Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Θα μπορέσει η Lucid να κατατροπώσει την Tesla;

Ελλάδα 0:17
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Θα μπορέσει η Lucid να κατατροπώσει την Tesla;

ΝΕΑ

Θα μπορέσει η Lucid να κατατροπώσει την Tesla;

ΝΕΑ

Πολύ σύντομα η αμερικανική νεοεισερχόμενη αυτοκινητοβιομηχανία θα κάνει τα μοντέλα της πολύ προσιτά για το ευρύ κοινό.

Advertisement
Advertisement

Το νερό έχει μπει στο αυλάκι στην Lucid, με την ανάπτυξη και την εξέλιξή της στον τεχνολογικό τομέα και τις μπαταρίες να μην έχουν προηγούμενο.

Το 2021 η εταιρεία λάνσαρε ένα εντυπωσιακό και αποδοτικό σεντάν, ονόματι Air. Πέρυσι το καλοκαίρι το περιοδικό «Car» βρέθηκε στο Λος Άντζελες και γνώρισε το επιβλητικό αμερικανικό μοντέλο από κοντά, με τις εντυπώσεις του να υπερβαίνουν τις προσδοκίες.

Το πρόβλημα όμως, τόσο με το Air όσο και με το πρόσφατα λανσαρισμένο Gravity, είναι πως το κόστος της αγοράς τους ανέρχεται περίπου στις 73.000 ευρώ. Αυτόματα λοιπόν, η Lucid αποκλείει το μέσο εισόδημα και στοχεύει σε υψηλότερες τάξεις που επιθυμούν κάτι πολυτελές, κομψό και premium.

Advertisement
Advertisement

Τέλος όμως αυτά! Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Πίτερ Ρόλινσον γνωστοποίησε πρόσφατα πως κάπου μετά το 2025, η Lucid θα πουλάει μοντέλα που θα κοστίζουν περίπου 45-46 χιλιάδες ευρώ. Μία τιμή που βάσει του προϊόντος μοιάζει εξαιρετική.

Στόχος της αμερικανικής μάρκας δεν είναι άλλος από το να ανταγωνιστεί την Tesla, η οποία βλέπει τα Model 3 και Model Y να πουλάνε «τρελά». Αυτό μπορεί να επιτευχθεί μόνο με την παροχή προσιτών σε τιμή μοντέλων, σύμφωνα με τον Ρόλινσον.

Advertisement

Η Lucid ξεκίνησε ως μία εταιρεία που κατασκεύαζε μόνο μπαταρίες. Για να βγουν λοιπόν τα έξοδα της μετάβασης σε αυτοκινητοβιομηχανία, έπρεπε να λανσάρει τουλάχιστον δύο μοντέλα, όπως και έκανε, που η τιμή τους θα ξέφευγε.

Advertisement

Πλέον που το όνομά της έχει διαδοθεί και γίνεται ένα δημοφιλές brand, θέλει να προσφέρει πιο προσιτά μοντέλα σε όποιον αναζητά ένα premium ηλεκτρικό αυτοκίνητο με μεγάλη αυτονομία.

Ενώ η Lucid μίλαγε όλο το 2023 για φθηνότερα αυτοκίνητα, η ερώτηση όλων είναι το πότε. Σύμφωνα με τον CEO της εταιρείας, «απέχουμε λίγα χρόνια ακόμα, αλλά κοντεύουμε. Όχι το 2025, αλλά όχι και το 2030».

Υπενθυμίζουμε ότι ο Ρόλινσον ήταν ο επικεφαλής μηχανικός του Tesla Model S και για αυτό πολλοί βιάζονται να υποθέσουν ότι το Air είναι ο άμεσος ανταγωνιστής.

Advertisement

Όμως, ουδεμία σχέση έχουν μεταξύ τους, διότι το μεγάλο σεντάν της Lucid είναι πολυτελές, εκλεπτυσμένο εντός και εκτός και φυσικά πολύ πιο ανεπτυγμένο τεχνολογικά.

Βάσει του Ρόλινσον, η εταιρεία του έχει την πιο εξελιγμένη τεχνογνωσία στις μπαταρίες και για αυτό θα μπορεί το συντομότερο δυνατόν να τις κατασκευάζει με το μικρότερο δυνατό κόστος. Αυτόματα λοιπόν, οι τιμές των μοντέλων της θα μειωθούν σημαντικά.

Όταν η Lucid αρχίσει να προσφέρει αυτοκίνητα με τιμή κάτω από τις 50.000 ευρώ, τότε ναι, θα καταφέρει να ανταγωνίζεται την Tesla στα ίσα. Και θα είναι μία κόντρα που μόνο έναν κερδισμένο θα έχει: Τον μέσο αγοραστή.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Οδηγούμε το ηλεκτρικό Lucid Air
Lucid Air Sapphire: Με τρεις κινητήρες και 1200 ίππους
Σε τι συμφώνησε η Aston Martin με τη Lucid Motors;