Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Οδηγούμε τη νέα Toyota Corolla Cross στην Ισπανία

Ελλάδα 22:17
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Οδηγούμε τη νέα Toyota Corolla Cross στην Ισπανία

ΝΕΑ

Οδηγούμε τη νέα Toyota Corolla Cross στην Ισπανία

ΝΕΑ

Τα ψέματα τελείωσαν. Η Toyota με την Corolla Cross διεκδικεί την θέση που δικαιωματικά της ανήκει στα μεσαία SUV: Αυτή του ακλόνητου best seller. Διατίθεται ήδη στην Ελλάδα

Advertisement
Advertisement

“Toyota 2022, Η αυτοκρατορία αντεπιτίθεται”. Στο βιομηχανικό δράμα των τελευταίων δυο-τριών ετών, εκεί που άλλοι ταλαιπωρούνται από αρρυθμίες και παραγωγική υπόταση, ο ιαπωνικός κολοσσός βρίσκεται ίσως στην καλύτερη φόρμα της ιστορίας του, κερδίζοντας κατά κράτος σε νούμερα (μέχρι και την GM υπέταξε μέσα στις ΗΠΑ!) αλλά και εντυπώσεις.

Υπό την εμπνευσμένη διοίκηση του πιο petrolhead CEO μεγάλης εταιρίας που έχει βγει εδώ και δεκαετίες, η Τoyota χτυπά κατά ριπάς σε όλο τον πλανήτη και σε κάθε κατηγορία, από άχρωμα και άγευστα σεντάν για τον μέσο Αμερικανό μέχρι εξωπραγματικά σπορ μοντέλα τύπου GR Yaris και GR Corolla, σε κατηγορίες που κανένας Ευρωπαίος δεν τολμά να ακουμπήσει.

Μέσα σε όλα αυτά βρίσκει τον χρόνο να σχεδιάζει (έστω και με επιφυλάξεις) το ηλεκτρικό της μέλλον, να εξελίσσει το κλασικό υβριδικό της σύστημα σε νέα επίπεδα περφεξιονισμού, και να κλείνει κάθε κενό στην γκάμα της σε κάθε γωνιά του πλανήτη. Ένα τέτοιο κενό ήταν και το c-segment των SUV κυρίως στην Ευρώπη, όπου η Toyota είχε παραμελήσει ελαφρώς αφήνοντας το πολύ ιδιαίτερο C-HR να κάνει παιχνίδι και το μεγάλο RAV4 να διατηρεί αφ’ υψηλού το μύθο του.

Advertisement
Advertisement

Το κενό αυτό έρχεται να καλύψει φέτος με ένα αυτοκίνητο που κουβαλά το πιο ιστορικό pedigree στην πορεία της ιαπωνικής εταιρίας. Η Corolla καλείται και εδώ να βάλει το στίγμα της και να φέρει την προίκα των 50 εκατομμυρίων μονάδων σε κάθε γωνιά του πλανήτη από το 1966.

Και βάζοντας τα ρούχα ενός SUV και με την επωνυμία Cross να επαναφέρει την εμπορική τάξη σε μία κατηγορία όπου η μάχη είναι λυσσασμένη και τα κέρδη υπερβολικά πολλά ώστε μια εταιρία να ολιγωρεί. Ακόμα και αν είναι η μεγαλύτερη του πλανήτη.

Advertisement

Φθάνουμε λοιπόν μετά από καιρό αναμονής μπροστά σε αυτό το αναμενόμενο βήμα της Toyota, ιδίως μετά το Yaris Cross το οποίο εξελίσσεται σε πρώτου μεγέθους εμπορική επιτυχία. Σχεδιαστικά, η Toyota καταφέρνει να συνδυάζει αρκετά πράγματα μαζί στην έκδοση Cross.

