Menu
Live Κίνηση | Τιμές αυτοκινήτων CHOICE | Τιμές Καυσίμων

ΝΕΑ

Το ηλεκτρικό Hyundai Kona στο στόχαστρο των Γερμανών

  • Γιώργος Σκευοφύλαξ (gs@newsauto.gr)

Η επίθεση της Volkswagen στα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα ξεκίνησε δυναμικά με 10.000 προπαραγγελίες σε 24 ώρες για το ID.3. Όμως αυτά τα ηλεκτρικά μοντέλα πρέπει να πουλήσουν πολύ περισσότερα κομμάτια και η κατηγορία των crossover μπορεί να είναι το κλειδί. Έτσι οι Γερμανοί δοκιμάζουν και μία SUV έκδοσή του μαζί με τον… ανταγωνισμό.

 

Οι… κατάσκοποι αυτοκινήτων έδωσαν πρόσφατα στην δημοσιότητα εικόνες από  μία ομάδα εξέλιξης, που εργάζεται σε δύο διαφορετικά μοντέλα της VW. Από τις φωτογραφίες διακρίναμε το ID.3 hatchback με το ID.4 (θα ονομάζεται Crozz). Οι αναλογίες τους φαίνονται αρκετά παρόμοιες, γεγονός που προκαλεί έκπληξη σε ότι αφορά το ύψος. Ωστόσο, είναι ξεκάθαρο ότι το Crozz θα είναι πιο πρακτικό από την άποψη του χώρου αποσκευών αλλά και των επιβατών των πίσω καθισμάτων.

Τα δύο μοντέλα μοιράζονται την νέα πλατφόρμα MEB, η οποία έχει πολλές παραλλαγές. Το πάτωμα μπορεί να προσαρμοστεί γύρω από διαφορετικές μπαταρίες και μεταξόνια, αν και τα περισσότερα από αυτά θα κυμανθούν περίπου στα 2.750mm. Σε αντίθεση με ένα κανονικό αυτοκίνητο που έχει κινητήρα εσωτερικής καύσης (εμπρός), τα ID.3 και ID.4 μπορούν να έχουν τον κινητήρα εμπρός, πίσω ή και στους δύο άξονες και τετρακίνηση.Πάντως αν ένα από τα μικρά αυτά hatchbacks, είχαν δύο μοτέρ, η τιμή αγοράς του θα εκτοξευτεί και φυσικά θα είναι πολύ δυνατό με ισχύ πάνω από 300 ίππους.

Αν παρατηρήσετε προσεκτικά τις φωτογραφίες θα δείτε και ένα… Kona Electric. Δεν είναι τυχαίο, αφού το κορεατικό αυτοκίνητο έχει πολύ έντονη ζήτηση και αποτελεί παράδειγμα προς μίμηση. Αποδίδει επίσης 204 ίππους (όπως το ID.3), αλλά η μπαταρία των 64 kWh,που χρησιμοποιεί του δίνει μεγαλύτερη αυτονομία (470 χλμ). Έτσι δεν είναι απίθανο οι Γερμανοί να θέλουν να δουν στην πράξη αυτά που προσφέρουν οι Κορεάτες.

Οι ομοιότητες σταματούν εδώ αφού η αυτονομία μπορεί να αλλάξει με μία μπαταρία ιόντων λιθίου με υγρόψηξη των 83 kWh. Το Kona έχει την κίνηση στους εμπρός τροχούς και τα μοντέλα της VW έχουν την κίνηση πίσω αλλά μην ανησυχείτε αφού αυτό δεν σημαίνει ότι αλλάζει κάτι στην οδική συμπεριφορά. Σε αντίθεση με ένα κανονικό αυτοκίνητο, το μεγαλύτερο μέρος του βάρους είναι στην μπαταρία, η οποία βρίσκεται στη μέση του οχήματος. Φυσικά τα μοντέλα της VW, θα περιμένουμε να τα δούμε και με αμαξώματα της Audi, Skoda και SEAT.

Δημοφιλή στο Protothema.gr