Live Κίνηση
Περισσότερα
NEWSMOTO

CFMoto 800MT: Ασιάτης πολίτης με αυστριακό διαβατήριο

Ελλάδα 14:50
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

CFMoto 800MT: Ασιάτης πολίτης με αυστριακό διαβατήριο

NEWSMOTO

CFMoto 800MT: Ασιάτης πολίτης με αυστριακό διαβατήριο

NEWSMOTO

Η CFMoto δίνει στη δημοσιότητα τις πρώτες φωτογραφίες ενός μεσαίου On/Off Adventure μοντέλου της, το οποίο θα χρησιμοποιεί βασικά δομικά στοιχεία και τον κινητήρα του KTM 790!

Advertisement
Advertisement

Οι KTM και CFMoto ανακοίνωσαν την κοινοπραξία τους πριν από τέσσερα περίπου χρόνια και από το 2020 έχει ξεκινήσει η παραγωγή μοτοσυκλετών στο εργοστάσιο που δημιουργήθηκε γι αυτό τον σκοπό στην πόλη Hangzhou, πρωτεύουσα της επαρχίας Zhejiang στην Κίνα. Οι δεσμοί των δύο εταιρειών όμως πηγαίνουν ακόμα πιο πίσω, στο 2011, όταν η CFMoto ανέλαβε να εισάγει και να διανέμει τα δίκυκλα του αυστριακού εργοστασίου στην (ομολογουμένως τεράστια) κινέζικη αγορά.

Η κοινοπραξία μεταξύ των δύο κατασκευαστών ήδη παράγει ένα σημαντικό αριθμό μοντέλων της KTM στην Κίνα σε μια υπερσύγχρονη μονάδα παραγωγής και συμβάλλει κατά πολύ στην αύξηση των παγκόσμιων πωλήσεων της KTM AG. Το νέο εργοστάσιο της κοινοπραξίας έχει δυνατότητα παραγωγής 50.000-100.000 μοτοσυκλετών ετησίως. Οι άνθρωποι της KTM έχουν μεταφέρει εκεί την παραγωγή των μεσαίου κυβισμού μοντέλων τους, απελευθερώνοντας έτσι πόρους από το εργοστάσιό τους στην Αυστρία. Οι μοτοσυκλέτες που κατασκευάζονται στην Κίνα καλύπτουν όλες τις απαιτούμενες προδιαγραφές προκειμένου να είναι διαθέσιμες σε Ευρώπη, Ασία αλλά και ΗΠΑ.

Advertisement
Advertisement

Το 800ΜΤ που βλέπετε στις φωτογραφίες θα είναι το μεγαλύτερο (μέχρι νεωτέρας) σε κυβισμό μοντέλο της εν λόγω συνεργασίας και από επιβεβαιωμένες πληροφορίες μάθαμε ότι θα φοράει τον δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα που χρησιμοποιούσε η ΚΤΜ σε σημαντικά μοντέλα της (790 Adventure, Duke κλπ.). Φανταζόμαστε ότι θα υπάρχουν και άλλα κοινά στοιχεία, αφενός γιατί έτσι δεν τίθεται θέμα αύξησης εξόδων για νέες έρευνες/μελέτες/κατασκευές και αφετέρου γιατί τα περιφερειακά των ΚΤΜ δεν έχρηζαν κάποιων σημαντικών αλλαγών, όντας λίαν αξιόλογα.

Στις ίδιες φωτογραφίες βλέπουμε δύο διαφορετικές εκδόσεις, με την ειδοποιό διαφορά να εντοπίζεται στους τροχούς. Ακτινωτές ζάντες το ένα, χυτές το άλλο, έτσι όπως ήδη συνηθίζεται και από άλλους κατασκευαστές προκειμένου να διευρύνουν τα πελατολόγιά τους. Όπως μας ενημέρωσε η εγχώρια αντιπροσωπεία, το μοντέλο θα βρίσκεται στην Ελλάδα μετά το καλοκαίρι και σε τιμή που δεν έχει προσδιοριστεί για την ώρα.

Advertisement

Η στρατηγική της KTM αποδίδει καρπούς τα τελευταία χρόνια στην αύξηση της παραγωγής της, κάτι που την έχει φέρει στην πρώτη θέση μεταξύ των Ευρωπαίων κατασκευαστών. Σημαντικό ρόλο σε αυτό έχει παίξει και η συνεργασία της με τον ινδικό κολοσσό Bajaj Auto για την παραγωγή των μικρού κυβισμού (125/200/250/390) μοντέλων της στην Ινδία. Στόχος των Αυστριακών είναι να φτάσουν την ετήσια παραγωγή τους στις 400.000 μονάδες μέσα στα επόμενα ένα με δύο χρόνια, ένα νούμερο που μοιάζει απόλυτα εφικτό λόγω και της κοινοπραξίας με τη CFMoto.

Advertisement

Διαβάστε επίσης:

MotoGP, Portimao: Επιβλητική νίκη για Quartararo

Advertisement

Triumph Trident 660: Άφιξη Ελλάδα και η διαμόρφωση στο επίκεντρο

KTM Central Store: Μια νέα εμπειρία στην επιλογή