Αρχικά δημιουργεί ένα αυτοκίνητο που ξεφεύγει σχεδόν ολοκληρωτικά από την Corolla και έχει την δική του ξεχωριστή ταυτότητα. Μία ταυτότητα που ακολουθεί την λογική που εμφανίστηκε αρχικά με το Yaris Cross και πλέον -και λόγω μεγέθους- έχει και αρκετή συνάφεια με το μεγαλύτερο RAV4.

Advertisement

Παράλληλα, καλύπτει και ένα εμφανές κενό στην γκάμα της, ανάμεσα στο αρκετά διαφορετικό αλλά πάντα επίκαιρο και ελκυστικό C-ΗR και στο μεγαλύτερο RAV4. Ενδεικτικό είναι το μήκος του αμαξώματος, το οποίο φθάνει τα 4,46 μέτρα (πλάτος 1,825 μέτρα, ύψος 1,620 μέτρα), κάτι που το τοποθετεί έξυπνα ανάμεσα στο μικρότερο C-ΗR των 4,385 μέτρων και το μεγαλύτερο RAV4 των 4,640 μέτρων.

Από εκεί και πέρα ακολουθεί μία πιο τετράγωνη και τυπική SUV αισθητική σε σχέση με το C-ΗR, δείχνοντας πολύ στιβαρό ως αμάξωμα και με αναλογίες που εντάσσονται πλήρως στην λογική ενός SUV με στοιχεία από crossover. Τα 16,0 εκατοστά απόστασης από το έδαφος πάντως είναι στο κάτω άκρο της κατηγορίας, με τους σχεδιαστές να επιλέγουν να αναδεικνύουν και την crossover πλευρά του.

Advertisement

H τραπεζοειδής εμπρός κάθετη μάσκα με τα μοντέρνα διπλά φωτιστικά σώματα με τους στάνταρ προβολείς bi-LED και τα ενεργά φλας, δημιουργούν ένα σύνολο που μπορεί να μην έχει τον αισθητικό δυναμισμό ενός CH-R, αλλά από την άλλη διαθέτει όλα εκείνα τα στοιχεία ποιότητας και premium σχεδιαστικής ολοκλήρωσης που χαρακτηρίζει κάθε σύγχρονο Toyota.

Από κοντά πάντως κερδίζει περισσότερους πόντους από ότι στις φωτογραφίες, θυμίζοντας έντονα ένα RAV4 υπό κλίμακα, κάτι που μόνο ως θετικό μπορεί να το δει κανείς, ιδίως αν αναλογιστούμε το pedigree που κουβαλά το μεγαλύτερο SUV της Toyota εδώ και δεκαετίες.

Βασισμένο στην πλατφόρμα TNGA, στην τελευταία της εξέλιξη υπό τον κωδικό GA-C, η Toyota Corolla Cross διατηρεί όλα τα βασικά γνωρίσματα της κλασικής Corolla, όπως την κορυφαία στιβαρότητα του πλαισίου, το απίστευτο “δέσιμο” του αμαξώματος και την κορυφαία αίσθηση ποιότητας τόσο σε στάση όσο και στην κίνησή της.

Στο σαλόνι υπάρχει το γνώριμο περιβάλλον της Corolla τελευταίας γενιάς, με την κλασική έμφαση που δίνουν οι Ιάπωνες στην ποιότητα και την άψογη εργονομία, χωρίς να αναλίσκονται σε σχεδιαστικούς εντυπωσιασμούς χωρίς κάποιο αντίκρισμα.

Το ταμπλό είναι κατασκευασμένο και συναρμολογημένο σε συνθήκες “εργαστηρίου”, η εργονομία και η θέση οδήγησης είναι εξαιρετικές, ενώ υπάρχει και πάλι ένας σχεδόν ιδανικός συνδυασμός φυσικών διακοπτών και ψηφιακών μέσων, ο οποίος κάνει την καθημερινότητα του οδηγού πολύ πιο εύκολη στον χειρισμό των δεκάδων παροχών που έχει το αυτοκίνητο. Tα σκληρά πλαστικά στο επάνω μέρος του ταμπλό είναι μία μικρή “παραφωνία” για τα δεδομένα της κατηγορίας, δείχνουν όμως ποιοτικά και σωστά συναρμολογημένα.

