Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Το Peugeot E-3008 θα είναι πρωταθλητής αυτονομίας!

Ελλάδα 13:54
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Το Peugeot E-3008 θα είναι πρωταθλητής αυτονομίας!

ΝΕΑ

Το Peugeot E-3008 θα είναι πρωταθλητής αυτονομίας!

ΝΕΑ

Μεγάλα σχέδια έχει η γαλλική εταιρία για τη νέα γενιά του SUV, το οποίο θέλει να το εντάξει πλήρως στον premium ανταγωνισμό των ηλεκτρικών εξασφαλίζοντας και κορυφαία αυτονομία.

Advertisement
Advertisement

Η τελευταία ανακοίνωση της Peugeot σχετικά με την ηλεκτρική έκδοση της τρίτης γενιάς του 3008 έχει προκαλέσει μεγάλη αναστάτωση στην αγορά αυτοκινήτου, διεκδικώντας ένα σημαντικό πλεονέκτημα αυτονομίας έναντι ανταγωνιστών όπως η Tesla, η Renault και η Volvo.

Το νέο E-3008 διαθέτει εντυπωσιακή αυτονομία έως και 700 χιλιόμετρα με στόχο να μειώσει τις ανησυχίες για το “άγχος της αυτονομίας” μεταξύ των δυνητικών αγοραστών ηλεκτρικών οχημάτων.

Εξοπλισμένο με μια μπαταρία 73 kWh, το όχημα προσφέρει 527 χιλιόμετρα αυτονομίας και διαθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα που παράγει 210 ίππους για την κίνηση των μπροστινών τροχών.

Advertisement
Advertisement

Επιπλέον, η Peugeot θα παρουσιάσει μια ήπια υβριδική βενζινοκίνητη έκδοση 48 volt που βασίζεται σε έναν τρικύλινδρο κινητήρα 1,2 λίτρων παράλληλα με την ηλεκτρική έκδοση.

Η Peugeot αναμένει ότι περίπου οι μισοί Ευρωπαίοι αγοραστές θα επιλέξουν την πλήρως ηλεκτρική έκδοση, γεγονός που αντανακλά την αυξανόμενη ζήτηση για ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην αγορά.

Επιπλέον, η Peugeot σχεδιάζει να παρουσιάσει πιο ισχυρές και μεγάλης εμβέλειας εκδόσεις του e-3008 στις αρχές του 2025, συμπεριλαμβανομένης μιας παραλλαγής με έναν κινητήρα 230 ίππων σε συνδυασμό με μια μπαταρία 98 kWh, προσφέροντας αυτονομία 700 χιλιομέτρων

Advertisement

Μάλιστα η μεγαλύτερη μπαταρία των 98 kWh είναι μόλις 15 χιλιοστά πιο παχιά από τη μικρότερη μονάδα των 73 kWh, υποστηρίζει η Peugeot, κάτι που πρακτικά δεν αλλάζει την κατάσταση σε ότι αφορά τους χώρους της καμπίνας.

Η Peugeot στοχεύει να τοποθετήσει το e-3008 ως μια ανταγωνιστική επιλογή όχι μόνο ανάμεσα στα mainstream μοντέλα αλλά και απέναντι σε premium ηλεκτρικά.

Advertisement

Ενδεικτικό είναι ότι το SUV της Peugeot διαθέτει ανανεωμένο εσωτερικό με οθόνη 21 ιντσών στην έκδοση GT και απλοποιημένα χειριστήρια για βελτιωμένη εμπειρία χρήσης.

Κατασκευασμένο στην πλατφόρμα STLA Medium, το e-3008 είναι το πρώτο αυτοκίνητο από τον όμιλο Stellantis που χρησιμοποιεί μια αρχιτεκτονική που έχει ως βάση την ηλεκτροκίνηση.

Η παραγωγή θα ξεκινήσει στο εργοστάσιο της Peugeot στο Sochaux της ανατολικής Γαλλίας, χρησιμοποιώντας αρχικά μπαταρίες νικελίου-μαγγανίου-κοβαλτίου (NMC) από την BYD, με σχέδια για μετάβαση σε κυψέλες από την ACC, μια κοινοπραξία των Stellantis, Mercedes-Benz και Total Energies, το επόμενο έτος.

Advertisement