Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

To ηλεκτροκίνητο SEAT el-Born αποκαλύπτεται στη Γενεύη

Ελλάδα 22:22
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

To ηλεκτροκίνητο SEAT el-Born αποκαλύπτεται στη Γενεύη

ΝΕΑ

To ηλεκτροκίνητο SEAT el-Born αποκαλύπτεται στη Γενεύη

ΝΕΑ

Η SEAT θα παρουσιάσει στην Έκθεση της Γενεύης ένα νέο ηλεκτρικό πρωτότυπο όχημα, το el-Born, το οποίο βασίζεται στο I.D. της Volkswagen.

Advertisement
Advertisement

 

Το σημαντικότερο κοινό στοιχείο ανάμεσα στα δύο μοντέλα του Group VAG αποτελεί η σπονδυλωτή πλατφόρμα MEB (Modular Electric Matrix), πάνω στην οποία θα βασιστούν 27 νέα ηλεκτρικά αυτοκίνητα του γερμανικού ομίλου. Από εκεί και πέρα και τα υπόλοιπα τμήματα του SEAT el-Born είναι παρόμοια με τα αντίστοιχα του I.D., εξαιρουμένων των προφυλακτήρων και των φωτιστικών σωμάτων, που θυμίζουν λίγο από Leon. Χαρακτηριστικό είναι πως το el-Born είναι σχεδιασμένο με περισσότερο sportive γραμμές, σε σχέση με τα μοντέλα της Volkswagen, ώστε να διατηρήσει την φιλοσοφία της Seat. Το concept car, που θα παρουσιαστεί στην Γενεύη, πολύ πιθανόν να το δούμε σύντομα στην παραγωγή.

Advertisement
Advertisement

Έτσι, θα διαθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα 204 ίππων που θα συνδυάζεται με μπαταρία 111 kWh, που θα προσφέρει αυτονομία έως και 420 km. Η φόρτισή της θα μπορεί να γίνεται είτε μέσω ταχυφορτιστή (το 80% της φόρτισης θα γίνεται σε 47 λεπτά) είτε μέσω απλών οικιακών φορτιστών, ενώ καλές θα είναι και οι επιδόσεις, με το 0-100 km/h να επιτυγχάνεται σε 7,5 δευτερόλεπτα.

Ένα από τα νέα χαρακτηριστικά του Seat el-Born είναι το Advanced Thermal Management System, για να μειώσει την απώλεια της μπαταρίας σε ψυχρά κλίματα. Το σύστημα διαχέει την θερμότητα με την χρήση μίας θερμαντικής αντλίας κρατά τις μπαταρίες σε θερμοκρασία μέγιστης λειτουργίας και αυξάνει την αυτονομία κατά 60 χλμ.

Advertisement

Σύμφωνα με επίσημες πηγές, η πρώτη εικόνα του εσωτερικού θα είναι και η οριστική. Το ενδιαφέρον επικεντρώνεται στην σχεδίαση του τιμονιού, που φέρει αρκετές ομοιότητες με αυτό του πρωτότυπου crossover της CUPRA, στην κεντρική οθόνη αφής, στον ψηφιακό πίνακα οργάνων, στα χειριστήρια που κατά πάσα πιθανότητα θα μεταφερθούν αυτούσια στο νέας γενιάς VW Golf και φυσικά στην απουσία του επιλογέα ταχυτήτων.

Advertisement