Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Η Volkswagen θέλει να τα αλλάξει όλα…

Ελλάδα 7:08
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Η Volkswagen θέλει να τα αλλάξει όλα…

ΝΕΑ

Η Volkswagen θέλει να τα αλλάξει όλα…

ΝΕΑ

Η Volkswagen θέλει να αλλάξει και πάλι το ρου της ιστορίας της αυτοκίνησης και συγκεκριμένα της ηλεκτροκίνησης, θέλοντας να την κάνει προσιτή στους πολλούς. Φυσικά και μπορεί όπως άλλωστε το έχει αποδείξει στη μεγάλη ιστορία της…

Advertisement
Advertisement

Ακόμα ένα νέο ηλεκτρικό κάτω από τα 20.000 ευρώ ετοιμάζει η VW. Τα μικρά ηλεκτρικά θα είναι το επόμενο πεδίο μάχης για τους κατασκευαστές.  Έτσι μετά την παρουσίαση του ID. 2all το οποίο θα είναι έτοιμο μέσα στο 2025, η γερμανική εταιρία έχει στα σκαριά μία ακόμα πρόταση.

Οι πληροφορίες μιλούν για ένα όχημα στο μέγεθος περίπου του Up!, το οποίο έχει την κωδική ονομασία ID. 1 και στόχο να βγει στις ευρωπαϊκές αγορές με τιμή κάτω από το ψυχολογικό όριο των 20.000 ευρώ.

Με αυτό το αυτοκίνητο η VW θέλει να απευθυνθεί στο ευρύ κοινό και παράλληλα να δείξει ότι είναι έτοιμη για να παράγει κερδοφόρα ηλεκτρικά μοντέλα με χαμηλές πλέον τιμές.

Advertisement
Advertisement

Προφανώς, το μικρότερο μοντέλο θα έχει πολλά κοινά στοιχεία με το ID. 2all, και πιθανόν να υπάρχει διαφοροποίηση ως προς την σχεδίαση, με το ID. 1 να είναι πιο κοντά σε ένα μικρό αυτοκίνητο πόλης.

Την ύπαρξη του συγκεκριμένου μοντέλου επιβεβαίωσε ο πρόεδρος της εταιρίας Thomas Schafer, ο οποίος δήλωσε ότι η παραγωγή ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου κάτω από τα 20.000 ευρώ είναι μία τεράστια πρόκληση.

Ο ίδιος παραδέχθηκε ότι για να το κατασκευάσει η VW θα πρέπει να κάνει σημαντικές οικονομίες κλίμακας ώστε το ID. 1 να είναι κερδοφόρο. Μάλιστα, για να γίνει αυτό, το ίδιο αυτοκίνητο θα εμφανιστεί και με τα σήμετα της Skoda και της Cupra.

Advertisement

Αυτό θα βοηθήσει στο να μειωθεί το κόστος, σε συνδυασμό με νέας τεχνολογίας και πιο φθηνές μπαταρίες λιθίου-σιδήρου (LPF) οι οποίες δεν έχουν την ίδια ενεργειακή πυκνότητα με τις αντίστοιχες ιόντων-λιθίου, αλλά αυτό δεν είναι και ιδιαίτερα σημαντικό σε ένα αυτοκίνητο για αστική χρήση.

Το μέγεθός του αναμένεται να είναι κάπου μεταξύ του Polo και το Up!, το οποίο είναι αρκετό για να χωρέσει μπαταρίες των 57 kW, που θα του δώσουν αυτονομία κοντά στα 400 χιλιόμετρα. Επίδοση σημαντικά καλύτερη από το ηλεκτρικό e-Up!

Advertisement

H επίσημη παρουσίασή του αναμένεται για το 2026 όταν πλέον η VW θα έχει ήδη στην αγορά το ID. 2 και θα έχει εξελίξει την παραγωγή της ώστε να είναι οικονομικά εφικτή μια ηλεκτρική πρόταση κάτω των 20.000 ευρώ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Επίσημο: Αυτό είναι το Volkswagen ID. 2all (+video)
To Volkswagen ID. Buzz και ως Porsche Renndienst
Δοκιμή: Audi Q5 40 TDI Hybrid Quattro S Tronic