Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Το νέο Jeep Compass 4xe σε βάζει στην πρίζα!

Ελλάδα 17:12
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Το νέο Jeep Compass 4xe σε βάζει στην πρίζα!

ΝΕΑ

Το νέο Jeep Compass 4xe σε βάζει στην πρίζα!

ΝΕΑ

Το νέο plug-in υβριδικό Jeep Compass συνδυάζει με ιδανικό τρόπο τον περιπετειώδη χαρακτήρα της μάρκας με ό,τι πιο εξελιγμένο και καινοτόμο υπάρχει, ενώ διατίθενται εκδόσεις του με μηδενικό εταιρικό φόρο χρήσης.

Advertisement
Advertisement

Σε μια εποχή που τα δεδομένα στην αυτοκίνηση αλλάζουν ραγδαία, ο καλύτερος τρόπος για να παραμείνεις στην πρωτοπορία είναι να μείνεις πιστός στην φιλοσοφία σου.

Όπως επίσης φυσικά και σε όλα εκείνα τα στοιχεία που σε έχουν αναδείξει υιοθετώντας παράλληλα όλες τις τεχνολογίες αιχμής σε αυτοκίνητα που εξακολουθούν να εντυπωσιάζουν με την ποιότητα και την αισθητική τους.

Αυτή ακριβώς είναι η περίπτωση της Jeep, μιας μάρκας που έχει καταφέρει να γράψει μια ξεχωριστή σελίδα στην ιστορία της αυτοκίνησης με μοντέλα που ξεχωρίζουν τόσο για τις εκτός δρόμου ικανότητές τους όσο και το κύρος, τη χρηστικότητα και την ποιοτική τους διάσταση.

Advertisement
Advertisement

Σε αυτή την καινούργια σελίδα της Jeep το νέο Compass αποτελεί την αιχμή του δόρατος. Πρόκειται για ένα ένα συμπαγές, εντυπωσιακό σε εμφάνιση SUV, με κορυφαία τεχνολογικά συστήματα για την υποβοήθηση του οδηγού και τη ψηφιακή διασύνδεση,  κορυφαίους χώρους και ένα πολύ μοντέρνο τεχνολογικό υπόβαθρο στους κινητήρες.

Με δύο plug-in υβριδικές εκδόσεις το νέο Compass μετουσιώνει την επόμενη μέρα της Jeep, επιβεβαιώνοντας και στην πράξη τον στόχο της για βιώσιμη ανάπτυξη και σταδιακό εξηλεκτρισμό, χωρίς όμως να χάσει τον ιδιαίτερο και τόσο συναρπαστικό χαρακτήρα των αυτοκινήτων της εντός και εκτός ασφάλτου.

Advertisement

To plug-in υβριδικό Compass είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις κινητήρων και απόδοσης. Εξωτερικά υπάρχουν περιορισμένες αισθητικές διαφορές σε σχέση με τα μοντέλα της υπόλοιπης γκάμας, με πιο χαρακτηριστικό το σήμα 4xe αλλά και βέβαια τη θύρα φόρτισης για τη μπαταρία.

Advertisement

Στην καρδιά του υβριδικού plug-in συστήματος του Compass βρίσκεται ένας υπερτροφοδοτούμενο σύνολο βενζίνης με απόδοση 130 ή 180 ίππων. Ο κινητήρας αυτός συνεργάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 60 ίππων και έτσι η συνδυαστική απόδοση ανέρχεται στους 190 ή τους 240 ίππους. Η ροπή αγγίζει την κορυφαία τιμή των 270 Νm, κάτι που εξασφαλίζει εξαιρετικά γρήγορες επιταχύνσεις είτε από στάση είτε εν κινήσει.

Το σύστημα του ηλεκτροκινητήρα τροφοδοτείται από μία μπαταρία ιόντων λιθίου 11,4 kWh, η οποία επαναφορτίζεται μέσω της διαδικασίας της ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα και φυσικά μπορεί να συνδεθεί σε εξωτερική πηγή παροχής ηλεκτρικής ενέργειας -είτε σε οικιακό κύκλωμα είτε σε δημόσιο σταθμό φόρτισης.

