Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Το επόμενο Dacia Sandero θα είναι και ηλεκτρικό

Ελλάδα 8:55
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Το επόμενο Dacia Sandero θα είναι και ηλεκτρικό

ΝΕΑ

Το επόμενο Dacia Sandero θα είναι και ηλεκτρικό

ΝΕΑ

Η Dacia συμμετέχει στην εφετινή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης, επιδεικνύοντας τα μοντέλα της αλλά και δίνοντας ενδιαφέρουσες ειδήσεις για όσα θα παρουσιάσει στο προσεχές μέλλον.

Advertisement
Advertisement

Όπως έχουμε γράψει επανειλημμένως, η Dacia διάγει μια πολύ καλή εμπορική πορεία στην Ευρώπη, αξιοζήλευτη από πολλούς και αναπάντεχη ακόμα και για τα ίδια τα στελέχη της.

Τα μοντέλα της σημειώνουν υψηλές πωλήσεις και διακρίνονται στη σχετική λίστα, ανεξαρτήτως κατηγορίας. Το Sandero είναι χαρακτηριστικό παράδειγμα. Σύμφωνα με  τα στοιχεία, πέρυσι πούλησε 235.839 μονάδες στη Γηραιά Ήπειρο και κατετάγη στη δεύτερη θέση, πίσω από το Tesla Model Y.

Ως γνωστόν, το Sandero (φωτογραφίες) δεν διατίθεται σε κάποια εξηλεκτρισμένη έκδοση και τα «κάλλη» του για να προσελκύσει πελάτες είναι σχετικά συμβατικής τεχνολογίας. Βεβαίως, η ρουμανική εταιρεία έχει ήδη στην γκάμα της τόσο εξηλεκτρισμένο μοντέλο (Jogger Hybrid) όσο και αμιγώς ηλεκτρικό (Spring Electric). Όμως, περιορίζονται σε αυτά. Προς το παρόν…

Advertisement
Advertisement

Σύμφωνα με δημοσίευμα της Automotive News Europe o Ντενί Λε Βοτ, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Dacia, δήλωσε κατά τη διάρκεια της Έκθεσης Αυτοκινήτου της Γενεύης πως η επόμενη γενιά του Sandero θα διατίθεται και σε αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση.

Συγκεκριμένα. ο Λε Βοτ είπε: «(Το επόμενο Sandero) Θα παρουσιαστεί το 2027 ή το 2028 και θα παραμείνει στην αγορά ως το 2035. Η καινούργια γενιά του θα είναι ένα πολύ σημαντικό αυτοκίνητο. Θα διατίθεται με κινητήρα εσωτερικής καύσης αλλά θα υπάρξει και σε αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση».

Λογικά, η ηλεκτρική εκδοχή της επόμενης γενιάς του μοντέλου -η οποία θα είναι η τέταρτη κατά σειρά- θα βασίζεται στην πλατφόρμα «CMF–B EV», αυτή που μετονομάστηκε σε πλατφόρμα «AmpR Small», πλέον. Ως τότε, αυτή αναμένεται να εξελιχθεί περισσότερο από τους ανθρώπους της Ampere, της εταιρείας την οποία έχει ιδρύσει ο Όμιλος Renault για τα μελλοντικά ηλεκτροκίνητα μοντέλα του.

Advertisement

Ο Λε Βοτ δήλωσε, επίσης, ότι το ηλεκτρικό Sandero θα πληροί τον βασικό στόχο της Dacia να προσφέρει οικονομικά προσιτά οχήματα. Αυτό θα ισχύει και στη συγκεκριμένη περίπτωση. Βεβαίως, το ίδιο αναμένεται να πράξει και η Renault με τα δικά της αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα.

Όπως έχει ανακοινωθεί από τη γαλλική εταιρεία, τόσο το νέο Renault 5 E-Tech Electric όσο και το αναμενόμενο ηλεκτροκίνητο καινούργιο Twingo θα είναι έχουν τιμή πώλησης που θα κυμαίνεται κοντά στα 25.000 ευρώ και στα 20.000 ευρώ, αντίστοιχα.

Advertisement

Ο Λε Βοτ είπε ότι δεν ανησυχεί από το γεγονός ότι θα υπάρχει και ενδοομιλικός τιμολογιακός ανταγωνισμός. Όπως δήλωσε: «Ο ανταγωνισμός θα υπάρξει. Το αναμένουμε αυτό, είναι φυσικό. Αυτό που μπορείτε να δείτε είναι ότι υπάρχει ζήτηση στην αγορά για οικονομικά προσιτά ηλεκτρικά οχήματα και ξέρουμε ότι αυτό είναι καλύτερο για όλους», κατέληξε.