Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Το Kode61 Birdcage μοιάζει αλλά δεν είναι ιταλικό

Ελλάδα 18:30
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Το Kode61 Birdcage μοιάζει αλλά δεν είναι ιταλικό

ΝΕΑ

Το Kode61 Birdcage μοιάζει αλλά δεν είναι ιταλικό

ΝΕΑ

Ο Κεν Οκουγιάμα, παρουσίασε το περιορισμένης παραγωγής Kode61 Birdcage στη Villa D’Este θέλοντας να προσελκύσει αγοραστές.

Advertisement
Advertisement

Με έντονες επιρροές στο στυλ από το αγωνιστικό της Maserati, Tipo 61 «Birdcage» που παρουσιάστηκε τη δεκαετία του ’60, το Kode61 είναι κάτι διαφορετικό.

Ο Ιάπωνας σχεδιαστής Κεν Οκουγιάμα, που έχει κάποια «βαριά παράσημα» στο πέτο της επαγγελματικής του φόρμας με κυριότερο αυτό της εμβληματικής Ferrari Enzo που δημιουργήθηκε από τον ίδιο και την ομάδα τους, παρουσίασε τη νέα του πρόταση στο Concorso d’Eleganza Villa d’Este. Το Kode61 Birdcage είναι ένα supercar χωρίς οροφή και ο Οκουγιάμα προτίθεται να το κατασκευάσει σε περιορισμένο αριθμό.

Advertisement
Advertisement

Μπορεί να θυμίζει έντονα τη Maserati Tipo 61 παραγωγής 1959-1961, ενώ έχει και στοιχεία από το πρωτότυπο του 2005, Maserati Birdcage 75th concept, είναι όμως μια πραγματικά ξεχωριστή περίπτωση. Η δημιουργία του Οκουγιάμα με το σφηνοειδές αμάξωμα χωρίς οροφή, είναι αμιγώς ιαπωνική και ξεχωρίζει από τα αιχμηρά εμπρός και πίσω άκρα, τις πόρτες που ανοίγουν προς τα πάνω και τα στενά φωτιστικά σώματα.

Οι ζάντες αλουμινίου τριών ακτίνων θυμίζουν εκείνες της Maserati MC20, ενώ στο εσωτερικό, το ταμπλό εμφανίζεται με τονισμένα ρετρό στυλ, διαθέτοντας πολλά λαμπερά και γυαλιστερά στοιχεία. Ο πίνακας των οργάνων είναι αναλογικός, ενώ το χειροκίνητο κιβώτιο με τον επιλογέα σε περίοπτη θέση, υπερθεματίζει στη ρετρό διάθεση.

Advertisement

Ο κατασκευαστή και σχεδιαστής, δεν έχει δώσει στοιχεία και λεπτομέρειες για τα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου. Από την εικόνα του πίσω μέρους που διακρίνεται μια διπλή απόληξη της εξάτμισης, μπορούμε να υποθέσουμε με σχετική ασφάλεια πως το αυτοκίνητο δεν θα είναι ηλεκτρικό. Ο Οκουγιάμα επιβεβαιώνει ωστόσο πως το μοντέλο του δεν είναι απλά ένα πρωτότυπο.

Advertisement

Είναι ένα έτοιμο προς παραγωγή –έστω και περιορισμένη- μοντέλο που θα κατασκευάζεται «στο χέρι», στο εργοστάσιο Γιαμαγκάτα στην Ιαπωνία. Όπως και με τα μηχανικά μέρη, έτσι και για την τιμή του αυτοκινήτου, δεν έχουν «κυκλοφορήσει» στοιχεία.

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Η συναρπαστική ιστορία της πρώτης Ferrari
Ferrari: Όχι στην αυτόνομη οδήγηση
Δημοπρασία για το Ιερό Δισκοπότηρο της Ferrari