Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Toyota: Γιατί θα (ξανα)γίνει η αγαπημένη μας μάρκα

Ελλάδα 11:10
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Toyota: Γιατί θα (ξανα)γίνει η αγαπημένη μας μάρκα

ΝΕΑ

Toyota: Γιατί θα (ξανα)γίνει η αγαπημένη μας μάρκα

ΝΕΑ

Σε μια αυτοκίνηση που όλα αλλάζουν, η Toyota βγαίνει μπροστά και με κινήσεις που πολλοί δεν περίμεναν είναι έτοιμη να φέρει ξανά το χαμόγελο στα χείλη του ιδιοκτήτη των αυτοκινήτων της. Αμφιβάλλετε; Οι Ιάπωνες μάλλον έχουν διαφορετική άποψη… ΣΠΥΡΟΣ ΧΩΤΟΣ (sh@newsauto.gr)

Advertisement
Advertisement

Η Toyota έχει γίνει γνωστή παγκοσμίως για την υψηλή αξιοπιστία των αυτοκινήτων της, την κορυφαία ποιότητα και την οικονομία που προσφέρουν. Τα τρία αυτά χαρακτηριστικά συνοδεύουν από τα πρώτα χρόνια δημιουργίας της τη μάρκα και όλα αυτά τα χρόνια μέχρι σήμερα έχουν ακολουθηθεί πιστά, με τον μοναδικό τρόπο που μόνο οι Ιάπωνες ξέρουν, χωρίς καμία λοξοδρόμηση ανά το πέρασμα των ετών.

Άλλωστε και από εμπορικής πλευράς, η στρατηγική αυτή της Toyota έχει δρέψει δάφνες, αφού η ιαπωνική μάρκα βρίσκεται σταθερά εδώ και πολλά χρόνια σε μια από τις πρώτες θέσεις των πωλήσεων αυτοκινήτων παγκοσμίως.

Όμως φαίνεται ότι στους κόλπους της ιαπωνικής μάρκας κάτι αλλάζει. Το τελευταίο διάστημα βλέπουμε κινήσεις που στόχο έχουν να τονίσουν τομείς και στοιχεία που πάντοτε υπήρχαν, όμως ποτέ δεν προβλήθηκαν από την μάρκα τόσο πολύ, όσο από εδώ και πέρα θα συμβεί. Το design, τα σπορ οδικά και οδηγικά χαρακτηριστικά, η υψηλή απόδοση και επιδόσεις μπαίνουν πλέον στο προσκήνιο, ώστε μαζί με τα παραδοσιακά χαρακτηριστικά της εταιρείας να μας φέρουν μια Toyota πλήρως αλλαγμένη: Πιο «ευχάριστη», πιο συναισθηματική, πιο συναρπαστική, με λίγα λόγια μια μάρκα που θα μιλάει πλέον και στην καρδιά του ιδιοκτήτη της, στοχεύοντας σε ένα λαμπρό μέλλον.

Advertisement
Advertisement

RAV4 new

Εντυπωσιακή σχεδίαση: Το πρώτο στοιχείο που αλλάζει από εδώ και πέρα στην Toyota είναι το design. Έχουμε δει ήδη το compact crossover C-HR, το οποίο φέρει μια σχεδίαση πραγματικά εντυπωσιακή, να εξαργυρώνει και στην πράξη αυτή την επιτυχημένη «ιδιαιτερότητά» του, καταφέρνοντας να σημειώσει μια σταθερά ανοδική πορεία πωλήσεων στην Ευρώπη. Η αισθητική αυτή δυναμική θα ακολουθηθεί και στο νέο Auris (λανσάρεται στην Ελλάδα το 2019), το καινούργιο RAV4 (παρεμπιπτόντως, το best-seller μη pick-up αυτοκίνητο στις Η.Π.Α. το 2017), αλλά και παράλληλα στη νέα Supra.

