Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Το τρελό μοντέλο της αναγεννημένης Bizzarini

Ελλάδα 18:46
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Το τρελό μοντέλο της αναγεννημένης Bizzarini

ΝΕΑ

Το τρελό μοντέλο της αναγεννημένης Bizzarini

ΝΕΑ

Ο μικρός κατασκευαστής από την Ιταλία παρουσίασε το νέο Giotto με κινητήρα Cosworth.

Advertisement
Advertisement

Έχει γίνει μόδα τα τελευταία χρόνια μικροί κατασκευαστές supercars του παρελθόντος να αναβιώνουν κυρίως μέσω ινδικών ή κινεζικών κολοσσών. Αυτήν τη φορά ήταν σειρά της Bizzarini να αναγεννηθεί με τη διαφορά ότι τα χρήματα επενδύθηκαν από πολυεκατομμυριούχο επιχειρηματία από το Κουβέιτ.

Η Bizzarini ιδρύθηκε το 1964 και αμέσως ασχολήθηκε με σπορ αυτοκίνητα. Ένα από τα σημαντικότερα που κατάφερε να κατασκευάσει ήταν το 5300 GT το οποίο σχεδίασε ο ιδρυτής της ιταλικής μάρκας. Αξίζει να σημειώσουμε σε αυτό το σημείο ότι ο Τζιότο Μπιζαρίνι ήταν ο σχεδιαστής της θρυλικής Ferrari 250 GTO και απεβίωσε τον Μάιο του 2023.

Advertisement
Advertisement

Πίσω στο 2023 και η Bizzarini παρουσίασε την καινούρια Giotto. Το supercar έχει πάρει τιμητικά το όνομά του από τον ιδρυτή της εταιρείας και εξωτερικά ακολουθεί μια πολύ επιθετική προσέγγιση με τα ανθρακονήματα να κυριαρχούν στο αμάξωμα. Σε πολλά σημεία του αυτοκινήτου οι λεπτομέρειες στην αεροδυναμική κλέβουν την παράσταση με την Bizzarini να αναφέρει ότι έχει δανειστεί τεχνολογία από την Formula 1.

Πολύ ιδιαίτερη περίπτωση είναι ο κινητήρας που έχει επιλεγεί από την Bizzarini για το Giotto. Πρόκειται για έναν V12 κινητήρα της Cosworth ο οποίος έχει τοποθετηθεί στη μέση και συνεργάζεται με ένα 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη. Ίσως το πιο ενδιαφέρον στοιχείο είναι η χωρητικότητά του που είναι 6.626 κ.εκ., κάτι που κατά διαβολική σύμπτωση παραπέμπει στην ημερομηνία γέννησης του Τζιότο Μπιζαρίνι που είναι 6 Ιουνίου 1926.

Advertisement

Η Bizzarini δεν έδωσε περισσότερες πληροφορίες για την απόδοση του κινητήρα, ωστόσο ξεκαθαρίστηκε ότι μέσα στο 2024 θα ξεκινήσουν οι δοκιμές στο δρόμο.

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Αποκάλυψη για το Cupra Dark Rebel Concept
Τι όπλα αντέχει η θωράκιση της BMW i7;
Η Lamborghini βάζει χειροκίνητα κιβώτια και στα ηλεκτρικά της