Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Θα δίνατε 159.000 ευρώ για ένα «καινούργιο» Mazda RX-7 του 1992;

Ελλάδα 11:33
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Θα δίνατε 159.000 ευρώ για ένα «καινούργιο» Mazda RX-7 του 1992;

ΝΕΑ

Θα δίνατε 159.000 ευρώ για ένα «καινούργιο» Mazda RX-7 του 1992;

ΝΕΑ

Το Mazda RX-7 θεωρείται –δικαίως- ένα από τα πιο όμορφα και επιθυμητά ιαπωνικά αυτοκίνητα της δεκαετίας του ’90, οπότε και μια υψηλή τιμή όταν εμφανίζεται κάποιο προς πώληση, είναι αναμενόμενη.

Advertisement
Advertisement

Το νούμερο των 159.000 ευρώ ωστόσο, είναι πραγματικά εντυπωσιακό αν και νομίζουμε πως το συγκεκριμένο RX-7 είναι ό,τι κοντινότερο στο press kit μπορεί να βρει κανείς.

Το εικονιζόμενο Mazda RX-7 του 1992 βρίσκεται σε κατάσταση παραπάνω από άριστη, παρά το γεγονός ότι έφυγε από το εργοστάσιο πριν από τριάντα χρόνια. Το αυτοκίνητο εντοπίζεται στο mobile.de, με τον ένα και μοναδικό ιδιοκτήτη του να δηλώνει ότι δεν έχει οδηγηθεί ποτέ στο δρόμο αλλά έχει κινηθεί μόνο μέσα σε ελεγχόμενους χώρους. Για τους δύσπιστους, τα 475 μίλια (764 χιλιόμετρα) στο χιλιομετρητή του αυτοκινήτου αλλά και η εκπληκτική κατάστασή του, μέσα και έξω, είναι η καλύτερη απόδειξη πως όντως αυτό το Mazda δεν έχει «τσουλήσει» σε δημόσιους δρόμους.

Από τις πληροφορίες που μοιράζεται μαζί μας ο ιδιοκτήτης, το αυτοκίνητο ταξινομήθηκε τον Απρίλιο του 1992 και αντί να οδηγεί κάποιος, πέρασε το μεγαλύτερο μέρος της μέχρι τώρα ιστορίας του, μέσα σε ένα κλειστό γκαράζ στη Γερμανία μαζί με πολλά ακόμα αυτοκίνητα συλλογής, σε ελεγχόμενες συνθήκες θερμοκρασίας και υγρασίας. Φυσικά, μαζί με το αυτοκίνητο, διατίθενται και όλα τα συνοδευτικά έγγραφα που πιστοποιούν την ιστορία του μέχρι στιγμής. Το κόκκινο χρώμα του είναι απαστράπτον, όπως και η δερμάτινη μαύρη επένδυση στην καμπίνα.

Advertisement
Advertisement

Κάτω από το καπό ο κινητήρας των 1,3 λίτρων με απόδοση 240 ίππων είναι στη μορφή που βλέπαμε όταν το αυτοκίνητο ήταν στις αντιπροσωπείες. Η ισχύς μεταδίδεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου πέντε σχέσεων, ενώ για την αποτελεσματικότερη μετάδοση, μεσολαβεί και ένα διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης. Στις ανέσεις του αυτοκινήτου, υπολογίζονται τόσο το ηχοσύστημα Bose με CD player και subwoofer στο πορτ μπαγκάζ, όσο και ο χειροκίνητος κλιματισμός αλλά και η ηλιοροφή. Εσείς τι λέτε; Τα αξίζει τα χρήματά του το RX-7 FD του 1992;

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Mazda CX-60: Τελετή έναρξης παραγωγής (+video)
Mazda RX-7 Widebody: Από την οθόνη του υπολογιστή στην παραγωγή (+video)
Νέος κινητήρας diesel για το Mazda CX-60 (+video)

Advertisement

 

 

Advertisement