Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Στο «σφυρί» η Mustang του Ντένις Ρόντμαν

Ελλάδα 23:16
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Στο «σφυρί» η Mustang του Ντένις Ρόντμαν

ΝΕΑ

Στο «σφυρί» η Mustang του Ντένις Ρόντμαν

ΝΕΑ

Αυτή είναι μια Ford Mustang Saleen SSC του 1989. Ο πρώτος ιδιοκτήτης της, δεν χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις.

Advertisement
Advertisement

Άλλωστε, δεν υπάρχουν και πολλά πράγματα, που δεν έχουν γραφτεί για τον -62χρονο σήμερα- Ντένις Ρόντμαν.

Για το εκρηκτικό ταπεραμέντο του, τις (επιεικώς) εκκεντρικές εμφανίσεις του, τις σχέσεις του με διάσημες κυρίες της showbiz, όπως η Κάρμεν Ηλέκτρα, τη φιλική του σχέση με τον Κιμ Γιονγκ Ουν, της Βόρειας Κορέας.

Πάνω απ’ όλα, όμως, ο Ντένις Ρόντμαν υπήρξε ένας από τους σημαντικότερους μπασκετμπολίστες όλων των εποχών. Πιθανότατα ο καλύτερος «συλλέκτης» ριμπάουντ ever, συγκλονιστικός αμυντικός, ενταγμένος στο Hall of Fame του αθλήματος.

Advertisement
Advertisement

Στις δεκαετίες του ’80 και του ’90, ο Ρόντμαν αγωνίστηκε στους Ντιτρόιτ Πίστονς, τους Σικάγο Μπουλς, τους Σαν Αντόνιο Σπερς, τους Λος Άντζελες Λέικερς και τους Ντάλας Μαβερικς.

Το Ντιτρόιτ και το Σικάγο, ήταν αναμφίβολα, οι σημαντικότεροι σταθμοί της καριέρας του. Την εποχή που αγωνιζόταν στους Πίστονς, αγόρασε και το πρώτο του muscle car, κατευθείαν από τη μητρόπολη της αμερικάνικης αυτοκινητοβιομηχανίας.

Advertisement

Αυτή η Ford Mustang Saleen SSC του 1989 είναι και το αντικείμενο μιας διαδικτυακής δημοπρασίας στο Bring a Trailer. Ο Ρόντμαν ήταν ο πρώτος ιδιοκτήτης του.

Η Saleen Mustang SSC ήταν ένα από τα πιο δημοφιλή muscle cars της εποχής του και μάλιστα κατείχε τον τίτλο της ταχύτερης και ισχυρότερης νέας Mustang.

Advertisement

Όλα αυτά οφείλονταν σε έναν επανασχεδιασμένο κινητήρα V8 5,0 λίτρων, ο οποίος μπορούσε να αποδίδει κοντά στους 300 ίππους.

Ο ίδιος κινητήρας συνεργάζεται με ένα χειροκίνητο κιβώτιο πέντε σχέσεων BorgWarner T-5 και ένα διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.

Το σύστημα ανάρτησης έρχεται με τη μορφή υλικού Racecraft και Bilstein, αν και έχουν γίνει ορισμένες αλλαγές σε σύγκριση με αυτό που είχε αρχικά το αυτοκίνητο (όχι όμως από τον Ντένις Ρόντμαν). Η σύνδεση με το δρόμο γίνεται με λευκούς τροχούς 16 ιντσών.

Advertisement

Το εξωτερικό του αυτοκινήτου δείχνει πολλά από τα ενδεικτικά εργαλεία της Saleen, με τη μορφή τροποποιημένης πίσω αεροτομής, μπροστινού φράγματος αέρα, πλαϊνών ποδιών και οπίσθιου κορμού.

Όπως όλες οι άλλες του είδους της, η Mustang είναι εξοπλισμένη με ρυθμιζόμενα bucket καθίσματα, σύστημα ήχου 10 ηχείων που επικεντρώνεται γύρω από ένα στερεοφωνικό CD της Pioneer, ακόμη και ένα rollbar τεσσάρων σημείων.

Ως ένα άγγιγμα μοναδικότητας, η υπογραφή του Steve Saleen, φαίνεται στη δεξιά πλευρά του ταμπλό.

Η Mustang είναι ουσιαστικά παροπλισμένη στο γκαράζ του τελευταίου ιδιοκτήτη της, από το 2007. Το αυτοκίνητο, νούμερο 121 στη σειρά των 161 που παράχθηκαν, δείχνει 140.000 χιλιόμετρα στο κοντέρ και η τιμή πώλησής του, υπολογίζεται στα 35.000 δολάρια.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Η Ford θέλει να κλέψει τις εντυπώσεις στο Goodwood
Πρόγραμμα Ford Plus για την απόκτηση του Puma
Ford Fiesta: Η φιέστα που κράτησε μισό αιώνα