Υπάρχουν πολλές θήκες για μικροαντικείμενα, θέση για ασύρματη φόρτιση τηλεφώνου, και ένα πλήθος εξοπλιστικών στοιχείων (μεταξύ αυτών και ένα εξαιρετικό ηχοσύστημα της JBL) έτσι ο κάθε αγοραστής να βρει αυτό που του ταιριάζει μεταξύ των 4 εκδόσεων εξοπλισμού που διατίθεται στην χώρα μας (Active Plus, Style, Style Skyview και Lounge).

To ψηφιακό πακέτο παροχών είναι αναβαθμισμένο, με ένα νέο σύστημα HMI για το Infotainment, το οποίο ελέγχεται από μία κεντρικά τοποθετημένη οθόνη των 10,5 ιντσών. Παράλληλα, ιδιαίτερα εντυπωσιακός αλλά και πρακτικός είναι ο πίνακας οργάνων, και αυτός ψηφιακός για πρώτη φορά στάνταρ σε Corolla, με διαγώνιο 12,3 ιντσών.

Ο πληθωρικός αλλά σωστά τακτοποιημένος και ευανάγνωστος πίνακας οργάνων, έχει χώρο για να προβάλλει ευρεία γκάμα πληροφοριών για την λειτουργία του αυτοκινήτου. Ενώ προσφέρει και δυνατότητες εξατομίκευσης με τέσσερα διαφορετικά θέματα, ανάλογα με την διάθεση του οδηγού.

Το σύστημα πολυμέσων έχει ένα νέο και πολύ πιο γρήγορο επεξεργαστή, και η οθόνη υψηλής ανάλυσης διαθέτει όλες τις σύγχρονες παροχές διασύνδεσης, μεταξύ αυτών τα Apple CarPlay και Android Auto. Υπάρχει επίσης και το Toyota Smart Connect το οποίο παρέχει διαδικτυακή κάλυψη στους επιβάτες και παροχή υπηρεσιών μέσο του Cloud.

Υπάρχει επίσης και η εφαρμογή MyT η οποία επιτρέπει επαφή και ρυθμίσεις του αυτοκινήτου εξ αποστάσεως, όπως η ρύθμιση της θερμοκρασίας της καμπίνας, η ενεργοποίηση των φώτων, το κλείδωμα και ξεκλείδωμα των θυρών καθώς και πληροφορίες για την κατάσταση που βρίσκεται η μπαταρία του υβριδικού συστήματος.

Σε ό,τι αφορά τους χώρους, προφανώς έχουμε να κάνουμε με ένα πολύ πιο ευρύχωρο και πρακτικό αυτοκίνητο σε σχέση με την απλή Corolla. Η Τoyota έχει εκμεταλλευτεί πλήρως το 2,64 μέτρων μεταξόνιο, προσφέροντας αρκετή άνεση στους πίσω επιβάτες η οποία συνεπικουρείται από την εύκολη πρόσβαση στο εσωτερικό, τις μεγάλες γυάλινες επιφάνειες, την ύπαρξη αεραγωγών και θυρών φόρτισης και τα ψηλά τοποθετημένα και άνετα καθίσματα (υπάρχει και μία πολύ μεγάλη ηλιοροφή στον έξτρα εξοπλισμό).

Όσο για το πορτμπαγκάζ, τα 436 λίτρα (390 λίτρα για την AWD-i έκδοση λόγω πίσω κινητήρα) είναι μία τιμή μέσα στα πλαίσια τη κατηγορίας, έχοντας ως ένα επιπλέον αβαντάζ το χαμηλό κατώφλι φόρτωσης, το κανονικό σχήμα και βέβαια την δυνατότητα αναδίπλωσης των πίσω καθισμάτων, όπου πλέον ο διατιθέμενος χώρος φόρτωσης φθάνει τα 1.337 λίτρα.