C-HR new

Advertisement

Πιο ισχυρά υβριδικά: Σε μια εποχή που όλοι οι κατασκευαστές στρέφονται προς τα υβριδικά, η Toyota είναι έτοιμη για το επόμενο βήμα σε μια τεχνολογία που ίσως την ξέρει καλύτερα από οποιαδήποτε άλλη μάρκα παγκοσμίως. Πλέον σειρά παίρνουν νέα υβριδικά συστήματα που θα προσφέρουν περισσότερη δύναμη και υψηλότερη απόδοση, χωρίς να χάνουν σε οικονομία κίνησης. Πρώτο δείγμα, το νέο υβριδικό σύστημα με 2λιτρο βενζινοκίνητο μοτέρ του καινούργιου Auris, που θα αποδίδει 180 ίππους ισχύος και θα συνοδεύσει το γνωστό μας υβριδικό σύστημα με τον 1.800άρη κινητήρα βενζίνης (122 ίπποι).

Auris new

Advertisement

Τέλος στο diesel: Οι Ιάπωνες είναι ξεκάθαροι. Σε μια περίοδο που οι περισσότερες εταιρείες προσπαθούν με διάφορα συστήματα και τεχνολογίες να «σώσουν» το diesel έναντι της επίθεσης ρύπων που δέχεται, η Toyota ρίχνει τους τίτλους τέλους στα πετρελαιοκίνητα μοντέλα της μέχρι τα τέλη του έτους. Μόνο το εμβληματικό Land Cruiser θα έχει diesel επιλογή από το 2019, όπως και το ακούραστο Hilux. Για όλους τους υπόλοιπους η Toyota δίνει τη λύση οικονομίας με τα υβριδικά της. Και το πετυχαίνει…

Η Toyota στους αγώνες: Η αγωνιστική ιστορία της Toyota δεν είναι αμελητέα. Όμως για πρώτη φορά ίσως από τη γέννησή της η μάρκα συμμετέχει πλέον σε τόσα πολλά και σημαντικά αγωνιστικά event: Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι, Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αγώνων Αντοχής, Ράλι Ντακάρ… Μόνο η Φόρμουλα 1 της έχει ξεφύγει! Για τον αγοραστή, η αγωνιστική εμπλοκή αυτή σημαίνει πολλά: Πιο γρήγορη εξέλιξη τεχνολογιών, πιο hot εκδόσεις των αυτοκινήτων (δείτε το Yaris GRMN των 210 ίππων) και φυσικά, περισσότερο πρεστίζ.

To κεφάλαιο Supra: Ίσως το κομμάτι που δείχνει περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο την αναμόρφωση της Toyota. Η νέα Supra. Ένα πραγματικά σπορ αυτοκίνητο, ένα αυτοκίνητο ατόφια δυναμικό, ένα αυτοκίνητο που θα τοποθετηθεί στη γκάμα για να αποδείξει αυτό το νέο, συναρπαστικό που θα μας φέρει από εδώ και πέρα η μάρκα. Είναι άλλωστε πραγματικά γενναία η απόφαση της Toyota να επενδύσει σε ένα σπορ κουπέ μοντέλο, που θα φέρει ένα όνομα βαρύ. Η νέα Supra έχει εξελιχθεί μαζί με τη νέα BMW Z4, θα κατασκευάζεται στην Ευρώπη (στο εργοστάσιο της Magna Steyr στην Αυστρία) και θα φέρει 6κύλινδρα δυναμικά μοτέρ που υπόσχονται «καυτές» επιδόσεις. Ήδη κάποιοι που την έχουν δει από κοντά (χωρίς τα αυτοκόλλητα και τις αγωνιστικές προσθήκες του πρωτότυπου της Γενεύης) λένε ότι είναι πολύ πιο hardcore από την «αδελφή» νέα Z4 της BMW. Αυτό από μόνο του λέει πολλά για το που θέλουν πλέον να πάνε οι Ιάπωνες…

Advertisement

Supra new (2)

Με βάση όλα τα παραπάνω λοιπόν, είναι πλέον κατανοητό ότι η Toyota αλλάζει. Δεν ασχολείται με το τι συμβαίνει γύρω της, παίρνει ξεκάθαρες αποφάσεις, τολμά με τη δική της Ιαπωνική λογική και εν τέλει, ατενίζει με αισιοδοξία το μέλλον. Ήρθε η ώρα λοιπόν να (ξανά)χαμογελάσουμε οδηγώντας ένα Toyota; Φαίνεται πως ναι!