Menu
Live Κίνηση | Τιμές αυτοκινήτων CHOICE | Τιμές Καυσίμων

ΝΕΑ

ID.4: Το μελλοντικό ηλεκτρικό SUV της Volkswagen

  • Γιώργος Σκευοφύλαξ (gs@newsauto.gr)

Στην σκιά του ID.3 η Volkswagen, είχε ως έκθεμα προς… παρατήρηση (μέσα σε μία γυάλα), στην Έκθεση Αυτοκινήτου στην Φρανκφούρτη, το ID.4. Το SUV και δεύτερο μοντέλο παραγωγής στη νέα σειρά ηλεκτρικών αυτοκινήτων της.

 

Το ηλεκτρικό SUV, Volkswagen ID.4, το οποίο βασίζεται στην ιδέα ID Crozz, έχει ήδη δοκιμαστεί (μαζί με το ID.3) και πρόκειται να κυκλοφορήσει το 2020. Βέβαια δεν είναι ένα απλό SUV αλλά έχει ως στόχο να… ταξιδεύσει την σειρά ID στις ΗΠΑ. Το ID.4 είναι ως έκθεμα στη Φρανκφούρτη αθλητική με έντονα καμουφλαρισμένο αμάξωμα και μέσα σε ένα γυάλινο… κουτί. Το set-up της παρουσίασής του είναι παρόμοιο με αυτό που έκανε η VW όταν ξεκίνησε τις προ-πωλήσεις για την ID.3 νωρίτερα αυτό το χρόνο.

Παρόλο που η VW έδωσε λίγες πληροφορίες για το αυτοκίνητο, για να διατηρήσει την δημοσιότητα στην αλλαγή του λογότυπου της εταιρείας και την κυκλοφορία του ID.3, το ID.4 είναι ο αντίπαλος του Kia e-Niro πρόκειται να κυκλοφορήσει το επόμενο έτος. Παρά την καμουφλάζ, το νέο ηλεκτρικό όχημα φαίνεται να διατηρεί πολλά από τα εξωτερικά χαρακτηριστικά του IDC Crozz, το οποίο παρουσιάστηκε για πρώτη φορά πριν από δύο χρόνια. Θα κατασκευαστεί στην Ευρώπη, τις ΗΠΑ και την Κίνα, ενισχύοντας την ιδιότητά του ως ένα παγκόσμιο μοντέλο και ως βασικός άξονας για την ταχεία προώθησης της ηλεκτροκίνησης της μάρκας.

Συνδυάζει τις δυναμικές γραμμές ενός σύγχρονου σπορ αυτοκίνητου, μαζί με όλες τις ικανότητες κίνησης off-road. Υποθέτουμε, πως έχει τους ίδιους εσωτερικούς χώρους με το Tiguan Allspace, (νέα έκδοση μεγάλου μήκους του μοντέλου SUV της Volkswagen), με χώρο αποσκευών 515 λίτρων. Έχει μήκος 4625 χιλιοστά, πλάτος 1891 χιλιοστά και ύψος 1609 χιλιοστών και τοποθετείτε μεταξύ του Tiguan πέντε θέσεων και του Tiguan Allspace των επτά θέσεων.

Βασίζεται στην πλατφόρμα MEB με το ίδιο σύστημα κίνησης μηδενικών εκπομπών ρύπων και διαθέτει δύο ηλεκτρικούς κινητήρες – ο ένας τοποθετημένος στον εμπρόσθιο άξονα και ένας στον οπίσθιο. Τους τροφοδοτεί μία μπαταρία ιόντων λιθίου των 83kWh που βρίσκεται μέσα στο πάτωμα ενισχύοντας έτσι την δομή του. Ο μπροστινός ηλεκτροκινητήρας στέλνει 104 στους εμπρός τροχούς. Η πίσω μονάδα προσφέρει 203 στους πίσω τροχούς, δίνοντας στο αυτοκίνητο συνδυασμένη ισχύ 307 ίππων, εκατό περισσότερους από του ID.3 (για να αντισταθμίσει ίσως την αύξηση βάρους).

Προς το παρόν δεν έχουν αποκαλυφθεί οι τιμές αυτονομίας και απόδοσης. Με τη μεγάλη μπαταρία του να είναι τοποθετημένη χαμηλά στο δάπεδο και τους ηλεκτρικούς κινητήρες μέσα στους άξονες μπροστά και πίσω, η Volkswagen λέει η κατανομή βάρους είναι στο 48:52. Τέλος το ID.4 ή ID Crozz έχει κατασκευαστεί για να προσφέρει τη δυνατότητα επιλογής μεταξύ συμβατικών και αυτόνομων συστημάτων οδήγησης.

Δημοφιλή στο Protothema.gr