Ο εξοπλισμός ασφάλειας και υποβοήθησης του οδηγού είναι ένα από τα δυνατά χαρτιά της πρότασης της Toyota όχι μόνο γιατί περιλαμβάνει όλα τα σύγχρονα συστήματα αλλά και γιατί αυτά είναι διαθέσιμα από την βασική κιόλας έκδοση Active Plus. Η νέα “σουίτα” συστημάτων με την ονομασία T-Mate συνδυάζει το 3ης γενιάς πακέτο Toyota Safety Sense με πολλά καινούργια συστήματα που κάνουν την Toyota Corolla Cross ίσως το πιο καλά εξοπλισμένο αυτοκίνητο της κατηγορίας του.

Το πακέτο είναι γεμάτο με νέα ακρωνύμια και πολλές εξελιγμένες λειτουργίες, όπως το Pre-Collision System το οποίο εφοδιάζεται με Acceleration Suppression στις χαμηλές ταχύτητες και Intersection Cut-in Traffic Assist μαζί με Oncoming Traffic Detection και Intersection Turn Assist (πρόκειται για ένα ολιστικό πακέτο αποφυγής της σύγκρουσης σε διάφορα σενάρια όχι μόνο στην ευθεία αλλά και σε τυφλές διασταυρώσεις).

Διατίθεται επίσης Σύστημα Αποφυγής Πρόσκρουσης (PCS), Σύστημα Διακοπής Οδήγησης σε Έκτακτη Ανάγκη (EDSS), Σύστημα Υποβοήθησης ασφαλούς εξόδου (SEA), Σύστημα Ειδοποίησης Αλλαγής Λωρίδας (LDA), Σύστημα Υποβοήθησης Διατήρησης Λωρίδας (LTA) και Σύστημα Ένδειξης Τυφλού Σημείου (BSM). Για πρώτη φορά το Toyota Safety Sense διαθέτει την δυνατότητα Over The Air ενημερώσεων έτσι ώστε όλα τα συστήματα να πάντα up to date.

Παράλληλα μεγάλη έμφαση έχει δοθεί και στην παθητική ασφάλεια, με την Corolla Cross να διαθέτει εκτός των άλλων και κεντρικό αερόσακο ανάμεσα στους επιβάτες.

Όπως είπαμε και πιο πάνω πέρα από το πλήθος των εξελιγμένων συστημάτων, ιδιαίτερη σημασία έχει ότι σχεδόν όλα από αυτά διατίθενται από την βασική έκδοση Active Plus, με τις πιο πλούσιες να διαφοροποιούνται σε στοιχεία πολυτελείας στον διάκοσμο (όπως δερμάτινο σαλόνι), διαφορετικά σετ τροχών ή σε κάποια διακοσμητικά στοιχεία στο αμάξωμα και το σαλόνι.

Kάτω από το αμάξωμα φιλοξενείται το 5ης γενιάς υβριδικό σύστημα της Toyota, το οποίο έχει φθάσει στην πιο εξελιγμένη του φάση και με κορυφαία χαρακτηριστικά σε απόδοση και οικονομία σε καύσιμο.

Υπάρχουν πολλές βελτιώσεις, όπως για παράδειγμα στη νέα μονάδα κεντρικού ελέγχου PCU η οποία είναι τοποθετημένη πάνω από ένα νέο σύνολο κιβωτίου-διαφορικού το οποίο είναι ελαφρύτερο κατά 15% σε σχέση με το παρελθόν, ενώ ενσωματώνει και την πίσω PCU που υπήρχε στα προηγούμενης γενιάς υβριδικά συστήματα στα τετρακίνητα μοντέλα.

