Live Κίνηση
Περισσότερα
NEWSMOTO

BMW R 18 Classic: Με τουριστικό προσανατολισμό

Ελλάδα 6:47
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

BMW R 18 Classic: Με τουριστικό προσανατολισμό

NEWSMOTO

BMW R 18 Classic: Με τουριστικό προσανατολισμό

NEWSMOTO

Μετά το ντεμπούτο του R 18 η BMW παρουσιάζει το δεύτερο μέλος της νέας της γκάμας στην κατηγορία των cruiser, εφοδιάζοντάς το με εξοπλισμό που θα κάνει τα ταξίδια ακόμα πιο ευχάριστα και άνετα.

Advertisement
Advertisement

Και όπως μας λέει η βαυαρική φίρμα, το νέο R 18 Classic είναι μία νοσταλγική μοτοσυκλέτα τουρισμού που μας ταξιδεύει στην απαρχή της ιστορίας των μοντέλων BMW, τηρώντας αυστηρά την παράδοση και, παράλληλα, διαμορφώνοντας ένα γοητευτικό σύνολο ικανό να προσφέρει μία εμπειρία “πολιτισμένη” και γεμάτη συγκινήσεις. Αυτό μεταφράζεται σε γνήσια τεχνολογία χωρίς περιττά στοιχεία και με τον κινητήρα στο επίκεντρο της οδηγικής απόλαυσης να παράγει «καλούς κραδασμούς».

Οι διαφορές

Advertisement
Advertisement

Όπως είναι εμφανές, R 18 και R 18 Classic είναι στην ουσία ίδιες μοτοσυκλέτες, οι οποίες διαφοροποιούνται κατά βάση στον τομέα του εξοπλισμού. Με προστατευτική αεροδυναμική ζελατίνα, πρόσθετους προβολείς LED, σέλα συνεπιβάτη, πλευρικά σακίδια, στάνταρ το ηλεκτρονικό Cruise Control και μπροστινό τροχό 16 ιντσών (από 19), η έκδοση Classic απευθύνεται σε όσους έχουν περισσότερες ταξιδιωτικές ανησυχίες.

Ο μεγαλύτερος όλων των εποχών

Advertisement

Στην καρδιά τoυ νέου R 18 Classic βρίσκεται ένας εντελώς νέος δικύλινδρος boxer κινητήρας, ο αποκαλούμενος «Big Boxer». Τόσο η εντυπωσιακή εμφάνιση όσο και η τεχνολογία του αποτελούν συνέχεια των παραδοσιακών, αερόψυκτων boxer, οι οποίοι πρόσφεραν μοναδική εμπειρία οδήγησης για περισσότερες από επτά δεκαετίες, από το 1923 που η BMW Motorrad κατασκεύασε την πρώτη της μοτοσικλέτα και μετά. Ο μεγαλύτερος δικύλινδρος boxer που φορέθηκε ποτέ σε μοτοσυκλέτα παραγωγής έχει κυβισμό 1.802cc με μέγιστη ισχύ 91Hp/4.750rpm και από τις 2.000 έως τις 4.000rpm αποδίδει πάνω από 150 Nm ροπής!

Advertisement

Σύγχρονα συστατικά με εμφάνιση παλαιάς σχολής

Το R 18 Classic είναι χτισμένο πάνω σε ένα διπλό σωληνωτό πλαίσιο με σχεδίαση που αντανακλά τη μακρά παράδοση της BMW Motorrad στο συγκεκριμένο τομέα. Η κορυφαία ποιότητα κατασκευής και η απόλυτη προσοχή στην παραμικρή λεπτομέρεια είναι εμφανής στη συγκόλληση των σωλήνων, καθώς και στα χυτά και σφυρήλατα εξαρτήματα του πλαισίου. Όπως και στο θρυλικό R 5, το πίσω ψαλίδι ενσωματώνει με μοναδικό τρόπο τον άξονα μετάδοσης μέσα από βιδωτές συνδέσεις. Τα ηλεκτρονικά συστήματα, όπως μας λέει η BMW, απουσιάζουν σκόπιμα από την ανάρτηση. Μπροστά βρίσκουμε ένα τηλεσκοπικό πιρούνι και πίσω ένα μονό αμορτισέρ με απευθείας στήριξη στο ψαλίδι και ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίου. Όπως και στo R 5 του 1936, οι μπουκάλες του πιρουνιού έχουν εξωτερικό περίβλημα. Η διάμετρός τους είναι 49mm, ενώ η διαδρομή της ανάρτησης 120mm μπροστά και 90mm πίσω. Οι νέες BMW R 18 Classic και R 18 φορούν δύο δίσκους μπροστά και μονό δίσκο πίσω με 4πίστονες, σταθερές δαγκάνες. Όσο για τις ακτινωτές ζάντες, συμπληρώνουν την κλασική εμφάνιση με τον πιο κομψό τρόπο.

