Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Toyota: Όχι στην ηλεκτροκίνηση με το ζόρι

Ελλάδα 14:51
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Toyota: Όχι στην ηλεκτροκίνηση με το ζόρι

ΝΕΑ

Toyota: Όχι στην ηλεκτροκίνηση με το ζόρι

ΝΕΑ

Η Toyota δεν διστάζει να εκφράζει και επίσημα τον προβληματισμό της για την βιαστική και με το ζόρι μεταστροφή στην ηλεκτροκίνηση.

Advertisement
Advertisement

Όταν οι περισσότερες μεγάλες εταιρίες του κόσμου, και βέβαια οι Κινέζοι, επενδύουν τεράστια ποσά για την μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση, υπάρχουν και κάποιοι που επιμένουν να εκφράζουν τον προβληματισμό τους.

Μεταξύ αυτών και η Toyota η οποία επανέρχεται και πάλι με τον επικεφαλής τεχνολογίας της, τον Gill Pratt, ο οποίος σε πρόσφατη συνέντευξή του δήλωσε ότι η πίεση στους καταναλωτές για να αγοράσουν ηλεκτρικά αυτοκίνητα ίσως έχει αντίστροφα αποτελέσματα, και να τους οδηγήσει να μείνουν στα συμβατικά οχήματά τους.

Ο ίδιος παραδέχθηκε ότι οι επιδοτήσεις κάνουν τα ηλεκτρικά οχήματα πιο ελκυστικά, αλλά πιστεύει ότι δεν είναι όλοι οι καταναλωτές πρόθυμοι να περάσουν στα ηλεκτρικά

Advertisement
Advertisement

Η λύση που προτείνει αυτός είναι η παράταση της ζωής του κινητήρα εσωτερικής καύσης με την περεταίρω ανάπτυξη των υβριδικών οχημάτων σε συνδυασμό με τη μαζική παραγωγή εναλλακτικών καυσίμων.

Ο Pratt εξέφρασε τον προβληματισμό του σχετικά με το γεγονός ότι η αυτοκινητοβιομηχανία δεν είναι έτοιμη να στραφεί αποκλειστικά στα ηλεκτρικά στο άμεσο μέλλον.

Και εστιάζει τον σκεπτικισμό του στις μεγάλες απαιτήσεις που υπάρχουν ως προς τα υλικά και τις μεθόδους παραγωγής των μπαταριών μέσα στα επόμενα χρόνια.

Advertisement

Όπως είπε ο ίδιος, τα υλικά μπαταριών και οι υποδομές φόρτισης από ανανεώσιμες πηγές θα είναι τελικά άφθονα. Αλλά θα χρειαστούν δεκαετίες για να επεκταθούν τα ορυχεία υλικών μπαταριών, οι εγκαταστάσεις παραγωγής ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές, οι γραμμές μεταφοράς και οι εποχιακές εγκαταστάσεις αποθήκευσης ενέργειας.

Πάντως και η επιλογή των συνθετικών καυσίμων έχει τα δικά της προβλήματα, καθώς το κόστος τους είναι μεγάλο και η διαδικασία παραγωγής εξαιρετικά σύνθετη για να μπορεί να υπάρχει μαζική παραγωγή.

Advertisement

Ενώ και οι μπαταρίες στερεάς κατάστασης χρειάζονται πολλά χρόνια ακόμα ώστε να γίνουν μία τεχνολογία που μπορεί να εφαρμοστεί με σιγουριά σε μεγάλη κλίμακα.

Ως εκ τούτου, η Toyota θα επιμείνει να εξελίσει τον κινητήρα εσωτερικής καύσης αλλά και όλες τις εναλλακτικές τεχνολογίες, μέχρι κάποια στιγμή από τα μέσα της επόμενης δεκαετίας και μετά να υπάρχουν οι κατάλληλες προϋποθέσεις για την επικράτηση της ηλεκτροκίνησης.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Δείτε μια απίστευτη διαφήμιση της Toyota (+video)
Toyota: Αργούν οι νέες μπαταρίες και τα συνθετικά καύσιμα
Θα δίνατε ποτέ 150 χιλιάρικα για μία Corolla;

Advertisement