Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Τα θυμάστε; Πέντε ξεχωριστά μοντέλα με την υπογραφή της AMG

Ελλάδα 4:18
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Τα θυμάστε; Πέντε ξεχωριστά μοντέλα με την υπογραφή της AMG

ΝΕΑ

Τα θυμάστε; Πέντε ξεχωριστά μοντέλα με την υπογραφή της AMG

ΝΕΑ

Έχοντας «κλείσει» 56 χρόνια ιστορίας, η AMG αναπόσπαστο κομμάτι της Mercedes-Benz.

Advertisement
Advertisement

Πριν από περίπου 60 χρόνια, η AMG ξεκίνησε ως μια αυτόνομη εταιρεία μηχανικών, αποκλειστικά αφιερωμένη στη βελτίωση της απόδοσης των οχημάτων Mercedes-Benz.

Η ιστορία εκτυλίσσεται στη δεκαετία του 1960, όταν δύο μηχανικοί, ο Hans Werner Aufrecht και ο Erhard Melcher, ήταν βαθιά απορροφημένοι στη βελτίωση του αγωνιστικού κινητήρα 300 SE στο Τμήμα Ανάπτυξης της Daimler-Benz.

Αυτός ο κινητήρας «υποσχέθηκε» να προωθήσει τις προσπάθειές τους στον μηχανοκίνητο αθλητισμό έως ότου μια ατυχής ανατροπή διέκοψε την πορεία. Η Daimler διέκοψε γρήγορα όλες τις αγωνιστικές δραστηριότητες.

Advertisement
Advertisement

Επειδή οι δύο μηχανικοί ζούσαν και ανέπνεαν για το μηχανοκίνητο αθλητισμό και είχαν ήδη συζητήσει το πώς θα μπορούσαν να τροποποιηθούν οι κινητήρες της Mercedes-Benz για αγώνες, αποφάσισαν να συνεχίσουν τη δουλειά τους μόνοι τους, ιδρύοντας μια νέα εταιρεία.

Το 1999, και η DaimlerChrysler AG απέκτησε σημαντικό μερίδιο, και τελικά έγινε ο μοναδικός ιδιοκτήτης της AMG το 2005.

Η Mercedes-AMG GmbH είναι μια θυγατρική του γερμανικού κολοσσού, έχοντας να επιδείξει πολλές αλησμόνητες δημιουργίες, αλλά και κάποια σημαντικά αυτοκίνητα, που ίσως να… μην έχουν αποθηκευτεί στο σκληρό δίσκο της μνήμης σας. Εδώ είμαστε, για να την φρεσκάρουμε!

1993 Mercedes-Benz E 60 AMG

Advertisement

Από τις αρχές των ΄90s, μας έρχεται μια έκδοση με όλα τα χαρακτηριστικά, που θα δικαιολογούσαν τον χαρακτηρισμό του γερμανικού «muscle car».

Advertisement

Η συγκεκριμένη ήταν η ισχυρότερη EClass της εποχής της και σύμφωνα με τα όσα κατέγραψε τότε ο ειδικός Τύπος, πολύ πιο γοητευτική από την E 500, που κατασκευάστηκε με τη συνεργασία της Porsche.

Χάρη στον ατμοσφαιρικό V8 των 6,0 λίτρων, το βαριά, αλλά άρτια στημένη λιμουζίνα, απέδιδε 380 ίππους και 580 Nm ροπής και μπορούσε να σταθεί επάξια δίπλα σε μια Porsche 911 (993) Carrera. Επιπλέον, η Mercedes-Benz E 60 AMG είχε και συλλεκτικό χαρακτήρα, καθώς παράχθηκαν μόνο 148 αυτοκίνητα.

1954 Mercedes-Benz 300 SL AMG HWA

Advertisement

Σε πρώτο πλάνο, γυρίζουμε το χρόνο 69 πίσω και στην εμβληματική 300 SL Gullwing. Επί της ουσίας, όμως, πρόκειται για βελτιωμένη έκδοση του μοντέλου, από τη δεκαετία του ’90, για ένα ακόμα πιο σπάνιο αυτοκίνητο (κατασκευάστηκαν μόλις 11 μονάδες), που εξελίχθηκε λόγω της επιμονής και φυσικά της οικονομικής δύναμης του Σουλτάνου του Μπρουνέι.

Πέραν των αγωνιστικών ρυθμίσεων από την AMG, η σημαντικότερη καινοτομία είχε να κάνει με την αντικατάσταση του αρχικού εξακύλινδρου κινητήρα, με τον ατμοσφαιρικό V8 της E 60, που συνδυαζόταν με αυτόματο κιβώτιο τεσσάρων σχέσεων.

1999 Mercedes-Benz SL 73 AMG

Καθώς η AMG μετατράπηκε από έναν απλό αγωνιστικό συνεργάτη και ανεξάρτητο δέκτη, σε αναπόσπαστο μέρος της Mercedes-Benz το 1999, η νέα εποχή τιμήθηκε με μια ειδική έκδοση της SL roadster (R129).

Το σπάνιο μοντέλο διέθετε ένα από τα μεγαλύτερα κινητήρια σύνολα επιβατικών αυτοκινήτων που έχουμε δει ποτέ στην ιστορία της μάρκας. Τον θηριώδη V12 των 7.3 λίτρων, με 518 ίππους και 750 Nm ροπής.

1998 Mercedes-Benz A 38 AMG

Αυτή και αν ήταν «ρηξικέλευθη δήλωση»! Η παρέμβαση της AMG στη «μικρή» Mercedes, δημιούργησε στα τέλη της δεκαετίας του ’90 την Α 38 AMG, πολύ μακριά από το πρακτικό, οικογενειακό και κυρίως γυναικείο στερεότυπο, μια τυπικής A-Class.

O αρχικός τετρακύλινδρος κινητήρας έδωσε τη θέση του σε έναν turbo V6 3,2 λίτρων, με απόδοση 349 ίππων και 450 Nm ροπής.

2001 Mercedes-Benz S 63 και CL 63 AMG

Μία από τις πιο σπάνιες εκδόσεις AMG της SClass ήταν τόσο βραχύβια που κατασκευάστηκε μόνο για έναν μήνα το 2001 και μόνο λίγοι άνθρωποι θυμούνται ή ακόμη και γνωρίζουν την ύπαρξή της.

Με τα… μαγικά των μηχανικών της AMG, ο ατμοσφαιρικός V12, που στην «τυπική» S-600 απέδιδε 362 ίππους, στην S 63 AMG (υιοθετήθηκε και στη CL 63 AMG) απολάμβανε 438 ίππους και 740 Nm ροπής.

2002 Mercedes-Benz C 30 CDI AMG

Diesel, θαυμαστή η ροπή σου! Η AMG αντικατέστησε τον turbodiesel των 2.7 λίτρων, με ένα 3λιτρο, με μεγαλύτερο στροβιλοσυμπιεστή. Οι 168 ίπποι της C 30 CDI έγιναν 228 και η ροπή εκτοξεύτηκε στα 540 Nm.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Σοκαριστικό δυστύχημα με Ferrari και δύο νεκρούς! (+video)
Περισσότερες από 700 κάμερες έρχονται στην Αττική
Δείτε τι κλέβουν πλέον απο το αγαπημένο τους αυτοκίνητο