Το ταμπλό-οθόνη της Mercedes και στα μικρότερα μοντέλα
ΝΕΑΤο ταμπλό-οθόνη της Mercedes και στα μικρότερα μοντέλα
ΝΕΑΤην τεράστια οθόνη που καλύπτει όλο το πλάτος του ταμπλό και έχουμε δει στις κορυφαίες προτάσεις της Mercedes-Benz, δεν αποκλείεται να δούμε και στα μικρότερα μοντέλα της εταιρείας στο άμεσο μέλλον.
Όπως στα μεγάλα μοντέλα της Mercedes, έτσι και τα υπόλοιπα που θα χρησιμοποιούν την ΜMA πλατφόρμα, θα μπορούν να έχουν μεγάλη οθόνη- ταμπλό.
WHAT CAR
Η τεχνολογία προέρχεται από την Continental και παρουσιάστηκε πρόσφατα στη φετινή CES που όπως κάθε χρόνο, έγινε στο Λας Βέγκας. Η επόμενη γενιά μοντέλων της Mercedes στις μικρότερες (έως το segment C) κατηγορίες, θα έχουν κοινή πλατφόρμα πάνω στην οποία θα «χτιστούν». Πρόκειται για τη Mercedes Modular Architecture (MMA) που μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε κάθε είδους όχημα.
Αυτό σημαίνει πως με τη χρήση της ΜΜΑ, η Mercedes θα λανσάρει αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα αλλά δεν είναι απαγορευτική και η χρήση της σε περιπτώσεις μοντέλων με κινητήρες εσωτερικής καύσης, μόνο όμως για χρήση ως γεννήτρια προκειμένου να φορτίζουν οι μπαταρίες κατά τη διαδρομή. Στο εσωτερικό τους, τα μοντέλα που θα χρησιμοποιούν την MMA πλατφόρμα, θα πρέπει να είναι πολυτελή και τεχνικά προηγμένα.
Με τον τρόπο αυτό, θα επιτευχθεί και ένας από τους στόχους της εταιρείας, έτσι όπως το έθεσε και ο CEO της εταιρείας, Ola Kallenius, για τον οποίο μέρος του οράματος για το μέλλον, είναι και η βελτίωση του πρεστίζ των μοντέλων της. Όπως λοιπόν προκύπτει από τις παρουσιάσεις στη φετινή CES, είναι μέσα στις δυνατότητες της Mercedes-Benz να προσφέρει τα μοντέλα που θα βασίζονται στην πλατφόρμα ΜΜΑ με οθόνη αντίστοιχη των μεγάλων και ακριβών της προτάσεων.
Μιλάμε για οθόνη που μπορεί να φτάσει σε πλάτος έως και το 1,29 μέτρα, με δυνατότητα κατάτμησης ανάλογα με τις απαιτήσεις και τις εκάστοτε ανάγκες του μοντέλου. Η τεχνολογία και οι αισθητήρες που χρησιμοποιούνται στην κατασκευή της, επιτρέπει τη διαρκή λειτουργία ανά τμήματα, κρατώντας «μαύρα» τα πεδία που δεν χρησιμοποιούνται συνεχώς.
Η ενεργοποίησή τους γίνεται με την προσέγγιση του χεριού, προκειμένου να μην αποσπάται η προσοχή του οδηγού. Η τεχνολογία αυτή πάντως, από την Continental που ηγείται στο θέμα της εξέλιξης, θα είναι διαθέσιμη για εφαρμογή στα μικρότερα μοντέλα της Mercedes-Benz, από το 2025 και μετά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
10 λόγοι για να κάνεις δικό σου το Peugeot 208
H Ford δεν θα χρειάζεται την πλατφόρμα της VW
Τι γίνεται όταν λείπει το ΚΤΕΟ σε εισαγόμενο μεταχειρισμένο ΙΧ;