Advertisement

Στο σπίτι η φόρτιση της μπαταρίας μπορεί να γίνει είτε με ειδικό καλώδιο είτε μέσω wallbox (αμφότερα τα παρέχει η Jeep), σε 4 ώρες στα 2,3 kW (απλή πρίζα) ή σε μόλις 100 λεπτά σε wallbox των 7,4 kW. Ο ίδιος χρόνος ισχύει και σε δημόσιο φορτιστή.

Και οι δύο εκδόσεις χαρακτηρίζονται από την εξαιρετικά χαμηλή μέση κατανάλωση αμόλυβδης η οποία μόλις που αγγίζει τα 1,9 λίτρα/100 χλμ. Αντίστοιχα χαμηλές είναι και οι εκπομπές CO2 που φτάνουν έως και τα 44 γρ/χλμ. κάτι που σημαίνει ότι και οι δύο plug-in εκδόσεις απαλλάσσονται από τέλη κυκλοφορίας και φυσικά μπορούν να μπαίνουν ελεύθερα στο δακτύλιο της Αθήνας.

Ο οδηγός έχει στην διάθεση του, ανάλογα με τις συνθήκες κίνησης τρία προγράμματα λειτουργίας.

Το Hybrid είναι το πρόγραμμα με το οποίο ξεκινά το αυτοκίνητο, με τους δυο ηλεκτροκινητήρες να λειτουργούν παράλληλα και το σύστημα να δίνει προτεραιότητα στον ηλεκτροκινητήρα. Στο πρόγραμμα Electric το αυτοκίνητο κινείται αμιγώς ηλεκτρικά με αυτονομία έως 50 χλμ. με την τελική του ταχύτητα να φτάνει τα 130 χλμ/ώρα.

Όταν πέσει το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας το σύστημα περνά αυτόματα στην λειτουργία Hybrid. Το Ε-Save: διατηρεί τη φόρτισή της μπαταρίας σε συγκεκριμένα επίπεδα. Μέσω του προγράμματος Passive E-Save συμμετέχει και ο κινητήρας βενζίνης στη διατήρηση του επιπέδου φόρτισης της μπαταρίας, ενώ μέσω του Αctive E-Save, η μπαταρία αυξάνει την φόρτισή της έως το 80% μέσω του θερμικού κινητήρα.

Εξαιρετικά προηγμένο είναι και το σύστημα ανάκτησης της ενέργειας κατά την διάρκεια της πέδησης, με διαφορετικά στάδια λειτουργίας, το πιο έντονο από τα οποία μπορεί να υποκαταστήσει την διαδικασία one-pedal, την οδήγηση δηλαδή χωρίς ο οδηγός να χρειάζεται να πατήσει το φρένο.

Μαζί με όλα αυτά διατίθενται στο νέο Jeep Compass 4xe και τα κλασικά προγράμματα για οδήγηση σε κάθε είδους καιρικές ή εδαφικές συνθήκες έδαφος. Υπάρχουν τα προγράμματα Auto, Sport, Snow, Sand/Mud και το Rock για πιο extreme off-road συνθήκες.

Η τετρακίνηση της νέας εποχής εξασφαλίζεται από τον ηλεκτροκινητήρα που είναι τοποθετημένος στον πίσω άξονα, ο οποίος έχει άμεση απόκριση και συνδυάζεται με το σύστημα Jeep Active Drive Low που εξασφαλίζει ότι πρόκειται για ένα πραγματικό Jeep, με τεράστιες off-road δυνατότητες, αντάξιες της παράδοσης που έχει δημιουργήσει η Jeep για πάνω από οχτώ δεκαετίες.

Όσο για τις τιμές των plug-in υβριδικών Jeep Compass, -όπως προαναφέραμε υπάρχουν και εκδόσεις με μηδενικό φόρο εταιρικής χρήσης- ξεκινούν από τις 44.900 ευρώ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Jeep Compass 4xe: Εξηλεκτρισμένη Business Class
Νέο Jeep Compass: Τα οφέλη του συστήματος 4xe
Jeep Compass 4xe: Χωρίς καμία παραχώρηση στην ευρυχωρία