Η μονάδα κιβωτίου ταχυτήτων και διαφορικού έχει επανασχεδιαστεί, διαθέτοντας πλέον ένα νέο σύστημα λίπανσης με λάδι χαμηλού ιξώδους για βελτίωση της απόδοσης αλλά και μειωμένες ηλεκτρικές και μηχανικές απώλειες στην μετάδοση. Η συνδυαστική ισχύς του συστήματος έχει βελτιωθεί σημαντικά, με άνοδο κατά 8% σε σχέση με το παρελθόν.

Το σύστημα έχει ως επίκεντρο τον τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα των 1.987 κ.εκ. o οποίος σε συνδυασμό με τον ηλεκτροκινητήρα αποδίδει 197 ίππους. Η ελληνική αντιπροσωπεία επιμένει στην επιλογή του δίλιτρου κινητήρα, παρά την φορολόγηση, υποστηρίζοντας ότι ταιριάζει καλύτερα στον χαρακτήρα του αυτοκινήτου, ενώ η απόσβεση λόγω της πολύ χαμηλής κατανάλωσης και των μηδενικών τελών κυκλοφορίας γίνεται σε μικρό χρονικό διάστημα.

Η μετάδοση της κίνησης γίνεται μέσω ενός κιβωτίου eCVT είτε στους εμπρός τροχούς είτε στους τέσσερις τροχούς στην έκδοση AWD-i. Υπάρχει στην γκάμα και έκδοση με κινητήρα 1,8 λίτρων με 140 ίππους, η οποία προς το παρόν θα πηγαίνει μόνο στο Ισραήλ και την Τουρκία, αλλά από τα μέσα του 2023 θα πωλείται και στην χώρα μας.

Στην τετρακίνητη, υπάρχει ένας επιπλέον ηλεκτροκινητήρας στον πίσω άξονα, με απόδοση 40 ίππους, ο οποίος εμπλέκεται αυτόματα στην κίνηση όταν το κεντρικό σύστημα ελέγχου αναγνωρίσει χαμηλή πρόσφυση. Η μπαταρία είναι ιόντων λιθίου, στα 4,08 Ahr και σύμφωνα με την Toyota μπορεί σε κάποιες συνθήκες (κυρίως μέσα στην πόλη) να συμμετέχει έως και στο 80% της κίνησης του οχήματος ως αμιγώς ηλεκτρικού.

Συγκριτικά με τη μπαταρία που χρησιμοποιήθηκε στο προηγούμενο σύστημα, το βάρος έχει μειωθεί κατά 14% και η απόδοση έχει αυξηθεί κατά 14%. Η Toyota έχει βελτιστοποιήσει το σύστημα ψύξης της μπαταρίας για να εξασφαλίσει πιο αθόρυβη απόδοση και μεγαλύτερη διάρκεια ζωής της μπαταρίας. Η νέα αυτή μπαταρία τοποθετείται κάτω από τα πίσω καθίσματα.

Χάρη σε αυτό το εξελιγμένο υβριδικό σύστημα, η Toyota ανακοινώνει πολύ χαμηλές τιμές μέσης κατανάλωσης, στην περιοχή των 5 l/100 km, τιμές που όπως έχουμε διαπιστώσει και σε πρόσφατες οδηγικές εμπειρίες με αυτοκίνητα της εταιρίας δεν απέχουν και πολύ από την πραγματικότητα. Εξίσου χαμηλά είναι και οι εκπομπές CO2, κάτι που επιτρέπει στην Corolla Cross να κινείται ελεύθερα στον Δακτύλιο.

Στην σύντομη οδηγική μας επαφή στα περίχωρα της Βαρκελώνης, αυτό που διαπιστώνεις αμέσως είναι ότι η Cross διατηρεί τα βασικά χαρακτηριστικά της τελευταίας γενιάς της Corolla, η οποία ήταν και παραμένει η πιο ενδιαφέρουσα και “ευρωπαϊκή” σε όλη την μακρά πορεία του μοντέλου.

