Daytona Best Electric Easy 50: Τετράτροχο, ηλεκτρικό και scooter
NEWSMOTODaytona Best Electric Easy 50: Τετράτροχο, ηλεκτρικό και scooter
NEWSMOTOΤο Easy 50 είναι το νέο 4τροχο ηλεκτροκίνητο scooter της Daytona Best Electric που απευθύνεται σε ηλικιωμένους, αλλά και σε άτομα με κινητικές δυσκολίες.
Διαθέτει άνετο κάθισμα και βραχίονες που το καθιστούν κατάλληλο για ηλικιωμένους, αλλά και για άτομα με κινητικές δυσκολίες. Έχει μέγιστη ταχύτητα τα 25 Km/h και αυτονομία έως 50 χιλιόμετρα. Ως προς τους χώρους αποθήκευσης, συναντάμε 45 λίτρα ενώ ταυτόχρονα το παρών δίνουν και πολλαπλά συστήματα ασφαλείας, προσφέροντας ένα μέσο για τις καθημερινές μετακινήσεις και μικρομεταφορές.
WHAT CAR
Πλήρως ηλεκτρικό
Η φόρτιση του Easy 50 μπορεί να πραγματοποιηθεί από οικιακή πρίζα με τον ηλεκτροκινητήρα του να αποδίδει:
• 1200W μέγιστη στιγμιαία ισχύ
• 4.4 Nm μέγιστη ροπή
• 15% δυνατότητα ανάβασης από στάση και με πλήρες φορτίο.
• 2,4 kWh / 100 km κατανάλωση ρεύματος (βάσει έγκρισης τύπου)
• 0,46 €/100km ή 0,72 €/100km στη νυχτερινή ή ημερήσια χρέωση ρεύματος αντίστοιχα
(βάσει του τιμολογίου Δ.Ε.Η. 01/01/2021
Μεγαλύτερη Αυτονομία
Το Easy 50 διαθέτει συστήματα που αυξάνουν την αυτονομία, για περισσότερες βόλτες, όπως το Power Saving Mode, το οποίο μειώνει τη κατανάλωση ρεύματος όταν η στάθμη των μπαταριών βρεθεί σε χαμηλό επίπεδο, αλλά και το Σύστημα Ανάκτησης Ενέργειας, το οποίο επαναφορτίζει τις μπαταρίες κατά την πέδηση και σε κατηφορικές διαδρομές.
Υψηλή Χρηστικότητα
Μικρά αντικείμενα μπορούν εύκολα να αποθηκευτούν κάτω από το κάθισμα σε αποθηκευτικό χώρο με δυνατότητα κλειδώματος, ενώ ακόμα συναντάμε:
• Top Box για τα ψώνια.
• Μεγάλο και χρηστικό επίπεδο δάπεδο για τη μεταφορά μεγαλύτερων αντικειμένων.
• Γάντζος ανάρτησης χειραποσκευών και ποτηροθήκη.
Άνεση και ασφάλεια σε 4 τροχούς
Το επενδυμένο με τεχνητό δέρμα κάθισμα, είναι ρυθμιζόμενο, με πλάτη, προσκέφαλο και πτυσσόμενους βραχίονες, με το ύψος της σέλας να είναι χαμηλό στα μόλις 68εκ. από το έδαφος. Δεν είναι μόνο η ευστάθεια που προσφέρουν οι 4 τροχοί που καθιστούν το Easy 50 ένα από τα πιο ασφαλή scooter, καθώς διαθέτει ακόμα σύστημα πρόληψης ανατροπής, αναρτήσεις από ανεξάρτητα διπλά ψαλίδια εμπρός και διπλό αμορτισέρ πίσω. Η μετακίνηση μέσα στην πόλη γίνεται «παιχνίδι» με το αυτόματο κιβώτιο τριών ταχυτήτων και όπισθεν. Οι πληροφορίες κατά την οδήγηση προβάλλονται στην ευκρινή οθόνη LED. Παράλληλα, το σύστημα Parking με χειρόφρενο μανέτας, η δυνατότητα κλειδώματος τιμονιού και ο διακόπτης ασφαλείας κάτω από το κάθισμα διασφαλίζουν ότι μπορείτε να σταθμεύσετε το Easy 50 όπου επιθυμείτε. Η κίνηση στους τροχούς μεταδίδεται με διαφορικό και τέλος, τα ελαστικά του είναι tubeless, φέροντας 2 δισκόφρενα Ø180mm εμπρός και 2 μεγάλα ταμπούρα πίσω.
