Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Το ιταλικό υβριδικό Wrangler είναι εδώ!

Ελλάδα 11:18
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Το ιταλικό υβριδικό Wrangler είναι εδώ!

ΝΕΑ

Το ιταλικό υβριδικό Wrangler είναι εδώ!

ΝΕΑ

Παραδοσιακά η Αμερική και η Ιταλία διατηρούν μια μακρά και γόνιμη συνεργασία στην αυτοκινητοβιομηχανία. Η παράδοση συνεχίζεται…

Advertisement
Advertisement

Χτισμένο γύρω από το Jeep Wrangler 4xe, το Militem FEROX-E έχει την ίδια αρχιτεκτονική με το τυπικό off-roader Mopar.

Αναπτύσσει 380 PS και 637 Nm ροπής, από το δίλιτρο, εν σειρά τεσσάρων κυλίνδρων, υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα και τους αξιόπιστους διπλούς ηλεκτρικούς κινητήρες του. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι το αυτόματο Torque Flite οκτώ σχέσεων με κίνηση σε όλους τους τροχούς.

Η Militem αποκάλυψε ότι η μπαταρία χρειάζεται τρεις ώρες για να φορτιστεί πλήρως (αλλά δεν αναφέρει τη χωρητικότητα ή την τάση της μπαταρίας).

Advertisement
Advertisement

Αναφέρουν τη λειτουργία Max Regen του αυτοκινήτου – η ηλεκτρική συστοιχία αποθήκευσης φορτίζει κατά την οδήγηση. Εάν η ηλεκτρική πλατφόρμα του Wrangler 4xe έχει παραμείνει αναλλοίωτη, το Militem FEROX-E πιθανότατα θα φέρει το πακέτο κοβαλτίου ιόντων λιθίου 96 κυψελών 400 volt, 17 kWh , 96 κυψελών νικελίου μαγγανίου.

Οι διαφορές από τον Αμερικάνο «αδελφό»

Η ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία έχει αναπτύξει ένα νέο σύστημα ανάρτησης με ρυθμιζόμενη ράβδο στρέψης, αποσβεστήρες τιμονιού και ρυθμιζόμενα κατά παραγγελία Militem Performance αμορτισέρ με διπλά βαθμονομημένα γόνατα αερίου.

Advertisement

Η εγκατάσταση διαθέτει επίσης ένα ανυψωμένο ύψος οδήγησης δύο ιντσών (πέντε εκατοστά) – το κιτ ανύψωσης είναι προαιρετικό – και πέντε τροχούς 20 ιντσών (συμπεριλαμβανομένης της ρεζέρβας που τοποθετείται στην πίσω πόρτα).

Περιέργως, σε αντίθεση με το εμπνευσμένο Wrangler 4xe, το FEROX-E παραμερίζει την οθόνη αφής 12,3 ιντσών για μια μικρότερη οθόνη 8,4 ιντσών, αλλά διατηρεί το σύστημα Uconnect NAV με Apple CarPlay και Android Auto. 

Advertisement

Παρακολούθηση τυφλών σημείων με ανίχνευση οπίσθιων διασταυρώσεων, κάμερα οπισθοπορείας, ηλεκτρονικό έλεγχο ευστάθειας (ESC) με σύστημα αντιστροφής ERM (Electronic Roll Mitigation), εμπρός και πίσω υποβοήθηση στάθμευσης και Keyless Enter ‘N Go.

Το Adaptive Cruise Control , το Forward Collision Warning Plus και μια νέα μπροστινή κάμερα προσφέρονται για επιπλέον χρήματα. Η φαρδιά στάση του αμαξώματος διαθέτει το ματ φινίρισμα στη μάσκα (συμπληρωμένο με μαύρο πλέγμα σε μπλε φόντο) και άλλα στοιχεία και εμβλήματα του αμαξώματος.

Advertisement

Το εσωτερικό είναι το σημείο όπου το FEROX-E ξεχωρίζει από το Jeep από το οποίο αντλεί τις ρίζες του. Οι δερμάτινες επιλογές για το ταμπλό, το ταμπλό οργάνων, το τιμόνι, το μοχλό ταχυτήτων, τα ανθρακονήματα για τα πάνελ των θυρών και τον χώρο αποσκευών προσφέρουν στους αγοραστές μια ευρεία παλέτα προσαρμογής.

Διατίθενται δύο εκδόσεις αμαξώματος – η τυπική σκληρή οροφή (αφαιρούμενο κάλυμμα τριών τεμαχίων) ή η power soft-top για μια εμπειρία ανοιχτού ουρανού, χωρίς λογοκρισία.

Το λανσάρισμα του FEROX-E, πραγματοποιείται αυτές τις ημέρες στην ιταλική αγορά, με τιμή από περίπου 93.000 ευρώ, αρκετά πιο ακριβό από το αντίστοιχο Mopar, που εκκινεί από τις 85.000 ευρώ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Militem Ferox Adventure: Ένα Jeep Wrangler με ιταλική στολή
Αλλαγές στο πιο κλασικό Jeep, το Wrangler
Jeep: Επετειακή έκδοση για τα 20 χρόνια του Wrangler Rubicon