Υπάρχει διάχυτη εκείνη η χαρακτηριστική ευκολία με την οποία τα σύγχρονα Toyota προσαρμόζονται σε κάθε είδους διαδρομή ή μεταφορική συνθήκη, όντας ένα ευχάριστο και άνετο αυτοκίνητο που θα ικανοποιήσει με την απόδοσή του ένα ευρύ κοινό.

Το υβριδικό σύστημα είναι εμφανώς πιο ραφιναρισμένο σε σχέση με το παρελθόν, χάρη και στην προσπάθεια των μηχανικών της Toyota να το κάνουν πιο άμεσο και πιο “φυσικό” στις αντιδράσεις του στις εντολές του οδηγού μέσω του πεντάλ του γκαζιού.

Και ο δίλιτρος κινητήρας ταιριάζει γάντι στην φιλοσοφία και την γενικότερη παρουσία του αυτοκινήτου, καλύπτοντας με μεγαλύτερη άνεση και σαφώς περισσότερη ασφάλεια τις οικογενειακές προτεραιότητες που έχει ως στόχο η Corolla Cross.

Η ανάρτηση (γόνατα MacPherson εμπρός, πολλαπλών συνδέσμων πίσω) είναι ιδιαίτερα άνετη και με premium χαρακτηριστικά απομόνωσης των εγκάρσιων ανωμαλιών του δρόμου. Υπάρχει βέβαια ένας σαφής οικογενειακός προσανατολισμός στην όλη προσέγγιση, με  ελαφρά πιο τονισμένες τις κλίσεις στις στροφές σε σχέση με την απλή -και πιο χαμηλή- Corolla, όμως αυτό είναι κάτι αναμενόμενο για τα δεδομένα των SUV της κατηγορίας.

Το τιμόνι αν και ελαφρύ έχει επαρκέστατη αίσθηση, τα φρένα είναι σωστά ρυθμισμένα (με δεδομένη την ύπαρξη του συστήματος ανάκτησης ενέργειας) και γενικά έχουμε ένα ευχάριστο και ευπροσάρμοστο αυτοκίνητο που κολακεύει το αγοραστικό κριτήριο της κατηγορίας του.

Αν θα πρέπει να έχουμε μία παρατήρηση, αυτή δεν είναι άλλη από το γεγονός ότι σε σχέση με την απλή Corolla είναι λιγότερο ευέλικτη και άμεση στις εντολές του οδηγού, κάτι αναμενόμενο όμως λόγω του μεγαλύτερου μεγέθους και του όγκου που νιώθει ο οδηγός από το αμάξωμα.

Αναμενόμενη, αν και σε μικρότερο βαθμό στη νέα γενιά, είναι και η κλασική ένσταση για το CVT κιβώτιο, το οποίο πάντως αν συμβιβαστείς μαζί του και το οδηγήσεις όπως αυτό επιβάλει, είναι σαφώς καλύτερο από το παρελθόν, και απαιτεί λιγότερες παραχωρήσεις από τον οδηγό. Σε κάθε περίπτωση πάντως, ο θόρυβος που φθάνει στο εσωτερικό είναι λίγο παραπάνω από ότι θα περίμενε κανείς, και όχι μόνο από τον κινητήρα αλλά και αεροδυναμικός.

Το… αντίτιμο βέβαια  (όταν τα βρει κανείς με το CVT…) είναι στην οικονομία σε καύσιμο, όπου τιμές στην περιοχή των 5-5,5 λίτρων φαντάζουν -και είναι- εφικτές, ιδίως μέσα στην πόλη. Και δικαιολογούν και στην πράξη την αυτοσυγκράτηση της Toyota σχετικά με την βιασύνη για τα ηλεκτροκίνητα και την επιμονή της με τα υβριδικά της.

