Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Το λογότυπο HF επιστρέφει με τη νέα Lancia Ypsilon

Ελλάδα 12:05
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Το λογότυπο HF επιστρέφει με τη νέα Lancia Ypsilon

ΝΕΑ

Το λογότυπο HF επιστρέφει με τη νέα Lancia Ypsilon

ΝΕΑ

Η Lancia αποκάλυψε την τελευταία εκδοχή του διάσημου εμβλήματος HF, επιβεβαιώνοντας πως θα δούμε μία πιο ισχυρή έκδοση της Ypsilon.

Advertisement
Advertisement

Η νέα και αμιγώς ηλεκτρική Lancia Ypsilon είναι ένα από τα πολυαναμενόμενα μοντέλα της χρονιάς, καθώς αποτελεί την ισχυρή δήλωση της επιστροφής της μάρκας, υπό τη σκέπη πλέον της Stellantis. Τώρα, μάθαμε ότι θα διατεθεί και σε σπορ έκδοση.

Συγκεκριμένα, η ιταλική μάρκα αποκάλυψε ότι η νέα Ypsilon θα έχει και έκδοση HF, δηλαδή μία πιο ισχυρή με σπορ καταβολές και καλύτερες επιδόσεις. Η Lancia μας πληροφόρησε ακόμα και για τα νούμερα, λέγοντας ότι η Ypsilon HF θα αποδίδει 240 ίππους και θα ολοκληρώνει τα 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 5,8 δευτερόλεπτα.

Γνωστοποιήθηκε επίσης, ότι το hot-hatch θα έχει μεγαλύτερο πλάτος, πιο σφιχτή ανάρτηση και μειωμένη απόσταση από το έδαφος για μέγιστη οδηγική ικανοποίηση και καλύτερη σπορ συμπεριφορά.

Advertisement
Advertisement

Υπενθυμίζουμε, ότι η βασική έκδοση αναμένεται να έχει απόδοση 156 ίππους και μία μπαταρία με ενεργειακή χωρητικότητα 51 kWh, ήτοι περίπου 400 χιλιόμετρα θεωρητικής αυτονομίας.

Στο εσωτερικό θα υπάρχουν δύο οθόνες των 10,25 ιντσών, θέση ασύρματης φόρτισης κινητού και ημι-αυτόνομη οδήγηση Επιπέδου 2.

Όσον αφορά το νέο χαρακτηριστικό έμβλημα για τις εκδόσεις HF, αποτελεί μία εξέλιξη του αρχέτυπου από το 1960. Το ελεφαντάκι είναι ο πρωταγωνιστής μαζί με τα ακρωνύμια και το κόκκινο συνδυάζεται με το λευκό για ένα εύληπτο αποτέλεσμα.

Advertisement

Η εταιρεία δηλώνει ότι το νέο έμβλημα είναι ουσιαστικά μία εκσυγχρονισμένη μορφή και εκπροσωπεί την τέλεια ισορροπία μεταξύ παρελθόντος και μέλλοντος.

Το νέο έμβλημα αναμένεται να πρωταγωνιστήσει και σε άλλα μοντέλα επιδόσεων της Lancia και όχι μόνο στην Ypsilon. Η εταιρεία έχει επιβεβαιώσει ότι θα λανσάρει άλλα τρία νέα μοντέλα εντός των επόμενων ετών.

Advertisement

Τέλος, ο CEO Luca Napolitano δεν απέκλεισε ακόμα και την επιστροφή της Lancia στους αγώνες Ράλλυ.