Το hypercar της BYD που τρέμει η Ferrari
ΝΕΑΤο hypercar της BYD που τρέμει η Ferrari
ΝΕΑΒγάζει 1.305 άλογα, κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 2,36 δευτερόλεπτα και θα κοστίζει πολύ λιγότερα από άλλα hypercars μεγάλων και ιστορικών κατασκευαστών.
Το υπεραυτοκίνητο Yangwang U9 Supercar, μιας από τις μάρκες που χειρίζεται η BYD, αποτελεί μία επίδειξη δύναμης των Κινέζων σχετικά με την ικανότητά τους να μπουν ακόμα και στα χωράφια πολύ εξειδικευμένων κατασκευαστών όπως η Ferarri ή η Rimac.
WHAT CAR
Σύμφωνα με τις προδιαγραφές του, θα εφοδιάζεται με τέσσερις ηλεκτροκινητήρες, με απόδοση 1.305 ίππων που θα το επιταχύνουν στο 0-100 χλμ/ώρα σε 2,36 δευτερόλεπτα.
Το ζητούμενο εδώ είναι βέβαια το πόσο κοστίζει. Μέχρι πριν λίγο καιρό η εταιρία υποστήριζε ότι θα το έφερνε σε τιμή πραγματική ευκαιρία, κοντά στις 120-130 χιλιάδες ευρώ.
Νεότερες όμως πληροφορίες το φέρνουν να κοστίζει στην Ευρώπη αρκετά περισσότερα, λίγο πάνω από τις 215.000 ευρώ.
Ακόμα και με αυτά τα χρήματα όμως, είναι σαφώς φθηνότερο από κάτι αντίστοιχο ηλεκτρικό. Για παράδειγμα το Rimac Nevera, αν και αρκετά ισχυρότερο και πιο γρήγορο, κοστίζει κοντά στα 2 εκατομμύρια ευρώ.
Ηλεκτρικά μοντέλα που βρίσκονται στα χρήματα που θα κοστίζει το U9, όπως η McLaren Artura είναι σε πολύ διαφορετική κλίμακα ισχύος, με χαμηλότερες επιδόσεις και χωρίς την αύρα του hypercar.
To U9 διακρίνεται με καινοτόμα χαρακτηριστικά, όπως η πλατφόρμα e4 της BYD, η ανάρτηση Disus-X και η μοναδική δυνατότητα στροφής τύπου τανκ που κληρονόμησε από το αντίστοιχο SUV U8.
Το U9 τροφοδοτείται από μια μπαταρία LFP 80 kWh και διαθέτει αυτονομία 465 χιλιομέτρων αν και το νούμερο αυτό μοιάζει αισιόδοξο και αφορά το κινεζικό πρότυπο μέτρησης.
Όμως οι δυνατότητες ταχείας φόρτισης, με μέγιστη ισχύ 500 kW, εξασφαλίζουν ελάχιστο χρόνο διακοπής λειτουργίας κατά τον ανεφοδιασμό, γεμίζοντας τη μπαταρία σε περίπου 10 λεπτά.
Η ενσωμάτωση διπλών θυρών διευκολύνει τους ταχύτερους χρόνους φόρτισης, θυμίζοντας vintage αγωνιστικά αυτοκίνητα με διπλές δεξαμενές.
Αυτό που μένει βέβαια είναι να δούμε πως όλες αυτές οι εντυπωσιακές προδιαγραφές θα εκφράζονται και στον δρόμο. Και εκεί η BYD έχει εξαιρετικά δύσκολο έργο απέναντι σε εταιρίες όπως η Ferrari, η Lamborghini και η Rimac που ήδη έχουν βάλει πόδι στην ηλεκτροκίνηση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Επιβεβαίωση newsauto: Ο Όμιλος Σφακιανάκη είναι ο Επίσημος Διανομέας της BYD
Όλα τα αυτοκίνητα της BYD που έρχονται στην Ελλάδα και πόσο κοστίζουν
Επίσημο: Αυτό είναι το BYD Seal U