Το νέο Mitsubishi ASX στην Ελλάδα (+τιμές)
ΝΕΑΤο νέο Mitsubishi ASX στην Ελλάδα (+τιμές)
ΝΕΑΔιαθέσιμη είναι στην ελληνική αγορά η νέα γενιά του επιτυχημένου ιαπωνικού Β-SUV.
Η έλευση της νέας γενιάς ASX στην ευρωπαϊκή αγορά σηματοδότησε μία συναρπαστική στιγμή για την Mitsubishi Motors Europe.
WHAT CAR
Το νέο μοντέλο ήρθε για να εμπλουτίσει την ευρωπαϊκή γκάμα της ιαπωνικής μάρκας, η οποία αποτελείται από το Space Star και το Eclipse Cross PHEV SUV, με το ολοκαίνουργιο Colt να ακολουθεί.
Το νέο ASX (“Active Sports X-over”) τοποθετείται στην καρδιά της βασικής κατηγορίας B-SUV. Αναπτύχθηκε ειδικά για την Γηραιά Ήπειρο και παραλαμβάνει τη σκυτάλη από την προηγούμενη γενιά, η οποία πούλησε σχεδόν 380.000 αυτοκίνητα στην ευρωπαϊκή αγορά.
Η εξωτερική σχεδίαση του νέου ASX έχει αναπτυχθεί με στόχο τη δημιουργία ενός B-SUV που ξεχωρίζει στο δρόμο. Αισθητικά αποπνέει δύναμη, δυναμισμό, στιβαρότητα και σπορ χαρακτήρα.
Στο εσωτερικό, η κεντρικά τοποθετημένη οθόνη Smartphone-link Display Audio (SDA) λειτουργεί ως η κύρια διεπαφή μεταξύ του οδηγού και των συστημάτων που αφορούν το όχημα και το infotainment. Η οθόνη SDA διατίθεται σε οριζόντια ή κάθετη διάταξη, με διαγώνιο 7 και 9,3 ίντσες αντίστοιχα, με στάνταρ δυνατότητα ασύρματης αναπαραγωγής smartphone (Apple CarPlay® και Android Auto™), γεγονός που καθιστά απρόσκοπτη τη μετάβαση του οδηγού από την καθημερινότητά του στη ζωή στο αυτοκίνητο. Οι ανώτερες εκδόσεις είναι εξοπλισμένες με ηχοσύστημα BOSE® Premium εννέα ηχείων, για να μπορούν οι επιβάτες να απολαμβάνουν την τέλεια εμπειρία μουσικής και ήχου μέσα στο αυτοκίνητο.
Βασισμένο εν πολλοίς στο Renault Capture, το νέο ASX διαθέτει όλα τα προηγμένα συστήματα ασφάλειας, ευστάθειας και πέδησης.
Το πρώτο υβριδικό μοντέλο της Mitsubishi στην Ευρώπη
Το ASX διαθέτει ένα ευρύ φάσμα προηγμένων και ηλεκτρικών συστημάτων κίνησης που ανταποκρίνονται στις διαφορετικές ανάγκες των Ευρωπαίων οδηγών αστικών SUV – από χαμηλές εκπομπές ρύπων και οικονομία καυσίμου έως αυξημένες επιδόσεις. Όλες οι κινητήριες μονάδες συνδυάζονται με μια ρύθμιση του πλαισίου που δίνει προτεραιότητα στην οδηγική συμπεριφορά και μπορεί να ρυθμιστεί ανάλογα με τις ανάγκες του οδηγού μέσω των τριών διαθέσιμων driving modes.
Η βασική έκδοση τροφοδοτείται από έναν καινοτόμο, υπερτροφοδοτούμενο, τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.0L MPI-T, σε συνδυασμό με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων. Η μονάδα παρέχει πολύ καλές επιδόσεις, αποδίδοντας ισχύ 67kW και ροπή 160Nm, και, πράγμα σημαντικό για την οδήγηση στην πόλη, μπορεί να επιταχύνει το αυτοκίνητο από στάση στα 100km/h σε 14,0 δευτερόλεπτα. Όμως, οι επιδόσεις δεν επηρεάζουν την αποδοτικότητα του οχήματος και στον επίσημο κύκλο WLTP καταναλώνει 5,7*λίτρα/100km, ενώ εκπέμπει μόλις 130*g/km CO2.
Αυξημένες επιδόσεις υπόσχεται η έκδοση 1.3L DI-T η οποία περιλαμβάνει έναν υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 1.3L με άμεσο ψεκασμό, σε συνδυασμό με ένα ήπιο υβριδικό σύστημα. Ενσωματώνοντας μια μίζα-γεννήτρια που παίρνει κίνηση μέσω ιμάντα σε συνδυασμό με μια μπαταρία ιόντων λιθίου 12 V, επιτρέπει την ανάκτηση ενέργειας τόσο κατά τη φάση της επιβράδυνσης όσο και κατά τη φάση της πέδησης, καθώς και ηλεκτρική υποβοήθηση ροπής. Ο κινητήρας αποδίδει ισχύ 103kW με χειροκίνητο κιβώτιο και 260Nm ροπής., Η επιτάχυνση 0 -100km/h ολοκληρώνεται σε μόλις 10,3 δευτερόλεπτα και η κατανάλωση και οι εκπομπές CO2 έχουν μετρηθεί αντίστοιχα στα 5,7*λίτρα/100km και 130*g/km CO2.
Προκειμένου να ανταποκριθεί στην αυξανόμενη ανάγκη για βιωσιμότητα και στην επιθυμία των πελατών για αποδοτικότητα και μείωση των εκπομπών ρύπων, το νέο ASX είναι το πρώτο μοντέλο της Mitsubishi Motors στην Ευρώπη με πλήρως υβριδικό σύστημα κίνησης (HEV): συνδυάζει έναν βενζινοκινητήρα 1.6L με δύο ηλεκτροκινητήρες και ένα multi-mode αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Η μονάδα των 105kW ικανοποιεί τις προσδοκίες του οδηγού σε επίπεδο επιδόσεων, αλλά η προσθήκη ηλεκτρικής υποβοήθησης συμβάλλει στη μείωση των εκπομπών, οι οποίες είναι μόλις 104*g/km CO2, και στη βελτίωση της αποδοτικότητας καυσίμου. Το πλήρως υβριδικό ASX Νέας Γενιάς καταναλώνει μόλις 4,6* λίτρα/100km με βάση τον επίσημο κύκλο δοκιμών.
Οι ηλεκτροκίνητες προτάσεις συμπληρώνονται από την plug-in υβριδική έκδοση (PHEV). Το σύστημα PHEV αποτελείται από έναν βενζινοκινητήρα 1.6L σε συνδυασμό με δύο ηλεκτροκινητήρες και μια μπαταρία 10,5 kWh. Μοναδικό μοντέλο στα πλαίσια της Συμμαχίας Renault-Nissan-Mitsubishi στην κατηγορία B-SUV, το νέο ASX της Mitsubishi Motors ακολουθεί τα χνάρια της διάταξης PHEV x SUV του Outlander PHEV και του Eclipse Cross PHEV.
Ο συνδυασμός της τεχνολογίας θερμικού κινητήρα και ηλεκτροκινητήρα αντιπροσωπεύει μια εντελώς διαφορετική προσέγγιση στην οδήγηση με δυνατότητα εναλλαγής μεταξύ των πηγών ισχύος για μέγιστη αποδοτικότητα και ευκολία. Με την μπαταρία, το νέο ASX μπορεί να διανύσει έως και 62 km μόνο με ηλεκτρική ενέργεια σε συνθήκες πόλης. Η επαναφόρτιση της μπαταρίας ολοκληρώνεται σε μόλις 3 ώρες. Για μεγαλύτερη ευκολία και μέγιστη ευελιξία, η επαναφόρτιση μπορεί να πραγματοποιηθεί με χρήση οικιακής πρίζας.
Βάσει του επίσημου κύκλου WLTP, η plug-in υβριδική έκδοση εκπέμπει μόλις 30*g/km CO2 και καταναλώνει 1,3* λίτρα/100km, αποδίδοντας ισχύ 117kW.
Ακολουθεί ο αναλυτικός τιμοκατάλογος.
ΑΝΩΤΑΤΗ ΛΙΑΝΙΚΗ ΤΙΜΗ ΠΡΟ ΦΟΡΩΝ | ΦΠΑ | Ε.Τ.Τ. | ΑΝΩΤΑΤΗ ΛΙΑΝΙΚΗ ΤΙΜΗ | |
1.0-T 6MT INFORM | 20.096 € | 4.823 € | 2.811 € | 25.750 € |
1.0-T 6MT INVITE PLUS | 20.735 € | 4.977 € | 3.188 € | 28.990 € |
MHEV 1.3-T 6MT INVITE PLUS | 23.058 € | 5.534 € | 2.278 € | 28.990 € |
MHEV 1.3-T 6MT INTENSE PLUS | 24.316 € | 5.836 € | 2.788 € | 32.940 € |
HEV 1.6 AT INVITE PLUS | 26.927 € | 6.463 € | 3.500 € | 36.890 € |
HEV 1.6 AT INTENSE PLUS | 29.489 € | 7.077 € | 4.364 € | 40.930 € |
HEV 1.6 AT INSTYLE | 31.384 € | 7.532 € | 4.734 € | 43.650 € |
PHEV 1.6 AT INTENSE PLUS | 34.852 € | 8.364 € | 2.614 € | 45.830 € |
PHEV 1.6 AT INSTYLE | 36.385 € | 8.732 € | 2.723 € | 47.840 € |
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Mitsubishi: Επιστρέφει δυναμικά στην Ελλάδα
Ναι, το νέο Mitsubishi Colt μοιάζει με… Clio!
Επίσημο: Αυτό είναι το νέο Mitsubishi L200 (+ video)