Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | Choice: Scooters 125 cc

ΝΕΑ

Τι κάνουν εκατοντάδες κινέζικα SUV της Haval στην Ελλάδα;

  • Βασίλης Σαρημπαλίδης (saribal@otenet.gr)

Όχι ένα, ούτε δύο αλλά δεκάδες (ίσως και περισσότερα από 100) αυτοκίνητα της εταιρείας Haval βρίσκονται για περισσότερους από δύο μήνες επί ελληνικού εδάφους. Το Newsauto έχει το ρεπορτάζ…

Η Haval είναι μία εταιρεία που έχει έδρα την Κίνα. Ξεκίνησε να κατασκευάζει οχήματα το 2013 και ανήκει στην αυτοκινητοβιομηχανία Great Wall Motors.

Η γκάμα των μοντέλων της περιλαμβάνει μόνο οχήματα ελευθέρου χρόνου και συγκεκριμένα τα H6, H7, H9, Dargo και Jolion. Το τελευταίο έχει μήκος 4,47 μέτρα και εφοδιάζεται με ένα μηχανικό σύνολο βενζίνης χωρητικότητας 1.5 λίτρων το οποίο συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 6 ή αυτόματο 7 σχέσεων. Η ισχύς είναι μεταξύ 143 και 150 ίππων, η ροπή κυμαίνεται από 210 έως 230Nm ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 190 χλμ./ώρα. Το Jolion είναι διαθέσιμο σε εκδόσεις 4×2 και 4×4.

Τα δεκάδες Haval Jolion βρίσκονται στη χώρα μας για μεγάλο χρονικό διάστημα και θα περίμενε κανείς να έχουν εισαχθεί από ελληνική εταιρεία που σχεδιάζει να τα διαθέσει στην εγχώρια αγορά. Η αλήθεια όμως είναι διαφορετική

Κίνα, Πειραιάς… Μάνδρα

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, αρχικά τα Haval ήταν «παρκαρισμένα» στο λιμάνι του Πειραιά και συγκεκριμένα στον τελωνειακό χώρο Γ2, εκεί όπου γίνεται η φορτοεκφόρτωση οχημάτων είτε για την ελληνική αγορά, είτε για άλλες χώρες.

Τα συγκεκριμένα SUV είχαν μείνει αρκετό καιρό στο εν λόγω σημείο αλλά επειδή δεν μπορούσαν να μεταβούν στον τελικό προορισμό μεταφέρθηκαν σε χώρο logistics στην Μάνδρα Αττικής.

Ο πόλεμος πάγωσε τις εισαγωγές στην Ουκρανία

Τα αυτοκίνητα είχαν τελικό προορισμό την Ουκρανία, προκειμένου να παραδοθούν στους ιδιοκτήτες που τα είχαν παραγγείλει. Όμως ο πόλεμος με τη Ρωσία πάγωσε την επιχειρηματικότητα της εταιρείας μαζί και τις εισαγωγές των οχημάτων.

Να σημειώσουμε πως η Haval δραστηριοποιείται στην Ουκρανία από το 2018 και διαθέτει 22 αντιπροσώπους, από το Κίεβο, το Μικολάιβ μέχρι τη Λβίβ.

Ξέμειναν στην Ελλάδα…

Το αποτέλεσμα ήταν να… ξεμείνουν τα οχήματα στην Ελλάδα και έκτοτε να αγνοείται η τύχη τους.

Να θυμίσουμε πως η χώρα μας είναι ενδιάμεσος σταθμός φόρτωσης – εκφόρτωσης οχημάτων και καθημερινά χιλιάδες διακονούνται προς όλον τον κόσμο από το λιμάνι του Πειραιά.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Τα πρώτα «γερμανικά» Tesla ήρθαν στην Ελλάδα (+video)
Αυτή είναι η λιμουζίνα-φρούριο του Πούτιν
Γιατί η Ferrari απαγόρευσε στον Bieber να αγοράζει αυτοκίνητά της;

 

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto