Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

ΒΟΑΚ: Πότε αρχίζουν τα έργα στο μεσαίο τμήμα Χερσονήσου-Νεάπολης

Ελλάδα 10:40
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

ΒΟΑΚ: Πότε αρχίζουν τα έργα στο μεσαίο τμήμα Χερσονήσου-Νεάπολης

ΝΕΑ

ΒΟΑΚ: Πότε αρχίζουν τα έργα στο μεσαίο τμήμα Χερσονήσου-Νεάπολης

ΝΕΑ

Αντίστροφη μέτρηση για την ανάπτυξη των πρώτων εργοταξίων στο τμήμα μήκους 22,5 χιλιομέτρων.

Advertisement
Advertisement

Στο πρώτο μισό του 2024, ενδεχομένως και εντός της άνοιξης, αναμένεται να ξεκινήσουν σύμφωνα με πληροφορίες τα πρώτα έργα κατασκευής στο μεσαίο τμήμα του ΒΟΑΚ, Χερσόνησος-Νεάπολη.

Το έργο που υπεγράφη τον περασμένο Απρίλιο, υλοποιείται με την μέθοδο της ΣΔΙΤ (Συμπράξεις Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα) και είναι το δεύτερο κατά σειρά που μπήκε σε ρυθμούς κατασκευής. Το σχήμα ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ-ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ-ΙΝΤΡΑΚΑΤ, που έχει αναλάβει το έργο, προχωρά στις απαραίτητες μελέτες. Όταν ολοκληρωθεί αυτή η κρίσιμη περίοδος, τότε θα αναπτυχθούν και τα πρώτα εργοτάξια στο τμήμα των 22,5 χιλιομέτρων.

Τα 8,3 χιλιόμετρα αφορούν σε χάραξη νέου δρόμου και τα υπόλοιπα 14,2 χιλιόμετρα αφορούν στην αναβάθμιση του υφιστάμενου άξονα. Υπενθυμίζεται ότι από τον Σεπτέμβριο του 2022 έχει υπογραφεί το έργο για το ανατολικό τμήμα του ΒΟΑΚ από τη Νεάπολη μέχρι τον Άγιο Νικόλαο, με ανάδοχο την ΑΚΤΩΡ, μέλος του Ομίλου Intrakat.

Advertisement
Advertisement

Ενώ αναμένεται να δοθεί η τελική ημερομηνία, από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών για τις προσφορές στο βασικό τμήμα του ΒΟΑΚ, Χανιά-Ηράκλειο μήκους 157,5 χιλιομέτρων.

Ο ΒΟΑΚ χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης, ωστόσο, σε ό,τι αφορά στο μεσαίο τμήμα Χερσονήσου-Νεάπολης, με απόφαση του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, αυξάνεται το κόστος του έργου από τα 238,7 εκατ. ευρώ που είχαν «κλειδώσει» με προηγούμενη απόφαση (24.4.23) στα 255,2 εκατ. ευρώ. Το επιπλέον ποσό είναι 16,5 εκατ. ευρώ και εγγράφεται χρηματοδοτικά στο Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων. Η διαφορά οφείλεται σε ποσό Δημόσιας Δαπάνης που εγγράφεται στο ΠΔΕ, αλλά δεν χρηματοδοτείται από το Εθνικό Πρόγραμμα Ανάπτυξης.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:
Χ. Σταϊκούρας: «Η Θεσσαλονίκη αλλάζει με το Flyover»
Το μεγάλο στοίχημα να μπεί τέλος στο μποτιλιάρισμα
Ο μεγαλύτερος αυτοκινητόδρομος στην Ελλάδα χωρίς διόδια