Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Ζει και βασιλεύει το εμβληματικό Nissan Skyline GT-R!

Ελλάδα 11:47
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Ζει και βασιλεύει το εμβληματικό Nissan Skyline GT-R!

ΝΕΑ

Ζει και βασιλεύει το εμβληματικό Nissan Skyline GT-R!

ΝΕΑ

Πρόκειται για ένα παγκοσμίως δημοφιλές σπορ μοντέλο το οποίο θεωρείται εδώ και αρκετά χρόνια… φάντασμα. Δεν είναι όμως, όπως αποδεικνύεται.

Advertisement
Advertisement

Αν μας έλεγε κάποιος ότι υπάρχει μία αποθήκη με δεκάδες Nissan Skyline GT-R θα τον βγάζαμε τρελό. Η πραγματικότητα όμως όπως φαίνεται, είναι πολύ διαφορετική προς ευχάριστη έκπληξη όλων.

Όταν ειπωθεί η λέξη Skyline σε ένα δωμάτιο με λάτρεις του αυτοκινήτου, η αντίδραση θα είναι πάνω-κάτω η ίδια από όλους. Ηχώ και αντίδραση με έκφραση θαυμασμού, αγαλλίασης, αγάπης και αναπόλησης.

Το λατρεμένο από τους petrolheads Nissan είναι αυτό το «χρυσό» αυτοκίνητο που δεν τολμάει κανείς να το κακολογήσει και που ενώνει παρέες και ανθρώπους ξεκινώντας ολόκληρες κουβέντες για το πού το ερωτεύτηκε ο καθένας.

Advertisement
Advertisement

Το πρώτο της σειράς εμφανίστηκε το 1969, αλλά οι εκδόσεις που ήρθαν περίπου 30 χρόνια μετά είναι αυτές που θεωρούνται «αθάνατα στον χρόνο» αυτοκίνητα μέχρι και σήμερα.

Η Nissan κατασκεύασε τη σειρά Skyline GT-R από το 1989 έως το 2002 σε τρεις διαφορετικές εκδόσεις και το αυτοκίνητο έκανε… πάταγο στον λαό των petrolheads με αποκορύφωμα το franchise ταινιών «Fast and Furious», όπου έγινε ίσως το δημοφιλέστερο αυτοκίνητο στον πλανήτη.

Advertisement

Οι φανατικοί θαυμαστές του Skyline αναφέρονται σε αυτό αναλόγως τη σειρά του. Το μοντέλο του 1989 έχει την κωδική ονομασία R32, του 1994 είναι το R33 και του 1999 το R34, το οποίο κατέχει και τη μερίδα του λέοντος όσον αφορά την προσωπολατρεία. Κάθε ένα από αυτά όμως, γνώρισε τεράστια επιτυχία ανεξαιρέτως.

Κανένα από αυτά όμως δεν πουλήθηκε ποτέ επίσημα στις Ηνωμένες Πολιτείες, διότι ήταν αυστηρά απαγορευμένο, αφού δεν κατείχε πιστοποίηση που του επέτρεπε να πωλείται υπερατλαντικά. Αντ’ αυτού, έπρεπε να περιμένει κανείς 25 χρόνια μετά το λανσάρισμα του αυτοκινήτου πριν να μπορεί να το παραγγείλει και να το φέρει στην Αμερική.

Advertisement

Αυτή η ιστορία έκανε το R34 GT-R να θεωρείται ένας μύθος στις Ηνωμένες Πολιτείες, ενώ τη σήμερον ημέρα και οι τρεις εκδόσεις θεωρούνται σύμβολα των σπορ αυτοκινήτων.

Για αυτούς τους λόγους λοιπόν, οι περισσότεροι Αμερικανοί συν άλλες χώρες όπως η Ελλάδα για παράδειγμα, δεν έχουν δει ποτέ τους από κοντά ένα Skyline. Για αυτό έχει καταλήξει το συγκεκριμένο Nissan να θεωρείται περισσότερο μία ιδέα, ένα «φάντασμα», παρά ένα πραγματικό αυτοκίνητο στο οποίο μπορεί κάποιος να μπει και να το οδηγήσει.

Advertisement

Αυτό αλλάζει όμως τώρα. Διότι βρέθηκε μία τεράστια αποθήκη η οποία μαντέψτε, είναι γεμάτη με Nissan Skyline, ένας επίγειος παράδεισος για κάθε λάτρη του μοντέλου.

Εκεί μέσα, μετρήθηκαν τουλάχιστον 60 μονάδες, παρκαρισμένα το ένα δίπλα στο άλλο σε σειρές των 10, με ελάχιστο χώρο ανάμεσά τους για να περνάει άνθρωπος.

Η συντριπτική πλειονότητα εξ αυτών φέρεται μάλιστα να είναι η έκδοση R34, το οποίο είναι το πιο σπάνιο και πιο πολυπόθητο εκ των τριών. Εφόσον όλα αυτά κατασκευάστηκαν για την ιαπωνική αγορά, είναι δεξιοτίμονα με χειροκίνητο σασμάν.

Δεν λείπει από πάνω τους σε κανένα το γεμάτο σπορ κιτ στους προφυλακτήρες, οι αιχμηρές «φούστες» και η τεράστια αεροτομή σε ένα σύνολο που σε αφήνει με το στόμα ανοιχτό, σαν να το βλέπεις για πρώτη φορά.

Η αποθήκη είναι μυστική και αποθηκευτική, καθώς όλες αυτές οι μονάδες συλλέχθηκαν έπειτα από ειδική παραγγελία ανθρώπων οι οποίοι πλήρωσαν εκατοντάδες χιλιάδες δολάρια απλά για την αγορά του αυτοκινήτου και μετέπειτα για τη φύλαξή του.

Θα έλεγε κανείς, ότι αυτή δεν είναι αποθήκη πλέον, αλλά κάτι σαν… μουσείο για τους αγοραστές που το θέλουν να το έχουν, να το βλέπουν, αλλά αδυνατούν να το οδηγήσουν λόγω απόστασης.

 

 

Όσον αφορά την εισαγωγή, οι πιθανότητες λένε ότι το αυτοκίνητο άρχισε να αγοράζεται μετά την 25ετία που προαναφέραμε, αλλά την τιμή ακριβώς δεν μπορεί να τη γνωρίζει κανείς. Το νούμερο το οποίο έχει γνωστοποιηθεί ωστόσο είναι η συνολική αξία τους.

Για να μην το αναλύουμε υπερβολικά, όλα αυτά τα Skyline GT-R της αποθήκης αγγίζουν συνολικά τα 10 εκατομμύρια δολάρια σε αξία. Οι κάτοχοί τους πληρώνουν πολλές χιλιάδες κάθε μήνα μόνο για τη φύλαξή τους και κάποιοι δεν μένουν καν εκεί που βρίσκεται η αποθήκη.

Ματαιοδοξία; Πάθος; Ίσως όλα μαζί, αλλά το σίγουρο είναι πως όταν μιλάμε για ένα τόσο θρυλικό σπορ αυτοκίνητο όπως είναι το Nissan Skyline, εφόσον έχεις την οικονομική δυνατότητα, δεν υπολογίζεις καμία συνθήκη, δεν βλέπεις εμπόδια και δεν ενδιαφέρεσαι για γνώμες άλλων.

Έτσι πραγματοποιούνται τα όνειρα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Ποιό είναι το πιο πολύτιμο Nissan Skyline GT-R στον κόσμο;
Πωλείται το Nissan Skyline R32 GT-R του Paul Walker
Σαν καινούργια Skyline