Το Easy 50 είναι διαθέσιμο μέσα από το Δίκτυο των Επισήμων Συνεργατών της εταιρείας Γκοργκόλης Α.Ε., με την τιμή του να είναι στα 1.595 € , ενώ με την επιδότηση (από το πρόγραμμα Κινούμαι Ηλεκτρικά) φτάνει τα 1.338 €.
Easy 50-Τεχνικά Χαρακτηριστικά
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ – ΜΑΖΕΣ | |
ΜΗΚΟΣ – ΠΛΑΤΟΣ – ΥΨΟΣ | 1690 mm * 690 mm * 1100 mm |
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ | 1080 mm |
METAΤΡΟΧΙΟ | 585 mm |
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ | 680 mm |
ΑΡΙΘΜΟΣ ΚΑΘΙΣΜΑΤΩΝ | 1 |
ΒΑΡΟΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ (ΧΩΡΙΣ ΜΠΑΤΑΡΙΑ) | 93 Kg |
ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΤΗΡΑΣ / ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ | |
ΣΤΙΓΜΙΑΙΑ ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΣΧΥΣ | 1200W |
ΜΕΓΙΣΤΗ ΡΟΠΗ | 4,4 Nm |
ΜΕΓΙΣΤΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ | 25 km/h |
ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ (ΑΝΑΛΟΓΑ ΤΩΝ ΣΥΝΘΗΚΩΝ ΟΔΗΓΗΣΗΣ) | έως 50 km (Βάσει έγκρισης τύπου) |
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΡΕΥΜΑΤΟΣ | 4,5 kWh/ 100km |
ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΑΝΑΒΑΣΗΣ (πλήρως φορτωμένο | από 0 km/h) | 15% |
ΜΕΤΑΔΟΣΗ | |
ΚΙΝΗΣΗ | ΠΙΣΩ |
ΤΥΠΟΣ | ΑΥΤΟΜΑΤΟ |
ΣΧΕΣΕΙΣ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ | D-R |
ΜΠΑΤΑΡΙΑ | |
ΤΥΠΟΣ | ΜΟΛΥΒΔΟΥ |
ΤΑΣΗ | 60 V |
ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ | 20 Ah |
ΧΡΟΝΟΣ ΦΟΡΤΙΣΗΣ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ | 6 – 8 Hrs |
ΒΑΡΟΣ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ | 35 kg |
ΚΥΚΛΟΙ ΠΛΗΡΟΥΣ ΦΟΡΤΙΣΗΣ | 400+ |
ΤΡΟΧΟΙ / ΖΑΝΤΕΣ / ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ | |
ΤΡΟΧΟΣ ΕΜΠΡΟΣΘΙΟΣ | 3.00 – 10 |
ΤΡΟΧΟΣ ΟΠΙΣΘΙΟΣ | 3.00 – 10 |
ΕΜΠΡΟΣΘΙΑ ΦΡΕΝΑ | 2 ΔΙΣΚΟΙ 180mm |
ΟΠΙΣΘΙΑ ΦΡΕΝΑ | 2 ΤΑΜΠΟΥΡΑ 130mm |
ΕΜΠΡΟΣΘΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ – ΔΙΑΔΡΟΜΗ | ΔΙΠΛΗ – 30mm |
ΟΠΙΣΘΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ – ΔΙΑΔΡΟΜΗ | ΔΙΠΛΗ – 50mm |
Διαβάστε επίσης:
Suzuki GSX-R1000R Legend Editions: 7 εκδόσεις GSX-R για 7 παγκόσμιους τίτλους!
Honda CB1100X ΜΥ2022: Φήμες για μεγάλο Street Adventure
Moto Guzzi V85 TT Travel: Όταν οι περιπλανήσεις είναι μακρινές