Τέλος τα νούμερα! Τα νέα ηλεκτρικά VW θα έχουν κανονικά ονόματα
ΝΕΑ
Αλλαγή πλεύσης ανακοίνωσε μέλος του διοικητικού συμβουλίου της VW αναφορικά με τη λογική ονοματοδοσίας των μελλοντικών BEV της μάρκας.
Ακόμα ένας Γερμανός κατασκευαστής αλλάζει λογική ως προς το μοτίβο ονοματοδοσίας των ηλεκτρικών του μοντέλων. Αυτή τη φορά, είναι η Volkswagen εκείνη που αποφάσισε τα μελλοντικά της BEV να έχουν παραδοσιακά ονόματα του παρελθόντος.
WHAT CAR
Αυτό τουλάχιστον αποκάλυψε ο επικεφαλής πωλήσεων και μάρκετινγκ της εταιρείας, Μάρτιν Σάντερ, μιλώντας στο γερμανικό Auto und Wirtschaft. «Τα αυτοκίνητά μας θα έχουν κανονικά ονόματα ξανά. Θα το καταλάβετε όταν παρουσιάσουμε τα καινούργια μας ηλεκτρικά μοντέλα. Τα πρωτότυπα ID.2all και ID.Every1 δε θα έχουν αυτά τα ονόματα ως μοντέλα παραγωγής» δήλωσε.
Πρόκειται για μία κίνηση εξορθολογισμού για τη Volkswagen, καθότι συνειδητοποίησε ότι η απλοποίηση των ονομάτων στη γκάμα της, με τη χρήση παραδοσιακών, θα τα κάνει επικοινωνιακά πιο προσβάσιμα στο ευρύ κοινό. Σύμφωνα με τις λίγες πληροφορίες που υπάρχουν, η αλλαγή λογικής στα νέα, ηλεκτρικά της μοντέλα θα ξεκινήσει το 2026.
Το ID.2 των 25.000 ευρώ που αναμένεται από το 2026, είναι πολύ πιθανό να δανειστεί το όνομα Polo. Ταυτόχρονα, το ID.1 των 20.000 ευρώ που περιμένουμε το 2027 μπορεί να δανειστεί άλλα ονόματα από παλιά αυτοκίνητα πόλης της VW, όπως το Fox ή το Up!. Δεν αποκλείεται βέβαια να δούμε και ένα εντελώς νέο όνομα.
Πρόσφατα, ένα άλλο μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Volkswagen, ο Κάι Γκρίνιτς, ανέφερε ότι από το 2026 τα μοντέλα της σειράς ID. θα δεχθούν από ένα σημαντικό facelift. Και ίσως τότε να είναι η κατάλληλη στιγμή για να ξεκινήσει η φάση του νέου μοτίβου ονοματοδοσίας.
Να υπενθυμίσουμε, ότι η γερμανική εταιρεία ήδη εργάζεται πάνω στην εξέλιξη του αμιγώς ηλεκτρικού Golf, το οποίο αναμένεται κάποια στιγμή το 2028, ενώ θα παρουσιάσει και ηλεκτρικό T-Roc. Δεν αποκλείεται ακόμα και ονόματα, όπως Passat και Tiguan να αποκτήσουν μπαταρία και ηλεκτροκινητήρες.
Η δυσκολία της Volkswagen με αυτή την αλλαγή πλεύσης θα είναι να διαχωρίσει στη γκάμα τα συμβατικά της μοντέλα με τα αμιγώς ηλεκτρικά. Ειδικά από τη στιγμή που ορισμένα ίσως να μοιράζονται το ίδιο όνομα.