Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Τι θέλουν οι γυναίκες από τα αυτοκίνητά τους;

Ελλάδα 9:19
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Τι θέλουν οι γυναίκες από τα αυτοκίνητά τους;

ΝΕΑ

Τι θέλουν οι γυναίκες από τα αυτοκίνητά τους;

ΝΕΑ

Σε ό,τι έχει να κάνει με τα αυτοκίνητα ο άντρας αγοράζει αλλά η γυναίκα αποφασίζει. Τι ψάχνει όμως μία γυναίκα στο αυτοκίνητό της;

Advertisement
Advertisement

H ερώτηση είναι πανάρχαια και η απάντηση ακόμα αναζητείται. Τι πραγματικά θέλουν οι γυναίκες; Και αν είναι εξαιρετικά δύσκολο να δοθεί μία ξεκάθαρη απάντηση για όλα τα υπόλοιπα ας δούμε τι γίνεται με τα αυτοκίνητα.

Για να αποκτήσουμε μία (όσο γίνεται…) πιο σαφή εικόνα, μία ασφαλιστική εταιρία από τη Νότια Αφρική επικοινώνησε με τα μέλη της επιτροπής για το Γυναικείο Αυτοκίνητο της Χρονιάς (WWCOTY).

Η ερώτηση είχε απλή διατύπωση: Τι θέλουν οι γυναίκες από τα αυτοκίνητά τους. Και σύμφωνα με την έρευνα, η πρώτη προτεραιότητα είναι για τις γυναίκες η ασφάλεια. Κάτι που για πολλούς δεν είναι έκπληξη, καθώς η ασφάλεια είναι συνυφασμένη με τη διαιώνιση του ανθρώπινου είδους, κάτι που αγγίζει βαθύτερα την ψυχοσύνθεση της γυναίκας.

Advertisement
Advertisement

Παράλληλα πολλά από τα μέσα που υπάρχουν σήμερα στα αυτοκίνητά μας και αφορούν την ασφάλειά τους έχουν εξελιχθεί από γυναίκες. Τα φλας, τα φώτα των φρένων, οι υαλοκαθαριστήρες, οι καθρέπτες οπισθοπορείας, το GPS και πολλά ακόμα έχουν πίσω τους κάποια γυναίκα που δούλεψε τέτοιου είδους ιδέες.

Μάλιστα η αντιπρόσωπος της Σερβίας στην επιτροπή συγκέντρωσε η ίδια πάνω από 14.000 απαντήσεις από γυναίκες οδηγούς, όπου και πάλι η ασφάλεια είναι στην πρώτη θέση. Ενώ πολύ κοντά της είναι και η ψηλή θέση οδήγησης, κάτι δικαιολογημένο μιας και εξασφαλίζει καλύτερη ορατότητα (και φυσικά ασφάλεια).

Advertisement

Η πρακτικότητα, οι χώροι και οι επιδόσεις είναι και αυτές ψηλά στη λίστα για τις γυναίκες, ιδίως αυτές που οδηγούν περισσότερο και δεν βρίσκονται στη θέση του συνοδηγού.

Οι σύγχρονες γυναίκες οδηγοί βάζουν σε προτεραιότητα στοιχεία όπως οι κάμερες οπισθοπορείας, τα συστήματα για τα “τυφλά σημεία” των καθρεπτών, και άλλα οδηγικά βοηθήματα. Ακόμα και στοιχεία εξοπλισμού αλλά και η οικονομία σε καύσιμο είναι παράγοντες που οδηγούν μία γυναίκα να επιλέξει το αυτοκίνητό της.

Advertisement

Όλα τα παραπάνω έρχονται σε αντίθεση με τη γενικότερη πεποίθηση ότι οι γυναίκες αγοράζουν με το μάτι και όχι με το μυαλό. Η εμφάνιση και το στιλ είναι ακόμα ψηλά, όχι όμως στις απόλυτες προτεραιότητες μιας γυναίκας οδηγού. Ένα ακόμα στοιχείο που ανέδειξε η έρευνα είναι ότι οι γυναίκες ενημερώνονται πολύ περισσότερο από παλαιότερα για την αγορά ενός αυτοκινήτου.

Από εκεί και πέρα διαφέρουν και οι προτιμήσεις μεταξύ των γυναικών ανάλογα με την ηλικία ή την κοινωνική και οικονομική τους κατάσταση. Για παράδειγμα, οι μητέρες μικρών παιδιών θα αναζητήσουν τους μεγαλύτερους χώρους ή την ευκολία στην πρόσβαση στο σαλόνι και στην τοποθέτηση παιδικών καθισμάτων.

Advertisement

Η ιπποδύναμη είναι ένας σημαντικός παράγοντας, όμως όχι μέσα στις πρώτες σειρές της λίστας των κριτηρίων μιας γυναίκας. Παράλληλα τα τελευταία χρόνια γίνεται πιο έντονη η παρουσία των οικολογικών ανησυχιών των γυναικών, με τα πιο “πράσινα” αυτοκίνητα να είναι εκείναι που έχουν κερδίζουν διαρκώς περισσότερες γυναίκες.

Σε κάθε περίπτωση, αυτό που βγαίνει από την έρευνα είναι ότι οι γυναίκες οδηγοί είναι πλέον πολύ πιο ενημερωμένες και με ξεκάθαρες απόψεις για το τι χρειάζονται από ένα αυτοκίνητο.

Κάτι που αλλάζει και τον τρόπο που τις βλέπει η αυτοκινητοβιομηχανία, καθώς δεν αρκούν πλέον κάποια εξεζητημένα σχήματα και μερικά όμορφα χρώματα για να τις τραβήξουν ως καταναλωτές, αλλά απαιτούνται διαρκώς και πιο σύνθετες προτάσεις με πολλές και διαφορετικές παραμέτρους και συνδυασμούς προτεραιοτήτων.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Blink: H κορυφαία εταιρεία φόρτισης οδηγεί τις επιχειρήσεις στο αύριο!
Service 5+, το νέο πρόγραμμα Aftersales της Opel
Opel Corsa: Με άρωμα γυναίκας