Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Τι περιμένουμε από την αναβίωση του Renault 4;

Ελλάδα 12:21
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Τι περιμένουμε από την αναβίωση του Renault 4;

ΝΕΑ

Τι περιμένουμε από την αναβίωση του Renault 4;

ΝΕΑ

Το θρυλικό «Κατρέλ» επιστρέφει στην αγορά, κουβαλώντας όχι μόνο το βάρος του ονόματός του αλλά και εκείνο των μπαταριών.

Advertisement
Advertisement

Η σύγχρονη τάση της Renault να επαναφέρει ονόματα από το παρελθόν της συνεχίζεται. Έτσι μετά το Renault 5 το οποίο ακολουθεί πιο ρετρό δρόμους, με το σχήμα του να δανείζεται πολλά στοιχεία από το αρχέτυπο, σειρά έχει το Renault 4.

Το νέο Renault 4, που έχει προγραμματιστεί να παρουσιαστεί μάλλον στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού, εμπνέεται από το αγαπημένο μοντέλο που βρισκόταν στην παραγωγή από το 1962 έως το 1994, αν και με μια σύγχρονη εκδοχή.

Με στοιχεία crossover, το Renault 4 δανείζεται την αρχιτεκτονική AmpR Small EV, την οποία μοιράζεται με το αντίστοιχο hatchback και το Alpine A290 το οποίο θα έχει προσανατολισμό στις επιδόσεις.

Advertisement
Advertisement

Οι πρώτες εκτιμήσεις για το νέο αυτοκίνητο της γαλλικής εταιρίας είναι ότι κρατάει αρκετά στοιχεία από το πρωτότυπο 4Ever Trophy concept.

Διατηρώντας την εμβληματική σιλουέτα, ο σχεδιασμός έχει ανανεωθεί με ένα πιο κομψό προφίλ, ενσωματωμένες χειρολαβές στις πόρτες και μικρότερα φτερά.

Ωστόσο, η Renault φαίνεται να έχει διατηρήσει την ουσία της αρχικής σχεδίασης με μικρές τροποποιήσεις στο εμπρός και πίσω μέρος.

Advertisement

Σε αντίθεση με το αδελφάκι του, το Renault 5, το νέο 4 θα διαθέτει μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος, πιο μαλακή ανάρτηση και μεγαλύτερους τροχούς.

Advertisement

Στο εσωτερικό σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες θα υπάρχει μια προσπάθεια να συνδυαστούν οι ρετρό αναφορές με σύγχρονα ψηφιακά στοιχεία. Για παράδειγμα θα υπάρχει ένα ψηφιακό ταμπλό αλλά και ο κλασικός μοχλός αλλαγής ταχυτήτων σε σχήμα λαβής ομπρέλας.

Κάτω από το καπό, το Renault 4 θα εφοδιάζεται με τον ηλεκτροκινητήρα των 136 ίππων παρόμοιο με τον αντίστοιχο του Renault 5. Προσφέροντας επιλογές μπαταριών 40 kWh και 52 kWh, η μεγαλύτερη έκδοση υπόσχεται μια αυτονομία 400 χιλιομέτρων.

Είναι ενδιαφέρον ότι τόσο το Renault 4 όσο και το 5 μοιράζονται ένα πρωτοποριακό σύστημα πίσω ανάρτησης πολλαπλών συνδέσμων, το οποίο παρέχει καλύτερο έλεγχο των τροχών και προσαρμοστικότητα σε διάφορες συνθήκες οδήγησης.

Advertisement

Η νέα πλατφόρμα δίνει επίσης τη δυνατότητα για μια έκδοση του Renault 4 με δύο κινητήρες και τετρακίνηση, επεκτείνοντας περαιτέρω τις δυνατότητές του για κίνηση και εκτός ασφάλτου.

Έχοντας οριστεί να ανταγωνιστεί τα επερχόμενα Aceman της Mini και Jeep Avenger, το Renault 4 σηματοδοτεί ένα τολμηρό βήμα προς την ηλεκτροκίνηση και τον εκσυγχρονισμό, αποτίνοντας παράλληλα φόρο τιμής στον εμβληματικό προκάτοχό του.

Προγραμματισμένο για κυκλοφορία αργότερα φέτος, υπόσχεται να συνδυάσει τη νοσταλγία με τη σύγχρονη τεχνολογία, απευθυνόμενο σε ένα πιο νεανικό κοινό με έντονο το στοιχείο του lifestyle στις επιλογές του.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
VW, Renault, Stellantis: Αλλάζουμε ή βουλιάζουμε!
Στη Γενεύη το νέο Renault 5 E-tech electric
Προσφορές και ασυναγώνιστες παροχές από την Renault