλο είναι διαθέσιμο σε εντελώς μαύρο ή σε συνδυασμό μαύρου και χρυσού χρώματος. Περισσότερες λεπτομέρειες μπορείτε να μάθετε πατώντας εδώ.

Advertisement

Διαβάστε επίσης:

Honda CRF300L 2021: Enduro – Καθημερινότητα σημειώσατε Χ

KTM 1290 Super Adventure S MY2021: Παραμένει το πιο δυνατό, διαθέτει και ραντάρ!

Triumph Speed Triple 1200 RS MY2021: Τρικύλινδρη φοβέρα