Συνοψίζοντας, η Corolla Cross είναι μία ακόμα ηγετική κίνηση από την Toyota σε μία κατηγορία όπου ο ανταγωνισμός είναι αδυσώπητος και δεν λείπουν τα πολλά και καλά αυτοκίνητα. Η πρόταση των Ιαπώνων όμως, πέρα από τα τυπικά προσόντα (κορυφαία υβριδική τεχνολογία, οικονομία, ποιότητα και χώροι) είναι ένα αυτοκίνητο που συνοδεύεται από το χάρισμα του “καταδικασμένου πρωταγωνιστή”.

Ιδίως στην χώρα μας (και όχι μόνο βέβαια) όπου το όνομα Toyota είναι άμεσα συνδεδεμένο με τις πάνω θέσεις στους πίνακες των πωλήσεων, όπως πρόσφατα απέδειξε η άμεση και χωρίς περιστροφές επιτυχία του Toyota Yaris Cross.

Βρισκόμαστε λοιπόν μπροστά σε ένα απόλυτα ολοκληρωμένο σύγχρονο SUV, και ένα αυτοκίνητο που δείχνει να έχει το ποιοτικό βάθος και την τεχνολογική διάρκεια στο να κρατηθεί στην κορυφή για τα χρόνια που έρχονται.

H Corolla Cross είναι ήδη διαθέσιμη στην χώρα μας με τις τιμές να ξεκινούν από τα 31.200 ευρώ για την δικίνητη και 33.200 ευρώ για την τετρακίνητη έκδοση Active Plus. Και προσφέρει ένα κορυφαίο πακέτο εξοπλισμού σε συνδυασμό με τις πάντα υψηλής αξίας παροχές της ελληνικής αντιπροσωπείας σε εγγυήσεις και after sales υποστήριξη.

Υπάρχουν δε και αρκετά ετοιμοπαράδοτα αυτοκίνητα για όποιον προλάβει να κάνει άμεσα την αγορά (ο σεβασμός στον πελάτη σε όλο του το μεγαλείο…)

Σε κάθε περίπτωση μιλάμε για ένα αυτοκίνητο που έρχεται να ξαναμοιράσει την τράπουλα στην κατηγορία του στην ελληνική αγορά, συνδυάζοντας όλες τις κλασικές αξίες της Toyota με ένα σύγχρονο και ψαγμένο τεχνολογικό και σχεδιαστικό πακέτο.

Δύσκολο να του βρεις κάποιο τρανταχτό ψεγάδι, δύσκολο να μην υποκύψεις στο εξαιρετικό value for money και ακόμα πιο δύσκολο να σκεφτείς ποιος από τον πλούσιο και ιδιαίτερα αξιόλογο ανταγωνισμό θα του σταθεί εμπόδιο στην πορεία για τον τίτλο του best-seller. 


Η Corolla Cross θα είναι διαθέσιμη σε τέσσερις εξοπλιστικές εκδόσεις και δύο εκδοχές αναφορικά με το σύστημα μετάδοσης της κίνησης στους τροχούς. Ας δούμε αναλυτικότερα:

  • Corolla Cross 2.0 Hybrid 2WD «Active Plus»: Από 31.200 ευρώ
  • Corolla Cross 2.0 Hybrid 4WD «Active Plus»: Από 33.200 ευρώ
  • Corolla Cross 2.0 Hybrid 2WD «Style»: Από 33.060 ευρώ
  • Corolla Cross 2.0 Hybrid 4WD «Style»: Από 35.060 ευρώ
  • Corolla Cross 2.0 Hybrid 2WD «Style Skywiew»: Από 33.910 ευρώ
  • Corolla Cross 2.0 Hybrid 4WD «Style Skywiew»: Από 35.910 ευρώ
  • Corolla Cross 2.0 Hybrid 2WD «Lounge»: Από 36.610 ευρώ
  • Corolla Cross 2.0 Hybrid 4WD «Lounge»: Από 38.610 ευρώ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Επίσημο: Η Toyota Corolla Cross για την Ευρώπη
Σχεδόν έτοιμο το «αντι-Tesla Model 3» της Toyota
Η τετρακίνηση της Toyota GR Corolla κάνει θαύματα (+video)