Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Τη λιγουρεύεστε; Lancia Delta Integrale έτοιμη για το Σαφάρι!

Ελλάδα 8:10
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Τη λιγουρεύεστε; Lancia Delta Integrale έτοιμη για το Σαφάρι!

ΝΕΑ

Τη λιγουρεύεστε; Lancia Delta Integrale έτοιμη για το Σαφάρι!

ΝΕΑ

Για όσους μεγάλωσαν με το όνειρο μιας Lancia Delta Integrale, η αναβίωσή της σε έκδοση Σαφάρι θα γοητεύσει τους πάντες. Ή όσους έχουν μισό και πλέον μύριο για να την αποκτήσουν.

Advertisement
Advertisement

Η Lancia Delta Safarista είναι μια συναρπαστική ανακατασκευή προδιαγραφών ράλι, την οποία έφερε στη ζωή η Automobili Amos, και προκαλεί αίσθηση στους φανατικούς φίλους του ιστορικού αυτοκινήτου.

Προηγουμένως, η Automobili Amos εντυπωσίασε τους λάτρεις της με το Delta Futurista, ένα hot hatch restomod 330 ίππων που βασίζεται στη Lancia Delta Integrale 16V.

Από αυτές κατασκευάστηκαν μόλις 20 μονάδες οι οποίες έχουν βρει ήδη την θέση τους στο γκαράζ των ιδιοκτητών τους.

Advertisement
Advertisement

Το νέο δημιούργημα είναι η Lancia Delta Safarista, η οποία σχεδιάστηκε ως ένα restomod προδιαγραφών ράλι, καθώς η εταιρία θέλει τα αυτοκίνητα να μπορούν να χρησιμοποιούνται και όχι να πιάνουν αράχνες στα γκαράζ.

Ενώ τα ακριβή στοιχεία επιδόσεων για το Safarista παραμένουν αδιευκρίνιστα, τα εξαρτήματα που χρησιμοποιούνται στην κατασκευή του είναι αξιοπρόσεκτα.

Advertisement

Η μεταμόρφωση του Safarista ξεκινάει με ένα τρίθυρο αμάξωμα από carbon και ενισχυμένη προστασία του κάτω μέρους του αμαξώματος. Κάτω από την επιφάνεια βρίσκεται ένα ενισχυμένο πλαίσιο και ένα πλήρες rollcage, με τον κινητήρα να δέχεται αναβαθμίσεις, όπως ένα νέο σύστημα ψύξης, μια ECU Motec και ένα σύστημα anti-lag, με αποτέλεσμα την εντυπωσιακή απόδοση των 350 ίππων.

Advertisement

Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι ένα σειριακό κιβώτιο πέντε σχέσεων της 3MO Motorsport, ενώ τα διαφορικά είναι κατασκευασμένα σύμφωνα με τα πρότυπα των αγώνων ράλι.

Η Reiger παρέχει τη ρυθμιζόμενη ανάρτηση, η Brembo παρέχει τα φρένα και το υδραυλικό χειρόφρενο προέρχεται από την AP Racing, με από τροχούς Evo Corse εξοπλισμένους με ελαστικά Pirelli Scorpion off-road.

Στο εσωτερικό της γυμνής καμπίνας, οι επιβάτες έχουν να απολαύσουν δύο carbon bucket καθίσματα Sabelt, ρυθμιζόμενα πεντάλ Tilton, ένα ταμπλό Motec και ακόμη και πλαστικά παράθυρα, που τονίζουν τον προσανατολισμένο στις επιδόσεις σχεδιασμό του αυτοκινήτου.

Advertisement

Ωστόσο, ένα τέτοιο αριστούργημα έχει το τίμημά του, και η Lancia Delta Safarista δεν αποτελεί εξαίρεση. Ξεκινάει από 570.000 ευρώ προ ΦΠΑ και δεν περιλαμβάνει το αυτοκίνητο-δότη.

Με όλα αυτά μαζί, το κόστος ξεπερνά τα 650.000 ευρώ. Πολλά λεφτά για μία Delta, όμως οι φανατικοί του εμβληματικού αυτοκινήτου σίγουρα έχουν τον τρόπο για να την κάνουν δική τους.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
11+1 μοντέλα που άφησαν εποχή
H Manhart… ξεσάλωσε με μια Lancia Delta Integrale!
Lancia Delta: Η τελευταία των πρωταθλητών (+video)