Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | newsautoCHOICE

ΝΕΑ

Το νέο 308 ικανοποιεί τα «ηλεκτρικά σχέδια» της Peugeot

  • newsautoteam

Το λανσάρισμα της νέας γενιάς του γαλλικού μικρομεσαίου θα βοηθήσει τη μάρκα να διευρύνει την γκάμα εξηλεκτρισμένων μοντέλων της.

Αντίστροφα μετράει πλέον ο χρόνος για την έλευση του νέου Peugeot 308 στην ελληνική αγορά. Το κομψό γαλλικό μικρομεσαίο, μόλις από το λανσάρισμά του θα προσφέρεται σε δύο plug-in υβριδικές εκδόσεις, διευρύνοντας την γκάμα εξηλεκτρισμένων μοντέλων της Peugeot και καταδεικνύοντας την αποφασιστικότητά της να ηγηθεί στο νέο καθεστώς της ηλεκτρικής κινητικότητας.

Ειδικότερα, με τη προσθήκη των δύο υβριδικών-επαναφορτιζόμενων μοντέλων στην γκάμα, φέτος το 70% της τελευταίας θα απαρτίζεται από εξηλεκτρισμένα μοντέλα. Μέχρι το 2023, το 85% των μοντέλων της μάρκας θα είναι εξηλεκτρισμένα, ενώ το ποσοστό αυτό θα φτάσει το 100% μέχρι το 2025 στην Ευρώπη.

Το νέο Peugeot 308 Hybrid 225 eEAT8 αποδίδει έως 225 PS συνδυάζοντας έναν κινητήρα PureTech 180 PS και έναν ηλεκτροκινητήρα 110 PS με ένα 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο e-EAT8. Μέρος του κινητήριου συνόλου, επίσης, θα είναι και μια μπαταρία ιόντων λιθίου ενεργειακής χωρητικότητας 12,4 kWh που θα παρέχει έως και 60 χλμ. ηλεκτρικής αυτονομίας.

Ο εξηλεκτρισμός της γκάμας της Peugeot ξεκίνησε πριν τρία χρόνια με το λανσάρισμα του e-208 και από τότε τα 100% ηλεκτρικά μοντέλα (e-208, e-2008, Traveller και Expert) και τα αντίστοιχα plug-in hybrids (3008 και 508) με το σήμα του λιονταριού, άφησαν τη σφραγίδα τους στην αγορά. Τους πρώτους πέντε μήνες του 2021, η γαλλική εταιρεία είναι δεύτερος fullliner κατασκευαστής στην Ευρώπη σε ό,τι αφορά τις συνολικές πωλήσεις, και καταλαμβάνει ήδη την τρίτη θέση στις πωλήσεις εξηλεκτρισμένων μοντέλων. Τα Peugeot e-208 και e-2008 βρίσκονται στη 2η θέση στα αντίστοιχα BEV segments, κερδίζοντας μερίδιο μήνα με το μήνα.

“Ο εξηλεκτρισμός βρίσκεται στον πυρήνα της στρατηγικής που εμείς ονομάζουμε “Power of Choice“, η οποία δίνει στον πελάτη τη δυνατότητα να επιλέξει είτε ένα μοντέλο με συμβατικό κινητήρα, ή μία εξηλεκτρισμένη έκδοση, ανάλογα με τις δικές του ανάγκες. Οι εξαιρετικές επιδόσεις των πωλήσεων των εξηλεκτρισμένων μας μοντέλων, μας δείχνουν ότι στην Ευρώπη αυτή η στρατηγική αποδίδει καρπούς. Σε διεθνές επίπεδο, ακόμα και οι αγορές όπου ο εξηλεκτρισμός βρίσκεται στα αρχικά του στάδια, θα χρησιμοποιήσουμε το χαρτοφυλάκιο των ηλεκτροκίνητων μοντέλων μας για να ξεχωρίσουμε ως καινοτόμος, premium και fullliner μάρκα. Όπου κι αν είμαστε, θέλουμε να παίζουμε το ρόλο ενός πραγματικού μοχλού προόδου”, δηλώνει η Linda Jackson, Διευθύνουσα Σύμβουλος της Peugeot.

«Η στρατηγική του ‘PowerofChoice’ μπόρεσε να υλοποιηθεί χάρη στις πλατφόρμες πολλαπλών ενεργειακών επιλογών, οι οποίες μας έδωσαν τη δυνατότητα να εφοδιάσουμε κάθε μοντέλο με την τεχνολογία κίνησης που ικανοποιεί ακριβώς τις ανάγκες του κάθε πελάτη: ηλεκτρική, plug-inhybridή εσωτερικής καύσεως», προσθέτει η Peugeot.

Σημειώνεται πως η εταιρεία προσφέρει μια 100% ηλεκτρική έκδοση για κάθε μοντέλο της γκάμας των επαγγελματικών οχημάτων, δίνοντας στον επαγγελματία τη δυνατότητα πρόσβασης στις «πράσινες περιοχές» των μεγάλων πόλεων. Παράλληλα, χάρη στην έξυπνη τοποθέτηση των μπαταριών οι χώροι φόρτωσης είναι ακριβώς ίδιοι με τις αντίστοιχες εκδόσεις με κινητήρα εσωτερικής καύσεως.

Τέλος, το πανελλαδικό δίκτυο διανομέων της Peugeot είναι πλήρως εξηλεκτρισμένο από το τέλος του 2019, με 55 σημεία φόρτισης αλλά και με διαθέσιμα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και υβριδικές εκδόσεις για δοκιμαστική οδήγηση.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Αυτό είναι το hypercar της Peugeot για τους αγώνες αντοχής (vid)
Συγκριτική δοκιμή: Mercedes GLA 250e vs Peugeot 3008 Hybrid
Peugeot 3008 Hybrid: Ισχυρές επιδόσεις, χαμηλή κατανάλωση

 

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto