Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Θα ήθελες αυτή την Toyota Celica στο γκαράζ σου; (+video)

Ελλάδα 15:35
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Θα ήθελες αυτή την Toyota Celica στο γκαράζ σου; (+video)

ΝΕΑ

Θα ήθελες αυτή την Toyota Celica στο γκαράζ σου; (+video)

ΝΕΑ

Εάν είστε οπαδός των συμβολικών ιαπωνικών σπορ αυτοκινήτων, τότε αυτό το πανέμορφο Toyota Celica του 1974 μπορεί να είναι η τέλεια προσθήκη στο γκαράζ σας.

Advertisement
Advertisement

Προσφέρεται μέσω του Bring A Trailer, και έχει ανακαινιστεί πλήρως έχοντας διανύσει μόλις 1.600 χιλιόμετρα στο οδόμετρο από την πλήρη επισκευή του και έπειτα.

Πωλείται μάλιστα έχοντας ένα ολοκληρωμένο κιτ εργαλείων, τα αρχεία κατασκευής, σπάνια ανταλλακτικά και άλλα πολύτιμα έγγραφα.

Οι εργασίες στο αυτοκίνητο ξεκίνησαν αποσυναρμολογώντας το αμάξωμα και επισκευάζοντας όλες τις περιοχές που είχαν προσβληθεί από σκουριά. Το θρυλικό Celica στη συνέχεια ξαναβάφτηκε στην απόχρωση Voodoo Blue στο Huntington Beach της Καλιφόρνια και αργότερα εφοδιάστηκε με εμπρός σπόιλερ, καθρέφτες AP Racing carbon fiber, παράθυρα Lexan, νέους προβολείς LED όπως και νέα πίσω φώτα.

Advertisement
Advertisement

Το αυτοκίνητο είναι εξοπλισμένο με τροχούς XXR 15 ιντσών με ελαστικά 205/50 Nitto NT05. Η ανάρτηση έχει επίσης αναβαθμιστεί με ανταλλακτικά Techno Toy Tuning και περιλαμβάνει ένα σύστημα τεσσάρων συνδέσμων στο πίσω τμήμα με μια μπάρα Panhard.

Οι βελτιώσεις περιλαμβάνουν επίσης μεγάλα φρένα στο εμπρός μέρος με δαγκάνες Wilwood τεσσάρων εμβόλων. Το τιμόνι έχει αποκατασταθεί επίσης, όπως αποκαλύπτει η λίστα εργασιών του πάλαι ποτέ Celica.

Advertisement

Έχουν γίνει επίσης διάφορες αλλαγές στο εσωτερικό της Celica. Για παράδειγμα, διαθέτει αγωνιστικά καθίσματα BRAUM με μαύρες δερμάτινες επενδύσεις και κεντρικά τμήματα με μπλε τζιν.

Υπάρχουν επίσης διάφορα μέρη από αλουμίνιο με επίστρωση από ύφασμα στο ταμπλό, την κεντρική κονσόλα και τα πάνελ των θυρών. Άλλες αναβαθμίσεις περιλαμβάνουν κόκκινες ζώνες Corbeau, τιμόνι Momo Prototipo και ψηφιακά όργανα Haltech.

Advertisement

Η ισχύς παρέχεται από έναν 2λιτρο 4κύλινδρο βενζινοκινητήρα 3S-GE σε σειρά, ο οποίος σε συνδυασμό με ένα εξατάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο που στέλνει τη ροπή στους πίσω τροχούς μέσω ενός διαφορικού που προέρχεται από το Toyota AE86.

Αλήθεια είναι πως η συγκεκριμένη γενιά Celica πέρασε στην ιστορία ως ένα πρωτοποριακό αυτοκίνητο για την εποχή της με σπορ αμφίεση και δυνατότητες.

Advertisement

Διαβάστε επίσης:
Η πιο περίεργη Toyota Celica στον κόσμο είναι από την Ουγκάντα
Η Toyota Celica κλείνει τα 50
Πόσο κοστίζει η Toyota Corolla GR Sport στην Ελλάδα;