Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Το νέο λογότυπο της Nissan και η εξέλιξή του

Ελλάδα 16:15
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Το νέο λογότυπο της Nissan και η εξέλιξή του

ΝΕΑ

Το νέο λογότυπο της Nissan και η εξέλιξή του

ΝΕΑ

Η Nissan παρουσίασε πρόσφατα ένα νέο απλουστευμένο λογότυπο και ο καθηγητής του πανεπιστημίου της Σορβόννης, David Bihanic, αναλύει την αισθητική του πορεία μέσα στο χρόνο.

Advertisement
Advertisement

Ο καθηγητής Bihanic φαίνεται να εντυπωσιάζεται επειδή λέει ότι ο κύκλος ζωής οποιουδήποτε λογότυπου καταλήγει στην αισθητική απλοποίηση.

«Ένα λογότυπο, για να παραμείνει ισχυρό σημάδι, πρέπει να εξελιχθεί προς την κατεύθυνση της απλότητας», δήλωσε ο Bihanic. «Η επίτευξη αυτού του τελικού στόχου είναι η εγγύηση της πραγματικής βιωσιμότητας της μάρκας στην πάροδο του χρόνου». Το νέο λογότυπο της Nissan ικανοποιεί τα δύο απαιτούμενα στοιχεία του καθηγητή: μια γραφική σφραγίδα και ένα όνομα ή κείμενο- ετικέτα. Όπως συνέβη με το έμβλημα της Nike, η απλοποίηση που για τον Bihanic είναι απόλυτα απαραίτητη, μπορεί να σημαίνει ότι τα στοιχεία λογότυπου αφαιρούνται μέχρι να παραμείνει μόνο η γραφική σφραγίδα. Αν και το τελευταίο λογότυπο της Nissan έχει «απογυμνωθεί» στα πιο βαριά στοιχεία του, μοιράζεται πολλά από τα ίδια στοιχεία που είχε όταν έκανε το ντεμπούτο του το 1933.

Advertisement
Advertisement

Μπορεί να εντοπίσει τις ρίζες του στο λογότυπο Datsun, το οποίο παρουσίαζε το κόκκινο (από τον κόκκινο δίσκο της Ιαπωνικής σημαίας) και ένα μπλε ορθογώνιο με λευκά γράμματα. Αυτό είναι ουσιαστικά αυτό που εμφανίζεται στα Nissan σήμερα, αν και με απλοποιημένα στοιχεία και χωρίς χρώματα. Ακόμα και αυτό το στοιχείο είναι σημαντικό γιατί εκτιμάται από τους πελάτες της εταιρείας η αισθητική συνέχεια. Ευτυχώς, για τους λάτρεις της ποικιλίας, η Nissan έδωσε στους σχεδιαστές μεγάλη ελευθερία όσον αφορά τα σήματα που κατέληξαν στα αυτοκίνητα. Μετάβαση από σκληρά, κεφαλαία γράμματα στη δεκαετία του ’50, σε ρέοντα γραμμικά στοιχεία κατά τη δεκαετία του ’60 και στη συνέχεια πάλι το όνομα «Nissan» να αποτελεί τη σταθερά, μερικές φορές χωρίς δίσκο από πίσω του.

Διαβάστε ακόμα:
Θα αγοράζατε αυτό το “χρυσό” GT-R; (VIDEO)
Νέο flat logo για τις διαφημίσεις της BMW
Επίσημο: Το νέο λογότυπο της Peugeot