Advertisement

Πλήρης ο ηλεκτρονικός εξοπλισμός

Το R 18 Classic, όπως και το R 18, διαθέτει τρία προγράμματα οδήγησης (Rain, Roll, Rock), τα οποία προσαρμόζουν την απόδοση του κινητήρα σύμφωνα με τις προσωπικές προτιμήσεις του αναβάτη. Στο βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνεται επίσης το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης ASC (Automatic Stability Control) με δυνατότητα απενεργοποίησης, το σύστημα MSR για τον έλεγχο της ροπής του κινητήρα στο κλείσιμο του γκαζιού, αλλά και το cruise control με την ηλεκτρονική λειτουργία. Στον προαιρετικό διατίθεται το σύστημα Reverse Assist (όπισθεν), το οποίο βοηθά τον αναβάτη στους επιτόπιους ελιγμούς και η λειτουργία Hill Start Control, η οποία εξασφαλίζει εύκολες εκκινήσεις σε ανηφόρες.

Eμβληματικό στιλ

Η μοτοσυκλέτα επαναφέρει αριστοτεχνικά την εμβληματική σχεδίαση περασμένων εποχών στο σήμερα, διατηρώντας ένα σκληροπυρηνικό στιλ μέχρι την τελευταία λεπτομέρεια. Διόλου τυχαία, λειτουργικά και σχεδιαστικά στοιχεία όπως το διπλό σωληνωτό πλαίσιο, το ρεζερβουάρ σε σχήμα σταγόνας, ο εκτεθειμένος άξονας μετάδοσης και η διχρωμία στη βαφή μας ταξιδεύουν πίσω στο 1936, τη χρονιά που παρουσιάστηκε το R 5. Όλα τα εξαρτήματα είναι μεταλλικά, όπως αρμόζει σε μία αυθεντική, κλασική μοτοσυκλέτα.

Κύρια χαρακτηριστικά R 18 Classic

  •  Ζελατίνα (αφαιρούμενη)
  •  Πλευρικά σακίδια (αφαιρούμενα)
  •  Σέλα συνεπιβάτη (αφαιρούμενη)
  •  Πρόσθετοι προβολείς LED
  •  Μπροστινός τροχός 16 ιντσών
  •  Στάνταρ ηλεκτρονικό Cruise Control

Κοινά χαρακτηριστικά R 18 Classic και R 18

  • Κορυφαία τεχνολογία φώτων LED με σώματα κλασικής σχεδίασης
  • Προβολέας με τεχνολογία Adaptive Turning προαιρετικά για καλύτερο φωτισμό του δρόμου
  • Κλασικό στρογγυλό όργανο με ενσωματωμένη ψηφιακή οθόνη
  • Σύστημα Keyless Ride χωρίς κλειδί  Τρία στάνταρ προγράμματα οδήγησης
  • Συστήματα ASC και MSR
  • Reverse Assist για υποβοήθηση στο παρκάρισμα
  • Hill Start Control για εύκολες εκκινήσεις σε ανηφόρες
  • Πλούσια γκάμα προαιρετικού εξοπλισμού και Γνήσιων Αξεσουάρ BMW Motorrad καθώς και συλλογές Ride & Style

Η άφιξη του R 18 Classic στη χώρα μας βρίσκεται προ των πυλών και σε τιμή που δεν έχει ανακοινωθεί για την ώρα. Περισσότερα για το μοντέλο αλλά και για το πως (και πόσο) μπορείτε να το διαμορφώσετε στα μέτρα σας μπορείτε να δείτε εδώ.

Διαβάστε επίσης:

Moto Guzzi V85 TT Travel: Όταν οι περιπλανήσεις είναι μακρινές

Silkolene: Σας την παρουσιάζουμε εκ των έσω

Αφιέρωμα Nέα Mοντέλα Mοτοσυκλετών 2021: Η ενδεκάδα που κερδίζει!