Το μεγάλο στοίχημα να μπεί τέλος στο μποτιλιάρισμα
ΝΕΑΤο μεγάλο στοίχημα να μπεί τέλος στο μποτιλιάρισμα
ΝΕΑΕνα τεράστιο ο πρόγραμμα έργων είναι σε εξέλιξη σε Αττική και Θεσσαλονίκη, που αναμένεται να δώσει σημαντική ανάσα στο κυκλοφοριακό…
Πολλά τα έργα που πρέπει να ολοκληρωθούν μέσα στην τετραετία με το χαρτοφυλάκιο του νέου Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών του κου Σταϊκούρα, να είναι γεμάτο και οι προκλήσεις πολλές.
Είναι και ένα από τα μεγάλα στοιχήματα που έχουν μπει στην Κυβέρνηση σε σχέση με το συγκεκριμένο Υπουργείο, μαζί με την παράλληλη βελτίωση των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς και την αντικατάσταση του στόλου των παλαιών και ρυπογόνων Λεωφορείων.
Γιατί όλα αυτά θα βελτιώσουν άμεσα την ποιότητα ζωής των κατοίκων, που σήμερα είναι στο ναδίρ, σε ότι αφορά την καθημερινή μετακίνησή τους.
Σε ό,τι αφορά τα έργα και συγκεκριμένα για Αττική και Θεσσαλονίκη, μεταξύ άλλων περιλαμβάνεται η επέκταση του μετρό προς την Ελευσίνα, τον Ασπρόπυργο, τα Μέγαρα και τις γύρω περιοχές, με επτά νέους σταθμούς και προϋπολογισμό 130 εκατομμυρίων ευρώ.
Επίσης, έχουν ήδη ξεκινήσει οι διαγωνισμοί για τις επεκτάσεις του Προαστιακού σε Ραφήνα και Λαύριο.
Ακόμα, συνεχίζονται οι εργασίες για τη Γραμμή 4 του μετρό και σε μελέτη βρίσκονται επεκτάσεις του μετρό προς τα δυτικά και νότια.
Σε ό,τι αφορά στα οδικά έργα, προγραμματίζονται η επέκταση της Λεωφόρου Κύμης και η επέκταση της Αττικής Οδού προς τη Δυτική Περιφερειακή Υμηττού, τη Βουλιαγμένη και τη Ραφήνα-Λαύριο.
Συγκοινωνιολόγοι αναφέρουν πως αν όλα αυτά τα έργα δεν έχουν ολοκληρωθεί έως το 2030 τότε αυτή η κατάσταση με το κυκλοφοριακό που βιώνουν οι κάτοικοι στην Αττική θα γίνει πολύ χειρότερη.
Θεσσαλονίκη
Στη Θεσσαλονίκη ξεκινά ένα σημαντικό έργο, το Thessaloniki Flyover, το πρώτο οδικό ΣΔΙΤ στη χώρα, το οποίο αναμένεται να βελτιώσει σημαντικά την κυκλοφορία στην Ανατολική Περιφερειακή Οδό, διπλασιάζοντας τον όγκο των αυτοκινήτων που θα μπορούν να κυκλοφορούν.
Επιπλέον, έχει ξεκαθαριστεί το χρονοδιάγραμμα για το Μετρό της πόλης, το οποίο αναμένεται να ολοκληρωθεί στα τέλη του χρόνου, αρχές του 2024.
Στο σχέδιο συμπεριλαμβάνονται επίσης η οδική σύνδεση του λιμανιού που είναι ήδη υπό κατασκευή, η σιδηροδρομική σύνδεση, ο διαγωνισμός για τον οποίο βρίσκεται σε εξέλιξη, και ο Προαστιακός Δυτικής Θεσσαλονίκης.
Όλα τα παραπάνω έργα θα εξυπηρετούν πάνω από 400.000 πολίτες καθημερινά, οι οποίοι σήμερα σπαταλάνε εκατοντάδες ώρες από τη ζωή τους ακίνητοι στους μποτιλιαρισμένους δρόμους…
ΑΚΟΜΑ:
Γερανοί και μοτοσυκλετιστές της τροχαίας από σήμερα στον Κηφισό
Αττική: Απο τα νότια στα ανατολικά σε μόλις 15 λεπτά
Συγκλονιστικά πλάνα από μποτιλιάρισμα